در فصل بهار با گرمتر شدن آب و هوا لباس‌های خنک و بهاری کم کم جای لباس‌های ضخیم و گرم زمستانی را می‌گیرند، رنگ های بهاری روشن به رنگهای مشکی و تیره ترجیح داده می‌شوند و افراد با استایلی روشن و بهاری به استقبال بهار می‌روند.

شما نیز در این فصل رنگ های بهاری شاد را از خود دریغ نکنید چرا که دلیلی وجود ندارد تا همیشه تیره بپوشید. شاید استفاده از رنگهای تیره مانند مشکی، خاکستری و سرمه‌ای ریسک کمتری در ساختن استایل داشته باشد اما رنگهای روشن مانند زرد، قرمز، صورتی و .. نیز جذاب بوده و می‌توان با آنها ترکیب بسیار زیبایی در استایل به وجود آورد. ساختن استایل شخصی نیز اصول و قواعد خاص خود را دارد که ما در مقاله چگونه استایل شخصی بسازیم نکات و اصول آن را بیان کرده‌ایم.

در این مقاله از وبلاگ کیف شیک قصد داریم به معرفی رنگهای جذاب بهاری که می‌توان با آنها استایلی بی‌نظیر مناسب بهار ساخت، بپردازیم تا هم خانمها و هم آقایان با استایلی جذاب به استقبال بهار و تابستان بروند.

چطور با ترکیب رنگ‌ها استایلی جذاب بسازیم؟

رنگهای بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید آنها را نیز به کلکسیون رنگهای کمدتان اضافه کنید و در استایل شخصی خود به کار ببرید. رنگ‌هایی مانند قرمز، خاکی، آبی آسمانی، بنفش پاستلی، سبز لیمویی، سبز سیج، نارنجی و آبی کبالت. انتخاب این رنگ‌ها این شانس را به شما می‌دهد که بتوانید استایل و تیپ خاص خود را بسازید و متفاوت از بقیه بدرخشید.

هنگام استفاده از رنگ های بهاری سعی کنید رنگهای خنثی را نیز به کار ببرید چرا که در ترکیب استایل غوغا می‌کند. استفاده هوشمندانه از رنگ ها باعث می‌شود تا جزییات تیپ و استایل شما به زیبایی به چشم بیاید. اگر علاقمندید با استایل‌های بهاری ترند آشنا شوید، در مقاله استایل ترند بهار 1401 به معرفی چند استایل زیبا که مناسب بهار هستند پرداخته‌ایم.

رنگ لباس بهاره مناسب برای خانم‌ها

همانطور که گفتیم در فصل زمستان تمایل به پوشیدن لباس‌های تیره بیشتر است زیرا این نوع لباس‌ها با جذب نور خورشید موجب گرمتر شدن ما می‌شوند. با عبور از فصل زمستان کم کم استفاده از رنگهای شاد و روشن شروع می‌شود و این نکته هم برای زنان و هم برای مردان صادق است.

این رنگ‌ها حال و هوای بهاری را در شما تداعی کرده و نمادی از رنگ‌های بهاری زیبا هستند.

خانم‌ها می‌توانند پیراهن و یا مانتوی بهاری خود را از طیف رنگ‌های روشن انتخاب کنند و سپس آن را با کیف و کفش با رنگ‌های تند، ست کنند. استفاده از شال و روسری سفید و یا روشن نیز می‌تواند حس بهاری را در شما تداعی کند.

برای خانمهایی که استایل اسپرت را ترجیح می‌دهند، پوشیدن تیشرت‌های روشن با شلوار جین می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

در ادامه به معرفی چند رنگ بهاری پرطرفدار و خاص می‌پردازیم:

خاکی یا کرم، رنگ طبیعت

در فصل بهار 1401 از میان بی‌نهایت رنگ زیبا، رنگ خاکی یا کرم در کنار رنگ یاسی می‌درخشد. رنگ کرم بسیار شیک و بی‌آلایش است و معمولاً انتخاب کسانیست که شیکپوشی و ساده‌پوشی مدلشان است. برای ست کردن می‌توانید از سبز ارتشی، لیمویی، قهوه‌ای و همچنین جین استفاده کنید.

آبی روشن، رنگ آسمان بهار

آبی روشن تداعی‌گر آسمان زیبای بهاری است، شاید به همین علت است که استفاده از این رنگ در فصل بهار مرسوم است. رنگ آبی رنگی زیباست که براحتی با رنگهای سفید، کرم و خاکی ست می‌شود و در نهایت استایلی شیک و مینیمال به شما تحویل می‌دهد.

سایر انواع رنگ آبی مانند آبی کاربنی، آبی نفتی و آبی فیروزه‌ای نیز جزو رنگهای پرطرفدار هستند که در کنار رنگهای زرد و خاکستری ترکیب بی‌نظیری می‌سازند.

اگر تابحال این ترکیب رنگ‌ها را امتحان نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم بهار امسال دست به کار شوید و متفاوت از سالهای گذشته بدرخشید.

سبز سیج، رنگی ناشناخته که بسیار محبوب است

این روزها شاید رنگ سبز را در انواع متخلف آن مانند سبز یشمی، سبز لیمویی، سبز چمنی و سبز سیج دیده باشید. این حجم از محبوبیت علاوه بر زیبایی این رنگها شاید به این علت نیز باشد که ست کردن آن راحت است. رنگ سبز را می‌توانید به راحتی با ترکیبهای جذابی ست کنید و بپوشید.

هر چه در سالهای گذشته مشکی رنگ محبوبی بوده است، رنگ سبز اما در این سال ها دارد جای رنگ مشکی را پر می‌کند.  برخلاف رنگهایی مانند صورتی، در ورد این رنگ هنوز شبه‌ای به وجود نیامده که زنانه است یا مردانه، بنابراین اگر نگران این موضوع هستید خیالتان از این بابت راحت باشد.

 سبز سیج رنگی است که در هر فصلی می‌توانید آن را استفاده کنید و به راحتی با سایر رنگها ترکیب جذابی بسازید، هرچند سبز سیج رنگ ترند بهار 2022 محسوب می‌شود. این نکته را هم بدانید که سبز سیج در طیف رنگهای خنثی قرار دارد و از اینرو می‌گوییم ست کردن آن سخت نیست.

رنگ زرد، پرطرفدار میان قشر وسیعی از افراد

اگر شما هم طرفدار انتخاب رنگ‌های متنوع برای لباس‌هایتان هستید جای یک لباس زردرنگ در کمدتان خالی است.

برای استفاده از این رنگ پیشنهاد می‌کنیم از طیف ملایم زرد استفاده کنید چرا که زرد پررنگ بسیار تند بوده و برای ست کردن مناسب نیست. زرد لیمویی، نباتی  رنگهای این چنینی را بهتر می‌توان در استایل استفاده کرد. علاوه بر اینها زرد پررنگ هنگامی که در لباس به کار برده شود خیلی چشم‌نواز نخواهد بود.

برای نحوه ست کردن رنگ زرد کافی است کمی دست به سرچ شوید تا بهترین استایل‌های ممکن با این رنگ را ببینید و ایده بگیرید.

در نهایت همیشه یادتان باشد که شما هر چه بپوشید و هر رنگی که بپوشید همواره زیبایید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *