انتخاب کیف مجلسی متناسب با استایل، همواره یکی از دغدغه های بانوان هنگام رفتن به مهمانی بوده است.  از این رو در این مقاله از مجله کیف شیک ویژگی های یک کیف مجلسی خوب را نوشته‌ایم تا راهنمای خرید کیف مجلسی  برای شما عزیزان باشد.

نکات خرید کیف مجلسی به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترین نکات خرید کیف مجلسی پرداخته‌ایم.

در نظر گرفتن طرح و مدل، اولین مورد از نکات خرید کیف مجلسی  

مدل کیف رابطه مستقیمی با طرح و مدل لباس تان دارد. به این صورت که اگر لباس تان طرح دار است، کیف ساده انتخاب مناسبی است چرا که باعث می شود استایلتان شلوغ به نظر نرسد. عکس این قضیه نیز صادق است، چنانچه لباس‌تان ساده و بدون طرح است بهتر است از کیفی با طرح و نقش و نگار استفاده کنید تا استایلتان از حالت یکنواختی دربیاید.

البته چنانچه به ترکیب استایل با کیف‌ زنانه علاقمندید می‌توانید در مقاله ” انواع کیف زنانه را بشناسید! ”  ابتدا انواع کیف زنانه آشنا شوید و سپس تاثیر هر کدام بر استایل‌های متفاوت را بررسی کنید. البته الزامی ندارد هر گاه لباستان ساده است کیفتان طرح دار باشد و بالعکس، اما از لحاظ فشن و طراحی استایل، ترکیب ساده و طرح دار ترکیبی شیک و مناسب است. 

پس از تصمیم‌گیری راجع به اینکه کیفتان طرح‌دار باشد یا ساده، بهتر است به مدل کیف فکر کنید. اینکه کیف دوشی مجلسی مناسب لباستان است و یا کیف مشکی و … بسیار مهم است. در ادامه به معرفی برخی از مدل های کیف مجلسی می‌پردازیم تا آشنایی نسبی با مدل‌ها داشته باشید و بتوانید بهتر و راحت‌تر انتخاب کنید. دانستن نکات خرید کیف مجلسی در کنار آشنایی با مدل‌ها بسیار کمک‌کننده است.

کیف دستی و یا مجلسی نیز همچون سایر مدل‌ها انواع مختلفی همچون کیف مجلسی دستی، پاکتی، کلاچ، پاسپورتی و… دارد که خانم‌ها مطابق نیاز و یا سلیقه شان از میان مدل ها انتخاب می‌کنند. این مدل کیف‌ها در سایز و اندازۀ کوچک طراحی و تولید می‌شوند و تنها فضایی برای موبایل، کیف پول و سایر لوازم جزئی در طراحی آن در نظر گرفته شده است.

نکات خرید کیف مجلسی , راهنمای خرید کیف مجلسی

کیف مجلسی دستی

در طراحی کیف های دستی دقت و ظرافت بیشتری به کار برده می شود، به این دلیل که کیف دستی دارای بند نبوده و حمل آن نسبتاً سخت است بنابراین لازم است به گونه ای طراحی شود که بتوان به آسانی آن را حمل کرد.

کیف دستی زنانه معمولا کوچکتر از سایر مدل کیف‌هاست و نوع زیپی، دکمه دار و باز آن اغلب طراحی و تولید می‌شود. البته اغلب کیف‌های دستی نیز بند نازک دوشی قابل اتصال و جدا کردن دارند که مطابق با نیاز و سلیقه تان می‌توانید از آن استفاده کنید.

کیف مجلسی دستی در اندازه های متوسط و بزرگ نیز تولید می‌شود و می‌توان از آن ها در موقعیت‌های بیشتری نیز استفاده کرد.

اما باید توجه داشت که کیف مجلسی همان طور که از نامش پیداست، برای مجالس و مهمانی‌های خاص استفاده می‌شود بنابراین بهتر است که از آن در ملاقات‌های مهم و رسمی استفاده شود.

 

کیف پاسپورتی مجلسی

کیف پاسپورتی مجلسی نیز بسیار شبیه کیف پاسپورت است اما با این تفاوت که برای نگهداری و حمل پاسپورت از آن استفاده نمی‌شود. کیف پاسپورتی کیفی بدون بند و و دسته بوده و فقط می‌توان موبایل، کیف پول و لوازم کوچک را در آن جا داد.

اهمیت رنگ کیف در استایل – راهنمای خرید کیف مجلسی

برای داشتن تیپ و استایل شیک‌تر و قشنگ تر، لازم است رنگ  کیف را متناسب با رنگ لباستان انتخاب کنید. برای مثال اگر لباستان مشکی است، بهتر است کیفی با تم رنگی مشکی استفاده کنید. توجه داشته باشید که کیفتان نباید تماماً مشکی و ساده باشد.

چنانچه لباستان رنگی است می توانید کیفی با رنگ دو درجه تیره‌تر از لباستان بردارید. مثلاً اگر پیراهن آبی روشن به تن دارید؛ کیفی با رنگ سرمه‌ای استایل شیکی برایتان می‌سازد. انتخاب رنگ کیف نیز از نکات خرید کیف مجلسی است. 

اهمیت فرم کیف در استایل – راهنمای خرید کیف مجلسی

برخلاف گذشته که اغلب فرم کیف‌های زنانه، مستطیل شکل بود؛ به تازگی کیف‌ها در اشکال مختلفی همچون دایره و هلالی، مثلثی و شش ضلعی و بیضی و سایر فرم‌ها طراحی می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله ” ترند کیف 1401 ” را مطالعه کنید.

اینکه شما چه طرح و شکلی را انتخاب می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد. 

اهمیت اندازه کیف در استایل 

همانطور که گفته شد معمولاً اندازه کیف‌های مناسب مجلس و مهمانی کوچک است. اما با همه‌ی این‌ها، سایز کیفی که انتخاب می‌کنید بستگی به  لوازمی دارد که قصد دارید با خود حمل کنید. در راهنمای خرید کیف مجلسی اهمیت به سایز کیف نیز مطرح است.

بنابراین کیفی را انتخاب کنید که اندازه لوازم ضروری‌تان جا داشته باشد. چنانچه وسایل‌تان زیاد نیست با خیال آسوده کیف دستی بردارید چرا که بسیار شیک است.

اما اگر قرار است لوازم زیاد همراه داشته باشید بهتر است از کیفی بزرگتر استفاده کنید.

جنس کیف از اصلی‌ترین نکات خرید کیف مجلسی

علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد، جنس متریال استفاده شده در تولید کیف مهمانی و مجلسی نیزاز نکات خرید کیف مجلسی بوده و  اهمیت زیادی دارد.

معمولاً در طراحی این نوع کیف‌ از جنس‌هایی همچون جیر، چرم، پولک‌دوزی، مروارید دوزی، ساتن و ابریشم بسیار استفاده می‌شود و شما آزادید هر جنسی را که دوست دارید انتخاب کنید.

فقط در نظر داشته باشید که برخی جنس‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند به این علت که زود کثیف می‌شوند، یا مثلاً کیف‌هایی که در آنها از پولک دوزی و مروارید دوزی استفاده شده مستعد گیر کردن به لبه‌های تیز هستند. بنابراین هنگام استفاده از آن ها باید حواستان باشد تا به جایی گیر نکنند و پاره نشوند. راهنمای خرید کیف مجلسی در این‌جور مواقع کاربردی است.

کیف مناسب مهمانی و مجالس را با چه چیزهایی ست کنیم؟ راهنمای خرید کیف مجلسی

ریزه‌کاری ها و اکسسوری‌های شیک زنانه بسیاری وجود دارند که به راحتی می‌توانید با کیف‌تان ست کنید و استایلتان را شیک‌تر از آنچه که هست جلوه دهید. البته در مقاله ” ترفندهای ست کردن کیف با استایل ” راجع به این موضوع کامل نوشته‌ایم.

برای مثال استفاده از زیورآلات ترکیب زیبایی با کیف‌تان می سازد اگر که کیف شما دارای بند یا قفل نقره و یا طلایی باشد.

فروشگاه کیف زنانه کیف شیک به عنوان یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین فروشگاه‌های کیف، تمامی انواع کیف زنانه را در قیمت‌های مناسب و با کیفیتی مناسب برایتان فراهم کرده است.

در این مطلب که راهنمای خرید کیف مجلسی برای شما عزیزان بود نیز مهم‌ترین نکات خرید کیف مجلسی را بیان کردیم. چنانچه در این باره نظری دارید حتما! از بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

7 دیدگاه

    • با سلام و درود خدمات شما
      از دیدگاه خوب شما کمال تشکر را داریم

  • خیلی ممنون از شما بابت مقاله خوبتون
    کاش چند مدل کفش هم برای ست کردن با انواع کیف معرفی می کردید

  • خرید اینترنتی کیف بنظر سخت میاد چون واقعا نمیشه جنس کیف رو لمس کرد یا نوع دوختش رو از نزدیک دید.
    بهرحال ممنون از اطلاعات مفیدتون

  • نکات انتخاب کیفی که گفتید خیلی کاربردی بودن فقط تنوع یسری از کیفا توی سایتتون کمه. کاش میشد هر کیفی که مد نظرمونه رو از سایت خودتون بخریم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *