امروزه مدل‌های متنوعی از کلاه ترند 1401 در بازار موجود است که هر یک دارای رنگ و طرح‌های متنوع است که می‌توانید آن را با سایر پوشاک خود ست نمایید. در مقاله ” استایل‌های ترند بهار 1401 ” به معرفی استایل‌های بهاری پرداخته‌ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

کلاه ترند از اکسسوری‌های جذاب در استایل هر فرد بوده که در انواع لبه دار و بدون لبه، گود یا تخت و… در بازار عرضه می‌شود. در ادامه مقاله به شرح انواع کلاه‌های ترند، مشخصات و ویژگی‌های هر کدام به طور مفصل پرداخته شده است.

معرفی ومدل‌های کلاه ترند 1401

کلاه از نمونه اکسسوری‌های جذاب در استایل است که امسال کلاه‌های ترند 1401 دراشکال و ظواهر مختلفی روانه بازار شده است. استفاده از کلاه مناسب در تیپ خود می‌تواند ظاهری متناسب را در فرد ایجاد کند و علاوه بر این از برخورد اشعه مضر آفتاب به صورت جلوگیری نماید.

اولین کلاه ساخته شده از جنس پوست خرس بود که توسط فردی میان اتریش و ایتالیا پوشیده شده بود و شباهت زیادی به کلاه روسی داشت. در گذشته‌های دور کلاه نماد شخصیت و موقعیت اجتماعی افراد جامعه بود که پوشیدن آن توسط مردم ضرورت داشت.

استفاده از کلاه در فصل تابستان بیشتر است که در این فصل طراحان زیادی به ارائه کلاه‌های ترند مختلف اقدام می‌نمایند. کلاه ترند 1401 را می‌توان علاوه بر مشاهده و خرید حضوری به صورت آنلاین و غیر حضوری در وبسایت‌های معتبر مشاهده نمود و به خرید آن پرداخت. قبل از خرید، آشنایی با ترند کیف 1401 به انتخاب کلاه کمک بسیاری خواهد کرد.

مجله‌های مد مختلفی کلاه‌های ترند را در صفحات خود چاپ کرده و می‌توانید با مشاهده آن‌ها از کلاه ترند و مد روز آگاهی پیدا کنید. امروزه کلاه در انواع مختلف و فرم‌های خاصی در بازار وجود دارد که برخی سر را به طور کامل پوشش داده یا برخی بخشی از سر را پوشش می‌دهند تا از پوست و موی سر در فصل تابستان محافظت نمایند. آیا تفاوت مد و استایل را می‌دانید؟

انواع کلاه ترند در سال 1401

کلاه‌های ترند 1401 دارای اشکال و طرح‌های متفاوت با یکدیگر هستند که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

کلاه لبه پهن

کلاه لبه پهن در جنس و رنگ‌های مختلفی هستند که برخی از آن‌ها شامل کلاه لبه پهن جیر و حصیری می شود که به طور معمول در فصول تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاه لبه پهن از برخورد آفتاب به صورت جلوگیری کرده علی الخصوص زمانی که از ضد آفتاب استفاده نکرده اید جایگزین مناسبی می‌باشد.

از این کلاه می‌توان در روز‌های بارانی نیز استفاده نمود و امروزه از طرفداران زیادی برخوردار است. برخی از کلاه‌های لبه پهن دارای روبان رنگی در قسمت اطراف سر هستند که مناسب جهت ست کردن با رنگ لباس برای مهمانی و سایر موقعیت‌ها می‌باشد.

کلاه حصیری

از دیگر انواع کلاه ترند 1401 نوع حصیری است که اغلب به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته و در رنگ و طرح‌های متنوعی در بازار موجود هستند. در گذشته از کلاه حصیری بیشتر در زمان مسافرت و در کنار سواحل استفاده می‌شد اما امروزه جزئی از استایل افراد شده است.

برخی از کلاه‌های حصیری دارای لبه‌ای با نواره قهوه‌ای است که ظاهری شیک و کلاسیک را به استایل فرد می‌بخشد و برخی نیز از پارچه نازک و خنک تهیه شده است.

در مقاله ” انواع پارچه و الیاف ” به معرفی جنس پارچه‌ها پرداخته‌ایم و شما با مطالعه آن براحتی قادر به تشخیص انواع پارچه و انتخاب درست خواهید بود.

کلاه حصیری ترند

کلاه باکت

کلاه باکت مناسب جهت استفاده در فصل بهار بوده و از جنس پارچه ضد آب است و بیشتر در مشاغل ماهی گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاه باکت در سال 2019 میلادی طرفداران گسترده ای پیدا کرد و امروزه در استایل خیابانی افراد بسیار دیده می‌شود.

این کلاه توسط هنرمندان زیادی استفاده شده و برند های مشهور مانند میو میو، برند فندی، دیور و… در فشن از این کلاه استفاده نموده اند.

کلاه لئونی

کلاه لئونی در طیف رنگی مختلفی هستند که اغلب از رنگ‌های خنثی مانند مشکی، طوسی، کرمی و… است و مناسب برای استایل آقایان است. کلاه لئونی را می‌توان در استایل خود با رنگ لباس خود ست نمود و استایل ترند و جذابی را ایجاد کرد.

کلاه فلت یا تخت

کلاه فلت در اشکال گرد بوده و دارای لبه ای کوچک و سفت در قسمت جلویی کلاه است که اغلب از جنس پنبه، پشم و توید می‌باشد. از کلاه فلت در کشور نیوزیلند در مشاغل برش دهنده پنیر و در ایرلند در شالیزار و همچنین در کشور اسکاتلند به منظور بانت استفاده می‌شود.

کلاه برت یا فرانسوی

این کلاه پارچه‌ای فاقد لبه است و مناسب برای ساخت یک استایل کلاسیک می‌باشد. کلاه برت را اغلب با پالتو بارانی بلند و نیم بوت استفاده می‌نمایند و به عنوان اکسسوری کژوال محسوب می‌شود.

این کلاه در گذشته در میان ارتش استفاده می‌شد و امروزه در میان دهقانان باسک به عنوان کلاهی سنتی و ملی استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع استایل در صنعت مد را مطالعه کنید.

کلاه خزدار

کلاه خزدار از دیگر نمونه‌های کلاه ترند 1401 است که مناسب فصل زمستان بوده و می‌توان آن را با سایر آیتم‌های خزدار در فصل پاییز و زمستان مانند پالتو خزدار، پوتین، کیف و… ست نمود.

کلاه پستچی

کلاه پستچی در میان مردم دارای طرفداران گسترده است و در رنگ‌های مختلف و زیبای تابستانی در بازار عرضه می‌شود که در گذشته اغلب به عنوان کلاه روزنامه نگاری و نانوایی بیان می‌شد.

این کلاه توسط افرادی مشهور مانند برایان جانسون و تیلور سویفت استفاده شد و محبوبیت آن توسط مردم دو چندان شد.

کلاه بولر

از دیگر عناوین این کلاه در ایالات متحده دربی است ک از جنس نمد بوده و بسیار سفتت و گرد می‌باشد. کلاه بولر اغلب با چارلی چاپلین شناخته می شود و از ویژگی‌های بارز شخصی او محسوب شده است.

کلاه طرح کلاه شنا

کلاه طرح کلاه شنا از ترند‌های سال 1401 بوده و دارای طراحی و رنگ بسیار خلاقانه است و به صورت قلاب بافی بوده و از پارچه چرمی تهیه شده است. این کلاه در برند‌های مطرح و استایل‌های ترند مورد استفاده قرار گرفته شده است و طرفداران بسیاری دارد.

کلاه کپ

 کلاه کپ بسیار مناسب برای فصل تابستان و بهار بوده و در تفریحات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کلاه در رنگ‌های متنوعی است و در انواع زنانه و مردانه استفاده می‌شود.

این کلاه بسیار محبوب بوده و با هودی و سویشرت ست می‌شود و نقاب آن صورت را از اشعه آفتاب حفظ می‌نماید.

کلاه کابوی

کلاه کابوی از کلاه‌های ترند 1401 بوده که از جنس‌های مختلفی مانند حصیری، جیر و… است و در آقایان و خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلاه کابوی دارای لبه ای پهن و سطحی گود است و اغلب برای سوار کاری و گاو چرانی استفاده می‌شود.

این کلاه مناسب برای روز‌های آفتابی و بارانی بوده و با استایل لباس بوهیما ست می‌شود.

 

در نهایت…

در این مقاله از  مجله کیف شیک  در رابطه با کلاه ترند 1401 صحبت شده است که هر کدام دارای طرح، رنگ و جنس مختلفی هستند و با استایل‌های متنوع ست می‌شوند.

برای خریداری کلاه مناسب می‌توانید نوعی را انتخاب کنید که متناسب با استایل، فصل و رنگ پوست و… باشد و با مطالعه مطالب بیان شده در رابطه با سایر کلاه‌های ترند اطلاعات لازم را کسب نمایید. برخی از کلاه‌های ترند در صنعت مد استفاده شده و توسط افراد مشهور و سلبریتی پوشیده شده است.

 

 

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *