چه کیفی همیشه مده؟ چه کیفی را می‌توانیم هر فصلی از سال استفاده کنیم؟ چرا این سوال‌ها مطرح می‌شود؟ خب، در زمان‌های اخیر، کیف‌ها مهم‌ترین اکسسوری برای هم‌گام‌شدن با لباس‌ها هستند. علاوه بر نیاز، به ارائۀ شخصیت به شکلی جذاب هم کمک می‌کند. کیف، در مد اهمیت زیادی دارد.

یک کیفِ مد روز، با لباس می‌تواند شگفتی متفاوتی را برای ظاهر به ارمغان بیاورد. از دانشگاه گرفته تا مهمانی‌ها و مناسبت‌های مختلف، و یا کیف همراه دخترانه. حتی چند سال پیش، آن را یک ضرورت ساده می‌دانستند اما امروز، به یک مد تبدیل شده است. وجود کیف‌های همیشه مد هم، می‌توانند کار راه‌انداز خوبی و مناسبِ برای هر مجلس و بیرون‌رفتنی باشند.

در مقالۀ امروز، با اهمیت کیف‌های مد روز آشنا خواهیم شد و به شما می‌گوییم که چه کیفی همیشه مده، تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ابتدا بیایید، از تعریف کیف شروع کنیم.

کیف چیست؟

عصر امروز، دنیای مد و سبک است. اما مد، به لباس‌های زیبا یا کفش‌های شیک محدود نمی‌شود. اکنون، به کیف‌ها هم سرایت کرده است. یکی از اکسسوری‌های ضروری برای خانم‌ها و آقایان، کیف است که بیشتر، یک کیف پارچه‌ای یا چرمی است که تمام وسایل ضروری را در خود جای می‌دهد.

از مدارس و دانشگاه‌ها گرفته تا دفتر کار و اداره، از گذشته پیشی گرفته است و با زمان حال هماهنگ است. به‌طوری که برخی از زنان به دنبال این هستند که چه کیفی همیشه مده، تا با تهیۀ آن‌‌ها، انواع کیف های همیشه مد روز در بازار را به کمد خود بیاورند.

کیف های همیشه مد

اهمیت کیف های مد روز در زمان حال

همان‌طور که گفتیم، کیف، یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای حمل وسایل ضروری است. در کنار ضرورت، کیف‌های زیبا و هوشمند هم، زیبایی استایل را دو چندان می‌کنند. مطابق با زمانه، تغییرات زیادی در مد رخ داده است. نقش آن، همیشه منحصر به فرد است، از جمله، استفاده برای کلاس‌های دانشگاه، دفاتر یا گردش. علاوه بر این، می‌توان با استفاده از یک کیف خوش‌سلیقه از مجموعه کیف های همیشه مد، خود را شیک‌تر نشان داد. مهمانی یا ظاهر غیررسمی، یک بخش ضروری از هر مناسبت است.

یک ظاهر درست و آراسته، بدون لباس‌های دیزاین‌شده، جواهرات مد روز و یک کیف هم‌سان، کامل نمی‌شود. باز هم می‌توان شخصیت یا سلیقۀ خود را از طریق کیفی که در دست دارید، بیان کنید.

روزی روزگاری، دختران از کیف‌های بسیار ساده استفاده می‌کردند اما اکنون وضع فرق کرده؛ آن‌ها وقتی به بازار می‌روند، می‌پرسند: “الان، چه کیفی مده” و حتی باهوش‌ترهایشان می‌پرسند: “چه کیفی همیشه مده؟”. طرح و مدل کیف‌ها هم متنوع شده است، انواع کیف‌های سایز کوچک یا متوسط با طرح‌های جذاب در فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد. این کیف‌هایی که با لباس‌ها هم‌خوانی دارند، مزایای زیادی دارند.

رایج‌ترین کیف‌های استفاده‌شده، عبارتند از کوله پشتی، کیف کمربند دایره‌ای، اما، کیف مجلسی، کیف جوت، کیف کمری، کیف مسنجر، کیف جعبه، کلاچ، کیف زنجیر و کیف بدنه کراس.

مدِ کیف، عمدتاً تحت تأثیر روند کشورهای غربی است. در این زمان، در مد دیده می‌شود که دختران هم از کیف‌های کراس بادی بلند کمربند استفاده می‌کنند. مزیت کیف‌های متقاطع این است که کاربران این کیف های همیشه مد، می‌توانند به راحتی در خیابان‌ها حرکت کنند و به راحتی می‌توانند کارهای خود را انجام دهند، چون هر دو دست آن‌ها بدون کیف است.

انواع کیف های مد روز

می‌دانیم که مد، مدام در حال تغییر است. اگرچه ترندها می‌آیند و می‌روند، اما چندین مدل کیف، امتحان خود را پس داده‌اند و ثابت کرده‌اند که هنوز هم در دنیای امروز مرتبط هستند و می‌توانند کیف‌های همیشه مد باشند. اگرچه کیف‌های دستی جدید در هر فصل ایجاد می‌شوند، اما یک سبک کلاسیک واقعی از طریق تاریخ، منحصر به فرد بودن و بی‌زمانی بودنش، ارزشی غیرقابل تکرار دارد. چه کیفی همیشه مده؟ چه کیفی را می‌توان یک کیف بدون فصل نامید؛ کیفی که برای همیشه صاحب آن باشید.

از آنجا که ساخت کمد لباسی از سبک‌های جاودانه، همیشه مورد توجه است، در این قسمت، چند مورد از کیف های همیشه مد را معرفی می‌کنیم:

چه کیفی همیشه مده؟ | 6 مدل کیف همیشه مد

1. کیف حمل‌ونقل (Tote bag):

این کیف، سایز بزرگی دارد اما دستۀ آن، نسبتاً کوچک است. چه کیفی همیشه مده که دختران از آن استقبال کنند؟ بله، کیف سایز بزرگ برای حمل‌ونقل و جاگرفتن کلی وسایل دخترانه. برای همین است که Tote bag، در بین دختران شاغل، بسیار محبوب است.

با فضای زیادی که در داخل کیف وجود دارد، می‌توانید بسیاری از وسایل ضروری را با خود حمل کنید. سایزش، متوسط و بزرگ است. تقریباً همۀ دختران از آن استفاده می‌کنند. با انواع لباس‌ها هم مطابقت دارد و به‌عنوان یک کیف همیشه مد، با هر لباسی می‌تواند ست شود.

2. کیف کلاچ (Clutch bag):

به این گونه کیف‌ها، کیف پول هم می‌گویند! اندازه‌شان، کوتاه و در پهلوها بلند است. کیف کلاچ، شبیه یک مستطیل است و باید با دست حمل شود. امکان حمل بر روی شانه، برای این مدل از کیف‌های همیشه مد، وجود ندارد؛ زیرا دسته ای ندارد.

چنین کیف‌هایی، معمولاً به وسیلۀ عروس خانم‌ها و دختران دیگر در مراسم عروسی یا سایر مراسم بزرگ حمل و استفاده می‌شوند.

کیف کلاچ (Clutch bag)

3. کیف مسنجر (Messenger bag):

کیف مسنجر، محبوب‌ترین کیف در مد است. این نوع کیف‌ها معمولاً به خوبی با لباس‌های غربی هماهنگ می‌شوند. بیش‌ترین تقاضا برای این کیف زیبا و شیک، در بین زنان جوان است. همان‌ها که می‌پرسند چه کیفی همیشه مده! این کیف، دارای دستۀ بلند است که به راحتی می‌توان آن را روی دوش حمل کرد. این کیف‌ها سایز کوچک و متوسطی دارند. برای استفاده از آن، فقط چند مورد از لوازم ضروری را می‌توانید در نظر بگیرید.

عموماً، دانشجویان جوان دانشگاه، بیش‌تر از آن استفاده می‌کنند. دو کتاب، دفترچه یادداشت، بطری آب، چتر، و چیزهایی شبیه به این‌ها، به راحتی در این کیف جا می‌شوند. ظاهر کیف مسنجر هم که بسیار شیک است، این‌طور فکر نمی‌کنید؟!

کیف مسنجر (Messenger bag)

4. کوله پشتی (Backpack):

کوله‌ پشتی، محبوب‌ترین کیف برای سفر است. اما اکنون، فقط برای سفر استفاده نمی‌شود. مدرسه، دانشگاه، دورۀ مربیگری، سفر، دفتر کار، خرید، مهمانی، جلسه، دعوت دوستان، در همه‌جا، حالا کوله پشتی همراهِ روزانۀ دختران است. این مدل از کیف های همیشه مد، قطعات و جای زیادی دارد و می‌تواند وسایل زیادی را برایتان حمل کند.

Backpack همیشه مد

5. کیف‌های دست‌ساز (Handcrafted bags):

این کیف از پارچه ساخته شده و بسیار بادوام است. کیف‌های دست‌ساز، در بین دختران و زنان جوان، بسیار طرفدار دارد؛ چون با تمام لباس‌ها، از غربی تا سنتی، به خوبی هماهنگ می‌شود.

واقعاً چه کیفی همیشه مده که هر خانمی را مجاب کند حداقل یکی از آن را در کمد کیف‌های خود داشته باشد؟! کیف دست‌ساز، سبک و سلیقه‌ای است که هر خانمی را به وجد می‌آورد.

کیف‌های دست‌ساز (Handcrafted bags)

6. کیف پول (Wallet):

کیف پول زنانه، برای نگهداری چیزهای کوچک، مانند پول، کارت اعتباری یا کارت بانکی، کارت ویزیت و غیره عالی است. اگر کسی علاقه‌ای به استفاده از کیف دستی ندارد، و در عین حال می‌خواهد بداند چه کیفی همیشه مده اما بند ندارد، می‌تواند از این کیف پول استفاده کند. امروزه، کیف پول، یکی از کیف‌های همیشه مد شده و استفاده از کیف پول زنانه، برای دختران، مد روز شده است.

رنگ کیف های همیشه مد

زمانی قرار بود رنگ کیف، مشکی باشد. اکنون، دختران شیک‌پوش کمی تنوع رنگ را دوست دارند. همان‌طور که عشق به رنگ، از یک سو بر صنعت مد تأثیر می‌گذارد، صنعت مد هم پالت‌های رنگی جدیدی را به آنها ارائه می‌دهد. از این رو، تنوع ویترین کیف، امروزه بسیار زیاد است. در کشورهای غربی، صنعت مد در هر فصل، به هر پالت رنگی اهمیت می‌دهد. آن‌ها علاوه بر این‌که بررسی می‌کنند چه کیفی همیشه مده، روند استفاده از رنگ‌ها را هم در فصل مد ایجاد می‌کنند.

در حال حاضر، جلوۀ رنگ‌های بنفش، خردلی، شنی، سرمه‌ای در مدِ کیف بیش‌تر دیده می‌شود. مشکی و قهوه‌ای، رنگ سنتی کیف چرم است که تاثیر آن همیشه محسوس است.

 

در نهایت…

روزی روزگاری، دختران، مد را به عنوان لباس‌های بسیار شیک می فهمیدند، اکنون می‌خواهند کیف‌های دستی، جذاب و زیبا باشند. این که آیا کیف دستی یا کیف شانه‌ای با لباس‌ها مطابقت داشته باشد یا ترکیبی عالی باشد، این روزها تأثیر بسیار مهم‌تری دارد. این‌که چه کیفی همیشه مده، مهم هست اما روند زیبایی‌دوستی و جذابیت‌خواهی، روز به روز در بین دوستداران مد محبوبیت بیش‌تری پیدا می‌کند.

یک فرد آگاه از مد می‌خواهد مطمئن شود که کیف‌ها هم در کنار لباس‌هایش مد هستند. و حتی، چه بهتر که کیف های همیشه مد را حمل کنند. بنابراین، به راحتی می‌توان گفت که کیف، یک اکسسوری بسیار مهم در مد است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *