بهترین برند چمدان ایرانی و خارجی کدامند؟ شما چه به سفر داخلی بروید، چه قصدِ مسافرت به خارج از کشور را داشته باشید، آگاهی از بهترین برند چمدان ایرانی و خارجی، برایتان اهمیت دارد. هر مسافری، برای راه سفری که در پیش دارد، به چمدانی مناسبِ آن سفر نیاز دارد. یکی چمدان بزرگ می‌خواد، یکی کوچک، یکی می‌خواهد هر چه دارد، در چمدان بگذارد و برود، برخی دیگر، طور دیگری فکر می‌کنند.

به هر حال، انتخاب چمدان، آن هم از نوع بهترین برند چمدان خارجی یا ایرانی، برای برخی یک معظل است. چرا که می‌شود گفت، ما از یک چمدان، بیش از یک چمدان انتظار داریم. و خب، این یعنی قضیه دارد خیلی می‌شود. اما نگران نباشید؛ ما این‌جا هستیم، تا در مورد انتخاب بهترین برند چمدان ایرانی و خارجی، به شما راهنمایی کنیم. بیایید سفرمان را شروع کنیم.

چمدان و سفر..

داشتن چمدانِ مناسب، می‌تواند سفر را بسیار آسان‌تر کند، اما با انواع مارک‌ها، سبک‌ها و انواع کیف‌های موجود، انتخاب و خرید بهترین برند چمدان خارحی و ایرانی، هر دو، دشوار به نظر می‌رسد. برای سهولتِ یافتن همسفرِ کامل خود در سفر، فهرستی از بهترین برندهای چمدان را گردآوری کرده‌ایم.

بر اساس نظرات مصرف‌کنندگان و نگاهِ کارشناسان سفر، این برندها به طور مداوم، نظرات مثبتی از مسافران روزمره دریافت می‌کنند و این انتخاب، شامل گزینه‌هایی برای چمدان، کیف و لوازم جانبی است.

دو یک نمونه از بهترین برند چمدان ایرانی

بهترین مارک چمدان ایرانی

برند چمدان آرش

یکی از برندهای نام‌آشنای ایرانی در تولید چمدان، آرش نام دارد. این برند ایرانی در تولید انواع چمدان عروس، چمدان فایبرگلاس، چمدان پارچه‌ای، و چمدان دخترانه فعالیت دارد. هم‌چنین، اگر لوازم جانبی چمدان، مانند قطعات یدکی چمدان، پایه چمدان، کاور و قفل چمدان هم می‌خواهید، می‌توانید روی این بهترین برند چمدان ایرانی حساب کنید.

برند چمدان تاپ یورو

یک مدل قیمت مناسب و باکیفیت از این برند محبوب ایرانی، مجموعه سه عددی چمدان تاپ یورو مدل ۳-۵۲۲ است. مجموعه سه‌عددی چمدان تاپ یورو، جزو بهترین برند چمدان مسافرتی ایرانی است. جنس بدنه‌اش، ساخته‌شده از برزنت مقاوم در برابر ضربه است. این بهترین چمدان مسافرتی ساخت ایران، تعداد ۴ چرخ ژله‌ای بسیار روان دارد. هم‌چنین، دارای یک زیپ با قابلیت الصاق قفل و نیز، یک دستۀ تلسکوپی با قابلیت تغییر سایز و دو دستۀ مناسب برای حمل با دست است.

 

چمدان‌های سخت در مقابل چمدان‌های نرم: کدام یک بهتر است؟

این موضوع، بستگی به سبک سفر و ترجیحات شما دارد. برای مسافرانی که دوست دارند در قسمت بیرونی چمدان خود، جیب داشته باشند، مدل‌های نرم با محفظه‌های زیپ‌دارِ خارجی، ممکن است ایده‌آل باشد. در حالی که، چه به دنبال بهترین برند چمدان ایرانی باشید، چه بهترین برند چمدان خارجی، اگر ظاهر بیرونی را دوست دارید که بتوانید به راحتی آن را پاک کنید، چمدان‌های سخت، گزینۀ خوبی هستند.

 

5 بهترین برند چمدان خارجی

حال، بیایید با چند نمونه از بهترین برند چمدان خارجی آشنا شویم. این برندهای چمدان، قابل اعتماد و دارای رتبه بالا، چمدان‌های با کیفیت، چمدان‌های چک‌شده و موارد دیگر را تولید می‌کنند.

برندهای چمدان خارجی

برند چمدان سامسونیت

سامسونایت، با ارائۀ طیف وسیعی از کیف‌های مسافرتی، چمدان و لوازم جانبی برای مسافران تجاری و تفریحی، بیش از 100 سال است که یک برند پیشرو در زمینۀ چمدان است. سامسونایت، به دلیل تمرکز بر دوام و طراحی خلاقانه معروف است و مسافرانِ امروزی می‌توانند چمدان‌هایی با ضخامت سخت و نرم به همراه انواع لوازم جانبی سفر را برای خرید از این برند پیدا کنند.

سامسونایت، همواره چمدان‌های مورد علاقۀ مسافران را ارائه می‌دهد. مانند Freeform Carry-on Spinner یکی از برترین چمدان‌های دستی و از نمونه‌های بهترین برند چمدان خارجی است. این سبک، ترکیبی از ساختاری با دوامِ سخت با چرخ‌های اسپینر، جیب‌های سازمانی داخلی و قفل ترکیبی مورد تایید TSA است.

برند چمدان Travelpro

Travelpro  که به وسیلۀ یک خلبان هواپیمایی تجاری تأسیس شد، Rollaboard اصلی را اختراع کرد – یک چمدان عمودی دو چرخ، با دستۀ قابل افزایش – . برای بیش از 30 سال، این برند به نوآوری در کل مجموعۀ چمدان‌های خود که شامل کیف‌های دستی، تخته‌های رول‌برد، وسایل حمل‌ونقل و چمدان‌های چک‌شده و هم‌چنین لوازم جانبی سفر ادامه داده است.

طبق وب‌سایت این نمونه از بهترین برند چمدان خارجی، Travelpro با کارکنان بیش از 90 شرکت هواپیمایی در سراسر جهان، به یک محبوب دائمی در بین خدمۀ خطوط هوایی تبدیل شده است. ترکیب دوام و عملکرد، با عناصری مانند جیب‌های بیرونی سازمانی، چرخ دستی قابل افزایش، یکی از برترین انتخاب‌های چمدان دستی است.

بر ند چمدان TUMI

TUMI  یک برند بین‌المللی نمادین است که چمدان، کیف و انواع لوازم جانبی مسافرتی از جمله نگهدارندۀ پاسپورت، کیف لوازم آرایش، و عینک ارائه می‌دهد. این برند، در چمدان‌های خود بر روی کارایی بالا و مواد با کیفیت تمرکز دارد.

حمل‌ونقل بین‌المللی 4 چرخ قابل گسترش، با ترکیب نایلون بالستیک FXT این برند، با طراحی خلاقانه، دارای یک ورودی زیپ‌دار به محفظۀ اصلی، یک محفظۀ لباس داخلی برای نگه‌داشتن یک کت‌وشلوار، چهار چرخ اسپینر دوگانه و مقاوم در برابر ضربه است. طرفین صاحبان این بهترین برند چمدان خارجی، از ساختار بادوام، چرخ‌های صاف و طراحی کلی TUMI قدردانی می‌کنند.

TUMI Voyageur Oxford Compact Carry-on، می‌تواند یک گزینۀ شیکِ زیر صندلی باشد. این چمدان، به دلیل توانایی آن در زیر صندلی‌های اتوبوس، مورد علاقۀ مسافران است. و بسیاری می‌گویند که لباس‌های بیش‌تری از آنچه انتظار دارید، در خود جای می‌دهد.

برند چمدان ریمووا Rimowa

کاش Rimowa به خاطر چمدان نمادین کلاسیک کابین با ساختار آلومینیومی آجدار، می‌توانست در فهرست بهترین برند چمدان ایرانی باشد، اما چه کنیم که جزء برترین انتخاب لوکس حمل بارِ خارجی است که در سراسر جهان شناخته‌شده است. یک مجموعۀ مهندسی آلمانی، از چمدان و وسایل مسافرتی لوکس است.

این برند در سال 1898 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، چمدان‌هایی را برای رفع نیازها و خواسته‌های مسافران کامل می‌کند. امروزه Rimowa طیف رده‌بالایی از چمدان‌ها و لوازم جانبی را در آلومینیوم کلاسیک و طرح‌های الهام‌گرفته از میراث تولید می‌کند.

Rimowa  هم‌چنین، اولین چمدان پلی‌کربنات جهان را در سال 2000 ایجاد کرد و اکنون، چندین طرح پلی‌کربنات، از جمله کابین ضروری Rimowa را ارئه می‌دهد. این سبکِ شیک که در آلمان طراحی شده است، نمای بیرونی براق، ساختار سبک وزن، برچسب چمدان و سیستم سازمانی داخلی تقسیم‌کنندۀ انعطاف‌پذیر دارد. طرفداران این چمدان، از کیفیت ساخت آن راضی هستند و می‌گویند که این یک چمدان خارجی، یک سرمایه‌گذاری مادام‌العمر است.

بهترین مارک های چمدان

برند چمدان توریست آمریکایی

این برندِ کلاسیکِ چمدان، در سال 1933 در رود آیلند شروع به کار کرد. هدف بنیان‌گذار آن، ساخت یک چمدان بادوام بود که بتوان آن را به قیمت یک دلار فروخت. امروزه American Tourister یکی از بزرگ‌ترین برندهای چمدان در جهان است. این شرکت معتقد است سفر باید سرگرم‌کننده باشد، و بر ایجاد چمدان، همراه با کیف‌های تجاری و معمولی متمرکز است که قابل اعتماد، با کیفیت و شیک هستند.

اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده برای اضافه کردن شخصیت به وسایل سفر خود هستید،American Tourister انواع چمدان‌های دیزنی را می‌سازد، از جمله چمدان آمریکایی Tourister Disney Hardside with 2 Piece Wheels که دارای رتبۀ پنج‌ستارۀ آمازون را دارد. صاحبان این مجموعه می‌گویند که آنها عاشق طراحی شخصیت سرگرم‌کننده، قیمت و دوام هستند.

 

در نهایت…

هر سفری، یک چمدان می‌خواهد و هر مسافری باهوشی، یک چمدان مناسب. چمدانی که بتوان در آن، هر گونه وسیله و لباس مورد نیاز را قرار داد. امیدواریم با انتخاب بهترین برند چمدان ایرانی و یا خارجی، بتوانید این نیاز خود را برآروده کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *