تاثیر ساعت مچی در استایل را محال است یک خانم و آقای امروزی نداند! وقتی که خانمی، لباس اسپرت می‌پوشد، یا آقایی، با یک لباس رسمی ظاهر می‌شود، هرگز نمی‌توانید در استایل آن‌ها، ساعت مچی را حذف کنید و بگویید استایل‌شان کامل است.

در مقاله امروز، می‌خواهیم از تاثیراتی که ساعت مچی بر استایل شما می‌گذارد، صحبت کنیم. چیزی که ما را بر آن داشت تا از ساعت مچی و استایل، حرف بزنیم، خوش‌تیپ بودن شماست. پس اگر برای خودتان هم خوش‌تیپی، با ساعت مچی جذاب است، این راهنما برای شماست.

7 مزیت استفاده از ساعت مچی

گوشی‌های هوشمند، که هر کاری را که ما به آن‌ها نیاز داریم انجام می‌دهند، از سازمان‌دهی برنامه‌هایمان تا ارائه به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا. حتی زمان را هم می گویند. بنابراین ممکن است بعضی از شما تعجب کنید که چرا هنوز از پوشیدن ساعت مچی صحبت می‌شود! جواب این هست که با وجود آمدن گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، ساعت مچی، منسوخ نشده؛ بل‌که، تاثیر ساعت مچی در استایل را هم‌چنان در برخوردهای و نگاه آدم‌ها می‌بینیم.

حالا، پوشیدن ساعت مچی، چه مزیت‌هایی برای افراد دارد:

  1. مسئولیت‌پذیری

تمام ماهیت یک ساعت مچی، عملکرد آن، یعنی نشان دادن زمان است. هنوز زمینه‌هایی در صنایع ما وجود دارد که پوشیدن ساعت و زمان بسیار مهم است. خلبانان، مهمانداران خطوط هوایی، بازرگانان و زنان، کارگزاران بورس، مردان نظامی، طراحان خانه، مدیران سالن‌های پذیرایی. اگر زمان، نقش مهمی در زندگی شما دارد، پس ساعت مچی چیزی است که برای پاسخگویی به آن نیاز دارید.

  1. راحتی

اکنون بسیاری از شما ممکن است بگویند استفاده از ساعت، کاری زائد و اضافه است. من یک گوشی هوشمند دارم. چرا وقتی تلفنم ساعت را به من می‌گوید باید ساعت بپوشم. اما وقتی ساعت می‌پوشید و کسی می‌خواهد زمان را بداند، تنها کار شما، با یک چرخاندن ساده مچ دست شماست.

برای پیدا کردن گوشی هوشمند خود، جیب، یا کیف‌دستی‌ خود را حفاری نمی‌کنید. هیچ اسکنر اثر انگشت یا کدی برای روشن کردن گوشی شما وجود ندارد. فقط مچ خود را برگردانید و تمام! شما زمان را می دانید.

  1. حواس‌پرتی کم‌تر

پوشیدن ساعت و دانستن زمان، فقط همین است، نه هیچ‌چیز بیش‌تر. وقتی گوشی‌های هوشمند خود را از کیف یا جیب خود برمی‌داریم، نه‌تنها زمان را می‌بینیم، بلکه به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کنیم، بازی می‌کنیم، اینستاگرام را بررسی می‌کنیم، عکس می گیریم. حواس‌مان پرت می‌شود.

به‌قدری که تعداد زیادی مقاله به‌صورت آنلاین در مورد این‌که چگونه گوشی‌های هوشمند ما، واقعاً باعث می‌شوند ما یک به یک کمتر مکالمه کنیم، وجود دارد.

در حالی که داشتنِ سادگیِ یک ساعت مچی، فقط به دلیل عملکرد ساده آن است. برای این‌که بدانید ساعت چند است و شما را در طول روز، مراقب گذر زمان باشید. می‌بینید، تاثیر ساعت مچی در استایل، فقط به زیبایی و ست شدن با لباس نیست؛ ساعت مچی مناسب، می‌تواند با ذهن شما هم هماهنگ بشود.

  1. اعتماد به‌نفس

شگفت‌انگیز است که چگونه یک تکه جواهرات یا روسری دور گردن، یک ژاکت خوش‌دوخت یا یک جفت کفش مجلسی فانتزی به ما کمک می‌کند تا احساس اعتماد به‌نفس کنیم. خوب، یک ساعت مچی هم، همان را به استایل ما اضافه می‌کند. مردم متوجه ساعت ها، روی دست ما می‌شوند. صادقانه می‌گویم.

ساعت به شما اعتماد به‌نفس می‌دهد و اعتماد به‌نفس شما را تقویت می‌کند. از تاثیر ساعت مچی در استایل، می‌توان به مورد توجه قرار گرفتن شما اشاره کرد. مورد توجه قرار گرفتن مهم‌تر از عدم توجه است و پوشیدن ساعت، به شما کمک می‌کند که مورد توجه قرار بگیرید.

  1. سبک و سباق و ساخت

یادم می‌آید در کودکی، پدربزرگم یک ساعت جیبی داشت. ساعت‌ها چیزی نیستند که بتوانید آن را به‌صورت انبوه تولید کنید، حداقل ساعت‌های خوب، این‌طور نیستند.

در ساخت یک ساعت خوب مهارت‌های زیادی وجود دارد. هر کدام‌شان از نظر سبک و عملکرد منحصر به‌فرد است. هر کدام داستانی برای گفتن دارند. این‌که شما یک ساعت گردنی یا جیبی داشته باشید، به‌انداز‌ه‌ای که تاثیر ساعت مچی در استایل شما  دارد نیست! بنابراین هنگام انتخاب ساعت مناسب برای خود، سبک و ساختار بسیار مهم است.

  1. گنج خانوده

داشتن یک ساعت مچی زیبا که به آن افتخار می‌کنید، حتی یک ساعت مچی منحصر به‌فرد، در سبک چیزی است که برای همه معنی دارد. پسر من عاشق شخصیت کتاب‌های مصور Venom است و وقتی با یک ساعت سیاه و سفید Venom روبرو شد که طراحی شیک داشت، بلافاصله آن را خرید.

او تقریباً هر روز، ساعت خود را می بندد. این نوع ساعتی است که او می‌تواند به بچه‌های خودش که ممکن است عاشق شخصیت‌های کتاب‌های مصور باشند، منتقل کند. درست مانند هر میراث خانوادگی، ساعت مچی هم چیزی است که می‌توان آن را برای سال‌های آینده، ارزشمند دانست

  1. اهمیت زمان

ایجاد رابطه با زمان مهم است. این به ما کمک می‌کند تا بدانیم چند ساعت در روز، کار داریم. بسیاری از ما نمی‌دانیم که آیا در مورد میزان زمان خود، با خودمان صادق هستیم یا خیر! این، یک یادآوری است که شاید نخواهیم درباره آن بدانیم. اما مهم است.

داشتن رابطه خوب با زمان، دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد و ساعت مناسب می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. این نه‌تنها شما را در مسیر درست نگه می‌دارد، بل‌که به شما امکان می‌دهد برای زمانی که برای صرف آن با افرادی که دوست‌شان دارید ارزش قائل شوید، و درک ارزش آن چیزی است که زندگی شما را تغییر می‌دهد.

ساعت مچی چه تاثیری در استایل دارد؟

تاثیر ساعت مچی در استایل مردانه

استایل مردانه با ساعت مچی، بسیار جذاب است. می‌گویید چطور؟ کافیست یک جستجو درباره استایل مردان با ساعت مچی داشته باشید تا با عکس‌های خیره‌کننده‌ای مواجه شوید. می‌دانید، اکسسوری‌هایی که مردان می‌توانند استفاده کنند محدود است و ساعت‌ها به مردان این توانایی را می‌دهند که خود، شخصیت و استایل خود را بیان کنند.

استفاده از ساعت، نوعی ابراز وجود است، و اگر به ساعت‌هایی نگاه کنید که افراد علاقه‌مند به ساعت‌ها استفاده می‌کنند، ممکن است از این‌که چقدر سبک و شخصیت آن‌ها را منعکس می‌کنند، تعجب خواهید کرد. به عبارت دیگر، تاثیر ساعت مچی در استایل به حدی است که، با یک ساعت می‌توانید خود را بدون گفتن حتی یک کلمه بیان کنید. این، نشان از قدرت شماست.

کدام ساعت مچی برای شما مناسب است؟ | تاثیر کدام ساعت مچی در استایل شما بیش‌تر است؟

به‌عنوان یک خانم یا آقا، مایلید با یک ساعت مچی‌، استایل خود را زیباتر و شیک‌تر کنید. خب، خوش‌پوشی و جذابیت، حق شماست. حالا خوب است بدانید از چه نوع ساعت مچی برای استایل خود استفاده کنید تا به در هر محفلی که هستید بدرخشید.

  • ساعت مچی از نوع کژوال

این نوع ساعت‌ها، معمولا عقربه‌دار هستند؛ البته چند نمونه از ساعت‌های دیجیتال هم برای استایل کژوال مناسب است. این ساعت‌ها، برای مصارف روزانه و استایل‌های نیمه‌رسمی استفاده می‌شوند. استایل کژوال هم که می‌دانید، همان نوع پوششی است که در محل کار، یا تحصیل، یا وقتی به خانه دوستان نه‌چندان نزدیک خود می‌رویم می‌پوشیم.

 

تاثیر ساعت مچی در استایل چیست؟
  • ساعت مچی اسپرت

از اسمش هم پیداست، ساعت ورزشی. تاثیر ساعت مچی بر استایل، وقتی ساعت‌تان ورزشی باشد، و شما لباس ورزشی به تن دارید، شدیداً دیده می‌شود. اگر هنوز مطمئن نیستید، بعد از پوشیدن لباس ورزشی و ساعت اسپرت، و قبل از رفتن به باشگاه، از خانواده یا دوستان خود بپرسید که جذاب شده‌اید.

برای استایل ورزشی، ساعت‌های کرنوگراف، و هوشمند، به‌علت داشتن قابلیت‌هایی که برای ثبت کردن رکورد و کنترل کردن وضعیت سلامت جسمانی شما حین ورزش دارند، گزینه مناسبی هستند.

  • ساعت مچی از نوع کلاسیک

تاثیر ساعت مچی در استایل رسمی زمانی است که ساعت شما هم رسمی و کلاسیک باشد. این ساعت‌ها با این‌که می‌توانند از نوع ساعت آنالوگ یا هوشمند باشند، اما طراحی‌شان به‌صورتی است که ظاهری کلاسیک داشته باشد و با لباس‌های رسمی ست شود. معمول این ساعت‌ها، ساده هستند و ست کردن‌شان با لباس رسمی زنانه و مردانه ساده است.

 

ساعت مچی در استایل چه تاثیری دارد؟
  • ساعت مچی لاکچری

ساعت‌های مچی لاکچری که تعدادشان هم محدود است، به‌وسیله برندهای لاکچریِ مشهور طراحی و تولید می‌شوند. اغلب، با جواهراتی، تزئین شده‌اند. مهم‌ترین دلیل قیمت بالای آن‌ها، به‌علت سرمایه‌گذاری است که آن برند، برای شناخته شدن خود انجام می‌دهد.

معمولا هر کسی نمی‌تواند از این ساعت‌ها بپوشد. مطمئناً فردی هم که توان خرید این مدل ساعت‌ها را دارد، هنگام خریدش، فقط به دانستن زمان فکر می‌کند.

پوشیدن ساعت  لاکچری، این پیام را به دیگران می‌رساند که من از توانایی مالی بالایی برخوردارم. به‌همین دلیل است که ساعت مچی لاکچری، شما را در دسته افراد خاص و ثروتمند قرار می‌دهد. ساعت‌هایی که اغلب، دست‌ساز بوده و هنرمندان و افراد مشهور، پیش از دیگران، صاحب آن‌ها می‌شوند.

 

جمع‌بندی

امروزه، موضوعی که برای همه ما اهمیت دارد، خوش‌پوش بودن است؛ چون ظاهر ما اولین چیزی است که دیگران از ما می‌بینند. اولین برخورد، همیشه مهم بوده و در خاطرِ افراد، ثبت می‌شود.

در این میان، از تاثیر ساعت مچی در استایل، نباید غافل شد. بخش مهمی از زیبایی دست‌های ما، چه در برخورد با آدم‌ها، و چه در ژست‌هایی که هنگامِ عکس گرفتن می‌گیریم، به آن ساعتی است که به مچ دست خود می‌بندیم. به آخرین عکسی که گرفته‌اید و ژست دست خود نگاهی بیندازید! درست گفتم یا نه؟!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *