در دنیای امروز برندهای بسیار زیادی در سرتاسر دنیا در صنعت تولید کیف مشغول به کار هستند که هر ساله بهترین کیف‌ها و برندهای سال در جشنواره و فشن‌شوهای مختلفی به علاقه‌مندان به این مراسم‌ها و برندها معرفی می‌شود.

برای مطمئن شدن از این امر کافیست وارد یک بازار شوید تا از از نام‌ها و برندهای مختلف و بسیار زیادی که برای کیف وجود دارد دچار سرگیجه شوید. کیف‌های ساده با قیمت‌های کم و یا کیف‌های تجملی با قیمت‌های بسیار بالا که اکثر آن‌ها هم پول برند و کیفیت خود را می‌گیرند. هر ساله در این بازار کیف رقابت تنگاتنگی را دارند تا در عرصه مد جایگزین یکدیگر شوند.

قطعاً اکثر بانوان برای داشتن یک استایل خوب به یک کیف و کفش شیک و مناسب نیاز دارند همچنین مردان شیک‌پوش هم به کیفی که همراه خود دارند اهمیت زیادی می‌دهند.

برند های کیف بسیار زیادی در این عرصه وجود دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد. این برندها در سطح جهان شناخته شده هستند. استفاده از این برندهای معروف کیف، استایل و شیک پوشی شما را تضمین می‌کنند. کیف‌هایی با رنگ و طرح و دوخت‌های خاص و متنوع که نیاز استایل شما خواهند شد.

علاوه بر نام و لوگوی تجاری، هر برندی طرح مخصوص به خود را دارد که با دیدن آن طرح به سادگی متوجه خواهید شد که این محصول مربوط به کدام برند هستند. افرادی که به دنبال کیف‌های خاص و شیک امروزی هستند به سراغ برندهای مختلف می‌روند.

استفاده از برندهای روز دنیا برای افرادی که برای کیف خود ارزش زیادی قائل هستند، این مزیت را دارد که به راحتی در دست هر کسی دیده نمی‌شود و به نوعی با خرید یک کیف برند یک کیف خاص خریداری کردید.

علاوه بر تمام این موارد خانم‌ها علاقه دارند که کیف خود را با لباس‌های مختلفی که می‌پوشند ست کنند.

داشتن یک کیف زنانه شیک در زیبایی ظاهر خانم‌ها بسیار موثر و تأثیرگذار است. پس اگر شما هم برای ظاهر خود ارزش زیادی قائل هستید حتما پیشنهاد می‌شود که ادامه این مقاله را بخوانید تا با برندهای معروف کیف زنانه در دنیا و ایران آشنا شوید و بر اساس سلیقه خود و طرح‌های مختلف، استایل خود را تکمیل کنید.

  1. شنل (CHANEL)

شنل اولین برندی است که به معرفی آن می پردازیم. این برند یکی از معروف‌ترین برندهای کیف در دنیا است. شنل در زمینه‌های لباس و کیف بسیار شناخته شده است موسس این برند کوکو شنل است است از نوابغ  مد و فشن به شمار می‌رود.

 او کار خود را با تولید لباس‌های راحت و شیک برای خانم ها شروع کرد و پس از جنگ جهانی دوم تولید کیف هم به محصولات شنل اضافه شد. برای یافتن گرانترین کیف‌ها باید سراغ چنل بروید.

این برند کیف‌های مختلفی از جمله کیف مجلسی با بند زنجیری یا دوخت های چهارخانه که از طرح‌های بسیار معروف آن است تولید می‌کند که در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارد. طرح‌های گفته شده از این برند امضای خاص و نشان دهنده برند شنل است.

  1. بالنسیاگا (BALENCIAGA)

دومین برندی که معرفی میکنیم برند بالنسیاگا است. این برند کیف‌های بسیار دوست داشتنی و جذابی برای خانم‌ها طراحی می‌کند.

کلکسیون این نام تجاری پر است از زیباترین و خاص‌ترین کیف پول های زنانه که بدون شک علاقه مندان بسیار زیادی دارد.

علاوه بر این موارد کیف‌های این کمپانی سال‌های زیادی است که با سنگ‌های قیمتی و گلدوزی‌های بی‌نظیری به سبک‌های مدرن امروزی تزیین می‌شوند و در رنگ‌های بسیار متنوع و طرح‌های گوناگونی عرضه می‌شوند که این مورد دامنه انتخاب زیادی در اختیار خانم‌ها قرار می‌دهد.

بسیاری از خانم‌ها برای افزایش جذابیت و حفظ استایل خود از کیف پول و دستبند های این برند استفاده می‌کنند.

  1. فندی (FENDI)

یکی از برند های شناخته شده و محبوب بازار در بین خانم‌ها بدون تردید برند فندی است. این برند از آن دسته برندهایی است که وقتی در سراسر دنیا نامی از آن برده می‌شود خیال همه‌مان از بابت کیفیت بالای محصول راحت می‌شود.

برند فندی جزو برندهای متفاوت این عرصه محسوب می‌شود که هر ساله با معرفی طرح‌ها و کلکسیون‌های جدید و منحصر به فرد خود باعث شگفتی همگان می‌شود. البته برند فندی هم از قافله عقب نمانده و قیمت بالایی برای محصولات خود ارائه می‌دهد.

ناگفته نماند که این برند یک نام تجاری در کشور ایتالیا است که در صنعت مد هم فعالیت دارد. جمله ی باید فرهنگ و سلیقه ایتالیایی را درون روح تمام محصولات خود بگنجانیم یکی از شعار های معروف این شرکت می باشد که در محصولات آن به وضوح قابل مشاهده است.

4. گوچی (GUCCI)

 کافی است فروشگاه‌های مختلف و یا بازار هایی که به دنبال کیف می‌گردید را جستجو کنید، قطعاً در ابتدای جستجو خود با برند معروف گوچی رو به رو خواهید شد.

گوچی هم مانند برند های قبلی طرح های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که فقط مخصوص این برند است. طرح‌های زیادی در برند گوچی کار شده است که حکم لوگوی شرکت را دارد. نوار های سبز و قرمز که در طرح های اسپرت این برند دیده می‌شود.

پارچه‌های کرم قهوه ای چهارخانه با طرح‌های منحصر به فرد گوچی عجین شده است. علاوه بر این‌ها پارچه و نوار های دوخته شده به کیف‌ها که شباهت زیادی به کیف‌های شنل هم دارد.

5. چرم مشهد

بعد از معرفی چند برند خارجی بهتر است وارد بازار داخلی هم شویم و یکی از برندهای معروف ایرانی که بزرگترین تولید کننده چرم کشور با تولید سالانه بسیار بالایی از محصولات چرمی از جمله کیف هم که یکی از محصولات آن هست اشاره کنیم.

نام این برند چرم مشهد است که تمامی فرآیندهای تولید از ابتدایی ترین آن تا رسیدن به محصول نهایی و کنترل کیفیت در کارخانه چرم مشهد واقع در کشورمان تولید و به دست شما می رسد.

برند چرم مشهد جزو برترین برند های کیف و کفش چرم ایرانی و تولید کننده صنایع چرمی است که رابطه بسیار صمیمی را با مشتریان خود دارد و برای پایدار ماندن این رابطه مزایای بسیار زیادی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

اگر برای انتخاب کیف وارد بازار چرم شدید قطعاً چرم مشهد از آن دسته برندهایی است که پس از خرید شما را از محصولی که در اختیارتان قرار داده است راضی و خوشنود نگه میدارد.  

6. درسا

آخرین برندی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم برند درسا است  که در کشور عزیزمان  مشغول به فعالیت می باشد. این برند در سال  ۱۳۷۰ با ایده تولید محصولات چرمی خلق شد.

درسا ابتدا کار خود را با کارگاهی ۱۵ متری و با تولید ملزومات چرمی مثل کمربند و جاسوئیچی شروع کرد. این برند با تلاش و کار مستمر توانستند در سال ۱۳۷۸ کارخانه بسیار مجهز و به وسعت ۲ هزار متر را افتتاح کند.

سپس شرکت درسا شروع به تولید محصولات مختلفی از جمله کیف، کفش مردانه و زنانه، کیف پول، کمربند، اکسسوری و دیگر محصولات چرمی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *