عطر خنک زنانه را چقدر می‌شناسید؟! آیا به عطرهای خنک و سرد، علاقه دارید؟

برای این‌که درک بهتری داشته باشید، تصور کنید در ساحلی هستید و هم‌زمان با دیدن دریای زیبا و بوی خوش اقیانوسی، شن‌های نرم را لمس می کنید. می‌بینید، تصورش چقدر زیباست؟! حالا اگر مایل هستید از این عطرها بیش‌تر بدانید، در این مقاله از مجله کیف شیک همراه من باشید.

در این نوشتار، از عطرهای خنک زنانه می‌گوییم و با معرفی چند مدل از معروف‌ترین‌ عطر خنک تابستانی، شما را به خنکای دل‌پذیر دریایی دعوت می‌کنیم.

معرفی عطرهای خنک زنانه

عطر خنک زنانه چیست؟

در هر فصلی از سال، باید عطرهایی با بوی متعادل‌کننده همان فصل استفاده کرد، تا حس شادابی و نشاط بیش‌تری داشت. به‌طور مثال، در فصل گرم تابستان، هر خانم باسلیقه‌ای، بهتر است که از یک عطر خنک تابستانی استفاده کنند.

عطرهای خنک زنانه، می‌توانند گرمای این فصل را برای شما دلپذیر نمایند و از همان لحظات آغازینِ اسپری کردنِ عطر، حس و حال خنکی، هم‌چون نسیمی روح‌بخش، روح شما و اطرافیان شما را نوازش دهد. آن‌وقت می‌بینید که چه روز دل‌انگیزی خواهید داشت!

یک خانم، در تابستان چه عطری بزند تا جذاب به‌نظر برسد؟

خانمی که به بوی خود، به‌عنوان بخشی از استایلش می‌نگرد، در انتخاب ادکلن و عطر خود، دقتی ویژه دارد. این خانم می‌داند که در فصل گرم تابستان، بهتر است از رایحه‌های خنک آکواتیک، و بوهای ملایمی مانند مرکبات، پرتقال، لیمو، گریپ فروت، و نیز گل‌ها مانند گل‌ مریم، یاسمن و سنبل استفاده کرد.

در تابستان، از چه عطری استفاده نکنیم؟ | عطرهای ممنوعه برای خانم‌ها در تابستان

تابستان فصل گرماست و یکی از راه‌های خنک شدن ما خانم‌ها، بوی خنکی است که ما را دربرگرفته. به‌همین دلیل، در انتخاب یک عطر خنک زنانه، باید از رایحه‌های گرم، خودداری کرد. رایحه‌های گرم مانند:

  • دارچین
  • وانیل
  • مشک
  • چوب صندل

در بررسی و انتخاب عطرهای خنک زنانه، بهتر است از این روایح گرم استفاده نشود، و یا خیلی کم استفاده شود. دلیلش احساس گرمای زیادی است که این رایحه‌ها ایجاد می‌کنند، که باعث می‌شود برای مصرف‌کنندة این عطرها، تحمل گرمای تابستان سخت‌تر بشود.

معرفی 5 عطر خنک زنانه به پخش بو و ماندگاری زیاد

داشتن یک عطر مناسب در تابستان، که به استایل یک خانم بیاید، یک ضرورت است. تازه، باید پخش بو و ماندگاریِ خوبی هم داشته باشد؛ اما برای این انتخاب مهم، ابتدا نیاز است شما را با چند مدل از عطرهای خنک زنانه آشنا کنیم:

عطر خنک زنانه شنل

1. عطر ادو پرفیوم زنانه کوکو شنل مدل Coco Mademoiselle

برند شنل یا شانل را همه می‌شناسند؛ یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان عطر است، که طرفداران زیادی دارد. ادو پرفیوم زنانه کوکو شنل مادمازل، یکی از عطرهای خنک زنانه از این برند است.

این عطر، بوی ملایم و لطیفش، احساس نشاط و آرامش را به فرد منتقل می‌کند. به‌همین خاطر، یکی از انتخاب‌های محبوبِ هر خانم خوش سلیقه‌ای در هنگام خرید، این محصول است.

پخش بوی فوق‌العاده، کیفیت بسیار بالا، ماندگاری به‌مدت زیاد، و طراحی زیبا و لوکس شیشه، سبب شده این عطر، عطری معمولی و ارزان نباشد. بنابراین در فهرست عطرهای گران‌قیمت قرار می‌گیرد.

2. ادو تویلت زنانه گرلن مدل Mon Bloom of Rose

عطر خنک تابستانی بعدی، نامش ادو تویلت زنانه گرلن مدل Mon Bloom of Rose است . یک عطر شیک زنانه، که رایحه‌ای تند و خنک دارد. عطری خاص برای خانم‌های خاص، جسور و جذاب.

3. ادوپرفیوم زنانه روبرتو کاوالی مدل Paradiso Azzurro

اگر تا به‌حال، نام نام برند معروف «روبرتو کاوالی» (Roberto Cavalli) را شنیده‌ باشید، حتماً می‌دانید که در حوزه تولید پوشاک آقایان، خانم‌ها، کودکان، و عطر و ادکلن فعالیت دارد.

این مدل عطر، که یکی از عطرهای شیرین و خنک این برند هست، با یک طراحی شیشه خاص، نظر هر سلیقه‌ای را به سمت خود می‌برد. همین زیبایی خاصش، سبب شده علاوه‌بر مصرف شخصی، گزینه‌ای بسیار مناسب برای هدیه دادن باشد.

ادو پرفیوم زنانه آمواژ مدل Blossom Love

4. عطر ادو پرفیوم زنانه آمواژ مدل Blossom Love

شما را با یک برند عربی آشنا می‌کنیم؛ آمواژ، که عطرهای خاص و لوکسی تولید می‌کند. ادو پرفیوم زنانه آمواژ مدل Blossom Love، یکی از عطرهای آمواژ است که طبعی خنک دارد و ویژه تابستان است. رایحه‌اش از بوی گل گرفته شده و برای همین هم به شما حس تازگی و شکوفایی می‌دهد.

ادو تویلت زنانه سالواتوره فراگامو مدل Signorina In Fiore

5. ادو تویلت زنانه سالواتوره فراگامو مدل Signorina In Fiore

این عطر هم با ساختاری که از بوی میوه‌ها و گل‌ها گرفته شده، شما را سرزنده‌ و شاداب می‌کند. البته درست است که ادو تویلت زنانه سالواتوره فراگامو مدل Signorina In Fiore دارای رایحه‌ای معتدل و خنک است اما شما می‎‌توانید در تمام طول سال، از آن استفاده نمایید.

ویژگی یک عطر خنک تابستانی زنانه خوب

فصل تابستان که می‌شود، به‌خاطر تعریق زیاد، بیش‌تر، به استفاده از عطر و ادکلن نیاز پیدا می‌کنیم. این را هم می‌دانیم که هر عطری را هم نمی‌شود برای روزهای گرم فصل تابستان استفاده کرد. عطر خنک زنانه، و یا عطر سرد و کمی ترش، می‌تواند برای این روزها مناسب‌تر باشد. بوها و عطرهای سرد، از احساس گرمای هوا می‌کاهند و گرمای هوا را معتدل و لذت‌بخش می‌کنند.

بنابراین، خانم‌هایی که به امور شخصی خود اهمیت می‌دهند، باید سعی کنند در فصل تابستان، از عطرهای خنک زنانه استفاده کنند. به‌هیچ عنوان، در تابستان، از عطرهای گرم و شیرین استفاده نکنید. عطرهای گرم، در فصل تابستان، ماندگاری کمی دارند، احساس گرما را بیش‌تر می‌کنند و حتی ممکن است حس کلافگی و سردرد را با خود بیاورند.

اولین عطر خنک زنانه کدام است؟

سال 2010 میلادی، با برند شنل، نام کشور فرانسه، به‌عنوان اولین عطر خنک زنانه ثبت شد. در حال حاضر، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای موجود در بازار، عطرهای خنک زنانه شنل است.

یک عطر خنک تابستانی برای خانم‌ها، با طبع سرد و خنک، اغلب رایحه‌هایی مانند لیمو، پرتقال، اقیانوس و رایحه‌های دیگر دارد. هر کدام از این‌ها، انتخاب‌های خوبی برای یک عطر و ادکلن بهاری و تابستانی هستند.

مهم‌ترین فاکتور در خرید یک عطر خنک برای بانوان

یکی از مهم‌ترین معیارها و فاکتورهای خریدِ یک عطر خنک زنانه، ماندگاری آن است. هر چند که، در کنا راین ماندگاری، نقشِ قیمت عطر را هم نباید نادیده گرفت! عطر خنک تابستانی شما، با بهترین بو، بیش‌ترین ماندگاری و مناسب‌ترین قیمت، در هنگامِ خرید، یک جایگاه ویژه دارد و یک گزینه مناسب است.

البته ناگفته نماند که برای خرید یک عطر زنانه خنک، برند شنل، نسبتاً گران است.

 

جمع‌بندی

همه می‌دانیم که عطر و ادکلن، یکی از ملزومات مهمِ یک استایل شخصی است. پس انتخاب یک عطر خنک تابستانی، به‌ویژه برای خانم‌ها، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

عطرهایی که در این مقاله معرفی شدند، هر کدام، گزینه مورد قبولی برای هر بانوی باسلیقه هستند. پس با خیال راحت، از بین آن‌ها یک ادکلن یا عطر خنک انتخاب کنید و به استایل خود، بوی خنکای دریا بدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *