کیف‌های زنانه ابعاد مختلفی را شامل می‌شوند که به موازات افزایش ابعاد کیف با افزایش قیمت آن روبرو خواهید بود بخصوص اگر جنس کیف از نوع چرم طبیعی باشد‌. مینی کیف زنانه جزء آن دسته از کیف‌هایی است که شما به راحتی می‌توانید از آن در استایل‌های رسمی و غیررسمی خود استفاده نمایید.

مینی بگ دخترانه یک ظاهر مینیاتوری داشته و علاوه بر جذابیت ظاهری به دلیل اینکه حجم کمی از وسایل را درون خود جای می‌دهد انتخاب‌های کمتری را در اختیار شما گذاشته و دستان شما را برای انتخاب بازتر خواهد گذاشت. تولید و طراحی کیف‌های مینی در ابعاد، رنگ‌ و جنس‌ها و مدل‌های مختلفی صورت می‌گیرد که شما می‌توانید بر حسب سلیقه و نوع استایل و زمینه مصرفی موردنظرتان یکی از انواع آن‌ها انتخاب کنید.

کیف‌ها جزء موثری در شکیل‌تر شدن استایل بانوان هستند اما به دلیل نگاه کلیشه‌ای به آن‌ها در خصوص انتخاب کیف بعد از انتخاب سایر اجزای استایل مانند مانتو و شلوار و …، اهمیت‌شان در زیباسازی استایل حس نمی‌شود. در نتیجه لازم نیست حتما انتخاب کیف را با توجه به استایل‌ شخصی خود انجام دهید بلکه گاهی لازم است با انتخاب یک کیف خاص، سایر اجزای استایل‌تان را با آن هماهنگ کنید.

کاربرد مینی کیف زنانه و دخترانه

مینی بگ‌ها یا همان کیف‌های کوچک زنانه که به دلیل حمل آسان امروزه طرفداران بسیاری دارند چندان کاربردی نیستند اما در مواقعی که برای بیرون رفتن تنها به کلید، سوئیچ، موبایل و کیف پول احتیاج دارید گزینه مناسبی خواهند بود. همچنین مینی بگ به دلیل ظاهر جذاب و شکیلی که به استایل‌تان می‌بخشد یک اکسسوری جالب به نظر می‌رسد.

کیف‌های مینی همچنین قابل استفاده در کلیه استایل‌ها بخصوص استایل ویمسیکال و کلیه موقعیت‌ها از جمله مهمانی، جشن،قرارهای رسمی و حتی استفاده روزانه هستند.

 

راهنمای خرید مینی بگ دخترانه و زنانه

خرید کیف‌های مینی مشابه خرید وسایل و لوازم دیگر دقت و توجه ویژه‌ای می‌طلبد اما قبل از هرچیزی در انتخاب مینی کیف زنانه به فرم بدن خود دقت کنید. در انتخاب مینی کیف با توجه به فرم بدنی افراد باید مدلی را انتخاب نمایید که با فرم بدن شما در تضاد باشد.

برای مثال چنانچه شما اندام کشیده و لاغری دارید مینی کیف‌های دورگرد یا منحنی که خمیده هستند برای شما مناسب خواهند بود.

همچنین اگر اندام شما چاق و گرد است بهترین انتخاب برای شما در خرید مینی بگ دخترانه، کیف‌هایی با کمترین برجستگی و به شکل کشیده و مستطیلی هستند.

در ادامه با معرفی نکات دیگر در خصوص راهنمای خرید مینی کیف زنانه و دخترانه همراه ما باشید.

مینی بگ فانتزی

انتخاب رنگ کیف: رنگ کیف یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کیف است که انتخاب آن با توجه به چندین مورد صورت می‌گیرد:

  • رنگ سال
  • رنگ پوست
  • هماهنگی با سایر اجزای استایل

همچنین لازم به ذکر است که فصل‌ها نیز در انتخاب رنگ کیف تاثیرگذار خواهند بود برای مثال در فصل تابستان رنگ‌های بازتر یا پاستلی مورد پسند بانوان هستند.

شکل و ابعاد کیف: همانطور که عنوان کردیم شکل و ابعاد کیف باید کاملا مخالف فرم بدن شما باشد اما این فاکتور باید با شخصیت و استایل شما هماهنگی و تناسب ایجاد کند.

لازم به ذکر است که کوچک‌ترین ابعاد کیف‌های مینی به اندازه یک بسته کبریت است که شما می‌توانید ابعاد این کیف را برحسب نیاز خود انتخاب نمایید.

جنس کیف: متریال کیف در طول عمر آن نقش مهمی دارند که انواع مینی بگ از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند از جمله:

  • چرم طبیعی
  • چرم مصنوعی
  • چرم صنعتی درجه یک و مرغوب
  • چرم شسته خارجی

قیمت کیف: مینی بگ زنانه و دخترانه قیمت‌های مختلفی را شامل می‌شوند که به دلیل متریال مصرفی کمتر نسبت به انواع کیف‌های زنانه دیگر از قیمت پایین‌تر و به صرفه‌تری برخوردارند.

لازم به ذکر است که نوع متریال مصرفی در ساخت کیف‌ها در افزایش یا کاهش قیمت‌ آن‌ها موثر خواهد بود مثلا یک مینی بگ دوخته شده از چرم طبیعی گرانتر از کیف‌های نسبتا بزرگی است که از چرم مصنوعی یا متریال نامرغوب ساخته شده‌اند.

استفاده از مینی بگ دخترانه در استایل مینیمال 

منظور از استایل مینیمال در واقع استفاده از پوشاک و اکسسوری‌های ساده به عنوان جایگزین لباس‌ها و اکسسوری‌های پرزرق و برق و بیهوده است. همچنین می‌توان اینگونه بیان کرد که اساس استایل مینیمال بر حذف اجزای زائد و اضافی و استفاده از اجزای کاربردی ساده در استایل است و در یک کلام در این نوع استایل کیفیت بر کمیت ترجیح داده می‌شود.

در نتیجه استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های خاص مینی بگ در این استایل می‌تواند جلوه زیبا و هارمونی خارق العاده‌ای را ایجاد کند.

 

مینی بگ مرواریدی

همانطور که عنوان کردیم طراحی مینی بگ انواع مختلفی دارد که هر کدام زیبایی مخصوص به خود را داشته و پاسخگوی سلیقه‌های مختلف هستند.

یکی از انواع آن‌ها مینی بگ مرواریدی بوده که توسط دانه‌های مروارید تزئین شده و ابعاد آن طرح‌های مختلفی از جمله مستطیلی، ذوزنقه‌ای و … را شامل می‌شود.

همچنین در این نوع مینی بگ‌ها از دوخت‌های مورب بر روی کیف استفاده شده و نحوه بسته شدن آن نیز از طریق مگنت صورت می‌گیرد.

رنگبندی مینی بگ مرواریدی از تنوع نسبتا بالایی برخوردار است و سلیقه اکثر بانوان را برای انتخاب یک کیف روزمره و شیک و یا حتی مجلسی و رسمی پوشش می‌دهد.

لازم به ذکر است که اغلب کیف‌های زنانه به دو صورت دستی و دوشی قابل استفاده هستند که این نوع از مینی کیف‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مینی بگ مرواریدی علاوه بر دسته مرواریدی دارای یک بند رودوشی نیز است که امکان استفاده راحت‌تر را فراهم می‌نماید.

استفاده از مینی بگ مرواریدی در استایل کژوال

استایل کژوال در واقع این امکان را برای بانوان فراهم کرده که بتوانند به راحتی و بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جنسیتی از لباس‌ها و اکسسوری‌های مورد علاقه‌شان استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های استایل کژوال استفاده از آیتم‌هایی است که در آن احساس راحتی کنید.

شما می‌توانید از استایل کژوال در مهمانی، مراسم‌های رسمی، سرکار و … استفاده نمایید همچنین استفاده از مینی کیف مرواریدی می‌تواند جزء یکی از اکسسوری‌های استایل کژوال محسوب شود.

با یک سرچ ساده در گوگل با عنوان استایل کژوال با لیست عظیمی از تصاویر مواجه می‌شوید که در اغلب آن‌ها مدل‌ها یک مینی بگ در دست دارند پس کیف‌های مینی انتخاب مناسبی برای تکمیل استایل کژوال شما محسوب می‌شوند.

 

کلام آخر 

با توجه به کلیه مطالب گفته شده در این مقاله پیرامون مینی بگ‌ها به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از مینی کیف زنانه در دو استایل کژوال و مینیمال مورد استقبال قرار گرفته است. اما برای انتخاب مینی بگ دلخواه خود نباید بی گدار به آب بزنید یعنی باید ابتدا نوع استایل‌تان را تشخیص دهید و سپس تصمیم به انتخاب کیف بگیرید.

البته این امکان نیز وجود دارد که پیش از انتخاب استایل، کیف‌تان را انتخاب کنید اما باید در انتخاب آیتم‌های بعدی بیشتر توجه کنید زیرا باید موردهای بیشتری را برای هماهنگی بسنجید در صورتی که هماهنگ کردن کیف با استایل نسبت به هماهنگی سایر اجزای استایل با کیف چالش ساده‌تری خواهد بود.

در نهایت باید بگوییم که از اهمیت انتخاب کیف در ایجاد و تکمیل یک استایل منحصربفرد غافل نشوید، تنها کافیست در انتخاب رنگ، اندازه و جنس کیف مطابق راهنمای خرید گفته شده عمل کنید.

 

4 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    ببخشید من هر چی توی سایت کیف شیک میگردم تعداد مینی بگ ها خیلی کمه البته منظورم مینی بگ واقعیه. فقط یه مدل دیدم که یه کم از جاکارتی بزرگتره و رنگبندی سبز سیج هم داره ولی بقیه مینی بگ ها نسبتا بزرگن شایدم مینی بگ نیستن
    میشه از این مدلی که تو سایت دارید بازم شارژ کنید؟ البته با تنوع
    من کلا تمام کیفهامو از سایت شما میخرم، کاش یه کد تخفیفی چیزی بذارید
    خیلی ممنونم

  • من عاشق مینی بگم، مینی بگ به معنای واقعی مینی و کوچولو
    کلا کیفای کوچولو خیلی جذابن و دلبرن کاش بیشتر شارژ کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *