کیف زنانه محبوب سلبریتی ها، چه جور کیف‌هایی است؟ افراد مشهور، از چه نوع کیف‌هایی بیش‎‌تر استفاده می‌کند؟ باید طرف‌دار دو آتیشۀ سلبریتی‌ها باشی، تا اکسسوری‌های آن‌ها هم مورد توجه و علاقه‌ت باشد. چه کسی نمی‌خواهد کیفی مشابه سلبریتی مورد علاقۀ خود داشته باشد؟ افراد مشهور، اغلب در حال حمل کیف‌های مارک خود هستند که می‌تواند بسیار گران باشد.

شما چه‌قدر به کیف و انواع کیف زنانه علاقه‌مندید؟ در این مطلب از دسته‌بندی مد و استایل، می‌خواهیم از انواع کیف زنانه محبوب سلبریتی ها بگوییم. اگر مانند من هستید که همین دیروز از خریدِ سه کیف مجلسی، به نوشتن این مقاله آمده‌م، این محتوا برای شماست. بیایید برویم.

بگذارید همین ابتدای کار، ببینیم از نظر ما و شما سلبریتی کیست؟ به چه کسی سلبریتی می‌گویند؟

در زمان‌ها نه خیلی قدیم، سلبریتی‌ها همان هنرپیشه‌ها و خواننده‌ها بودند. البته هنوز هم، این افراد جزء سلبریتی‌ها محسوب می‌شوند، با این تفاوت که امروزه که شبکه‌های اجتماعی رونق گرفت، خانوادۀ سلطنتی، بلاگرها و ولاگرهای رسانه‌های اجتماعی هم که تعداد زیادی دنبال‌کننده دارند، به جمع افراد مشهور زمان ما اضافه شده‌اند.

خب، حالا

چرا کیف‌های افراد مشهور مهم است؟

کیف‌های افراد مشهور، (خواه بازیگر باشد، خواه خواننده، و یا امروزه بلاگرهای شبکه‌های اجتماعی)، چیزی بیش از نمادهای وضعیت خودشان هستند. این کیف‌ها، هم‌چنین نشان می‌دهند که کدام طراح در حال حاضر، مد است و چه کسی طراح مورد علاقه فصل آینده خواهد بود. این‌گونه است که کیف زنانه محبوب سلبریتی ها، روی روند مد و فشن تاثیر می‌گذارد.

سلبریتی‌ها از چه کیف‌هایی استفاده می‌کنند؟

کیف های سلبریتی‌ها، از اوایل دهۀ 2000 میلادی رایج بوده است. همه‌چیز از آنجا شروع شد که تعدادی از سلبریتی‌های رده‌اول، کیف‌های برکین را با خود حمل کردند. امروزه، دیدن افراد مشهوری که روی فرش قرمز یا مراسم‌ها و جشن‌های مختلف، با یک کیف طراح و برند بر روی دستانشان راه می‌روند، غیرمعمول نیست. و چه بسا که چشم‌های زیادی، فقط به دنبال این است که ببیند کیف زنانه محبوب سلبریتی ها و افراد مشهور مورد علاقۀ آنها چیست، تا همان را بخرند. (البته خودمانیم؛ قطعاً هر کسی توان خرید آن مارک و برند را ندارد!)

ستاره‌های هالیوود، همیشه در کانون توجه طرف‌داران خود هستند. آنها همیشه در حال حمل کیف‌های مختلف دیده می‌شوند. برندهای زیادی وجود دارند که با افراد مشهور همکاری کرده‌اند تا خط تولید کیف‌های خود را ایجاد کرده‌اند.

برخی از سلبریتی‌ها خط کیف‌های مخصوص‌به‌خود را دارند که اتفاقاً خودشان طراحی می‌کنند، در حالی که بعضی دیگر، فقط از کیف‌هایی استفاده می‌کنند که به‌وسیلۀ مارک‌های مورد تایید شان، به آن‌ها داده شده است. احتمالاً شما هم با کمی تحقیق، به افراد مشهوری برمی‌خورید که پس از شهرت، خط تولید لباس یا کیف خود را راه‌اندازی کرده‌اند. اما خبف همان‌طور که گفتیم، همه این‌طور نیستند.

اما با این‌حال، فهرستِ سلبریتی‌ها با کیف‌های مورد علاقۀ خود، بی‌پایان است.

محبوب ترین مدل کیف های زنانه از نگاه سلبریتی‌ها

کیف‌های برند و مشهور، چیزی نیست که یک سلبریتی، به‌راحتی از آن گذر کند. قطعاً او به سمت این کیف‌های مطرحِ مد، کشیده می‌شود و به‌دنبال خود، بقیه را هم به شوق دیدن کیف زنانه محبوب سلبریتی ها، راهی و پیگیرِ رسانه‌ها می‌کند.

برخی از محبوب ترین کیف‌ها در بین افراد مشهور، عبارتند از:

  • گوچی
  • هرمس
  • شانل
  • لویی ویتون
  • بالنسیاگا
  • باربری

10 مورد از کیف های سبک سلبریتی ها که فانتزی شماست!

کیف دستی هفت مینی محبوب سلبریتی ها

1. کیف دستی هفت مینی

کیت میدلتون، از خانوادۀ سلطنتی را که می‌شناسید، در حال تکان دادن یک کیف چرمی بافت‌دار است، آن‌هم نه‌فقط یک‌بار، بلکه دو بار در یک هفته دیده شد. اگر می‌خواهید با دوشس کمبریج هماهنگ شوید، می‌توانید کیف چرمیِ کوچکی مانند این را خریداری کنید. یک کیف چرمی با چرم با کیفیت و بند چرمی و طلایی.

کیف دستی Jw Pei Gabby

2. کیف دستی Jw Pei Gabby

در سال‌های اخیر، برند لوازم جانبی JW Pei به‌دلیل داشتن کیف‌های دستیِ طراحی‌شده برای قیمت‌های قابل دسترس، محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به عنوان یک کیف زنانه محبوب سلبریتی‌ها و مدل‌هایی مانند ایرینا شایک، جیجی حدید، و امیلی راتاجکوفسکی درآمده است. چراکه همگی از طرف‌داران شناخته‌شدۀ کیف‌های شانه‌ای این برند هستند.

مینی کیف محبوب سلبریتی ها

3. مینی کیف

اگر قبلاً طرف‌دار دوآ لیپا شاهزاده خانم پاپ برای آهنگ‌های موفقش نبودید، بر اساس سلیقۀ شیک (و به طرز شگفت‌انگیزی مقرون‌به‌صرفه) او در اکسسوری، حتماً به یکی از هوادارنش تبدیل خواهید شد.

کیف‌های کوچک، اخیراً یکی از ترندهای اصلی مد هستند، و ما در کیف شیک، این کیف‌ها را که به عنوان کیف زنانه محبوب سلبریتی ها هم دیده شده‌اند، به‌ویژه به خاطر دسته براق حلقه‌دار و بند متقابل جداشدنی آن دوست داریم و البته قیمت آن هم بسیار مناسب است.

4. کیف دستی چرمی Staud Frida

هیلی بیبر، چند سال پیش با این کیف ساختار یافته و کروک دیده شد. و همین سبب شد که یکی از انواع کیف محبوب زنانۀ سلبریتی‌ها، این کیف باشد که به علاقۀ هوادارنشان اضافه شود. یک کیف چرمِ سنگین با ارائۀ استایل شیک به خانم‌ها.

دراپر جیمز پیج کیف Chambray

5. دراپر جیمز پیج کیف Chambray

دراپر جیمز، برند لباس و سبک زندگی ریس ویترسپون است که از جذابیت همیشگی جنوبی پدربزرگ و مادربزرگش الهام گرفته شده است. اگرچه ما مطمئن هستیم که ویترسپون، همۀ خلاقیت‌های برند خود را دوست دارد، اما ما نسبت به این لباس مجلسی تابستانی بی‌تفاوت هستیم. این کیف زنانه محبوب سلبریتی ها، به اندازۀ کافی جادار است برای همۀ چیزهای ضروری روزانۀ شما.

یک نگاه به آن دستۀ انگشتر چوبی بیندازید؛ زیباترین نیست؟

کیف Wicked The Diaper Bag

6. کیف Wicked The Diaper Bag

این به خودی خود یک کیف دستی نیست، اما مورد تایید افراد مشهور است. چون به وسیلۀ شی میچل بازیگر و مدل، به دفعات معرفی شده است. این کیسۀ پوشک شیک، دارای یک پد تعویض با جیب برای دستمال مرطوب و پوشک، یک کیسۀ ضد بو، یک حلقۀ دندان درآوردن برای جلوگیری از تکان خوردن کودک، یک کیسۀ پستانک و فضایی برای تقریباً هر چیز دیگری است که نیاز دارید.

کیف Madewell Canvas Transort Tote

7. کیف Madewell Canvas Transort Tote

برای معرفی این کیف زنانه محبوب سلبریتی ها، باید یک سلبریتی محبوب را نام ببریم؛ مگان مارکل. چون اگرچه او دوشس ساسکس است، اما او هم‌چنین، مد دست یافتنی را حاکم می‌کند.

به عنوان مثال، او مانند بقیۀ افراد در Madewell خرید می‌کند. مگان، از این کیف کاغذی زیبا حمایت می‌کند، و آیا مگر کسی می‌تواند او را سرزنش کند؟! این، کیفی خنثی و شیک است، بنابراین با هر محیط یا لباسی ترکیب می‌شود.

8. Staud Moon Hobo Bag

کندال جنر، – خیلی شبیه کیفِ مدل همکارش، یعنی هیلی بیبر – از طرفداران کیف‌های دستی شیک و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفۀ Staud است. این کیسۀ هوبو که به یکی از محبوب ترین کیف های زنانۀ سلبریتی ها تبدیل شده است، شبیه به هلال ماه است که حال‌وهوای لوکس و مدرنی به آن می‌بخشد. از چرم براقی ساخته شده و با جیر نرم کره‌ای پوشیده شده است.

کیف Far Mini Rachel

9. کیف Far Mini Rachel

این کیف دوشی چرمی شیک و کروک، بر روی بازوهای کایا گربر، بلا حدید و کندال و کایلی جنر دیده شده و به این ترتیب، به کیف زنانه محبوب سلبریتی ها تبدیل شده است. جزئیات حلقۀ زنجیره‌ای، چرم خامه‌ای را کاملاً تکمیل می‌کند.

کیف خرید تلفر کوچک

10. کیف خرید تلفر کوچک

فهرست نام سلبریتی‌هایی که کیف‌های Telfar را دوست دارند، شاید به یک حدود کیلومتر برسد! بیانسه، گابریل یونیون، AOC، زوئی کراویتز و بلا حدید،… این کیف هم، خود را جز محبوب ترین مدل کیف های زنانه از نگاه سلبریتی‌ها جا داده است.

یک کیف محبوبِ دو اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

کیف پرادا رافیا توت Raffia Tote

زیبایی این کیف واقعاً در سادگی آن نهفته است. طراحی داخلی بدون خط، و بافته‌شده، به حس کیف توری‌شده‌ اش می‌افزاید. و یادآور روزهای غم‌انگیزِ قدم زدن در دهکده‌های ساحلی زیبای اروپاست. بدنۀ عمیق و جادار با تمام ظاهری که دارد، هم‌چنان کاربردی است، چون از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر است و در رنگ‌های متنوعی متناسب با سبک‌های مختلف ارائه می‌شود.

این کیف زنانه محبوب سلبریتی ها و اینفلوئنسرها، به کیف محبوب کیارا فراگنی (اینفلوئنسر ایتالیایی) و Pernille Teisbaek (اینفلوئنسر دانمارکی) هم تبدیل شده است.

 

در نهایت…

چیزی که در این مطلب آمده، بخشی از انواع کیف زنانه محبوب سلبریتی ها آمده است. هر کیفی که بخواهد در دنیای مد و فشن، به طرز شگفت‌انگیزی دیده شود و خیلی زود فروش بالایی را ببیند، روی دوش یا در دست سلبریتی‌ها دیده و مطرح می‌شود. چه بهتر از این!

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *