چطور شیک پوش باشیم؟ چطور باکلاس باشیم؟ چگونه شیک تر به نظر برسیم و تصویر خود را تغییر دهیم و از کدام راه شروع کنیم؟ این‌ها سوال‌هایی است که هر آدمی که به ظاهر و شخصیت خود اهمیت می‌دهد از خود و دیگران می‌پرسد.

بر کسی پوشیده نیست که هر زنی دوست دارد جذاب به‌نظر برسد. البته، این‌طور هم نیست که سوالِ چطور شیک پوش باشیم، فقط از ذهن خانم‌ها بگذرد؛ آقایانی هم که به ظاهر خود می‌رسند و امروزی نگاه می‌کنند هم مایلند جوابش را بدانند.

در اینجا مقاله‌ای در مورد چگونگی تغییر استایل، و شیک‌تر به‌نظر رسیدن آمده‌است. چه مراحلی را باید طی کنید، و تغییر ظاهر خود را از کجا شروع کنید. در همین ابتدا، این را هم بگویم که این مقاله، صرفاً برای خانم‌ها نیست، و در آن، نکاتی وجود دارد که آقایان هم می‌توانند از آن بهره بگیرند. پس، چه خانم و چه آقا هستید و علاقه‌مند به موضوع شیک پوشی و جذابیت، می‌توانید با ما همراه باشید.

خب! همه باهم، ادامه می‌دهیم.

نکات ریز ولی مهم برای آنکه یک خانم شیک پوش و جذابی باشید

خیلی از خانم‌ها گمان می‌کنند که راز شیک‌پوشی برای یک زن، در خریدن و پوشیدن لباس‌های گران‌قیمت است، در حالی‌که با وجودتاثیرگذاری چنین لباس‌هایی در نظر خودمان و دیگران، خیلی از نکات لازم برای آنکه بدانیم چطور باکلاس باشیم، چندان به پول زیادی خرج‌کردن نیست.

نکاتی برای این‌که چطور شیک پوش باشیم، بیش‌تر به نکاتی توجه دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنیم، با وجود لباس گران‌قیمت هم، شیک و باکلاس نخواهیم بود.

چگونه یک خانم شیک و خوش لباس باشیم؟

راز خوش لباسی خانم‌ها در چیست؟ در ادامه می‌خواهیم بدانیم چطور شیک پوش باشیم و نظر همه را به خود جلب کنیم.

21 راز برای این‌که یک خانم شیک پوش باشیم

  • لباس پوشیدن متناسب با اندام

به اندام خود نگاه کنید، ببینید چه نوع لباس‌هایی برای آن مناسب است. وقتی لباس‌هایتان، به‌خوبی تناسب داشته باشد، فوراً در نگاه اول یک‌دست به‌نظر می‌رسید. اولین کاری که باید انجام دهید تا بدون‌دردسر، شیک به‌نظر برسید این است که مطمئن شوید لباس‌هایی می‌پوشید که احساس می‌کنید برای تیپ بدنی شما مناسب است. چطور شیک پوش باشم، وقتی لباس‌مان مناسب اندام ما نیست!

از آنجایی که قرار است استایل بدون‌ دردسر ظریف باشد، برای اینکه ظاهری ظریف، گران‌قیمت و شیک را از لباس خود به‌دست آورید، به لباس‌های مناسب نیاز دارید. شما ممکن است لباس‌هایی بخواهید که شما را لاغرتر و قدبلند نشان می‌دهد، که با همه‌چیز، متناسب است.

  • تناسب اندام و هماهنگی

شیک پوشی با تناسب‌اندام هم ارتباط دارد. یک خانم شیک پوش، به اندام خود هم اهمیت می‌دهد و تناسب آن را حفظ می‌کند. چون برای شیک پوشی، به اندام متناسب و هماهنگی قد و وزن خود نیاز دارد. به‌هم نمی‌خورد اگر بپرسید “چطور شیک پوش باشیم؟”، اما اندام خود را به حال خود واگذار کنید!

اگر اندام مناسبی نداشته باشید و قد و وزن شما با هم متناسب نباشد، حتی اگر لباس‌های گران و برند را هم بپوشید، زیبایی چندانی نخواهید داشت. پس، لباس‌هایی انتخاب کنید که اندازۀ شما باشد و به رنگ پوست شما بیاید.

  • رعایت ساده پوشی

یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود ما به زیبایی وجذابیتی که فکرش را هم نمی‌کنیم، برسیم، در نظر گرفتنِ ساده‌پوشی است. گاهی از خود می‌پرسیم: “ما چطور شیک پوش باشیم، در حالی‌که لباس‌های پر زرق‌وبرقی نداریم؟“.

در جواب این سوال و این‌که “چطور باکلاس باشیم و شیک پوش به‌نظر برسیم”، باید گفت که نیازی نیست یک لباس از جنس پارچه‌ای خاص داشته باشیم تا جذاب و شیک به‌نظر برسیم؛ گاهی یک لباس با پارچه‌ای ساده و تک‌رنگ، ما را بسیار باکلاس جلوه می‌دهد. نمونه‌های این ساده‌پوشی را در ظاهر بعضی از افراد مشهور هم می‌بینید.

  • توجه نکردن به مد از هر شکل و رنگی

یک خانم شیک پوش، بندۀ مد نیست و هر لباس عجیب‌وغریبی را که مد می‌شود، به تن نمی‌کند. چون در این‌صورت، سطحی و گاه، مسخره به‌نظر می‌رسد. با وجود انواع لباس‌هایی که هر سال در صنعتِ مد معرفی می‌شود، احتمالاً می‌پرسید که “چطور شیک پوش باشیم، درحالی‌که بندۀ مد نباشیم؟“. جواب، ساده است؛ حتی اگر خریدن لباس‌هایی که مد و فشن تعیین می‌کنند، برای شما جذاب است، از خریدن لباسی که مناسب‌ اندام‌تان نیست یا رنگش به شما نمی‌آید، صرف‌نظر کنید.

  • توجه خانم‌های شیک پوش به رنگ لباس

رنگ لباس، بسیار در چهرۀ شما تاثیر دارد. یک خانم باکلاس و شیک پوش، به رنگ لباس خود هم توجه می‌کند. او لباس‌هایی تهیه می‌کند که به رنگ پوست صورت او بیاید، و بر طبق آن رنگ، لباس‌های خود را انتخاب می‌کند.

  • توجه به سایز لباس برای شیک و جذاب‌بودن

دقت کرده‌اید خانم‌های شیک پوش، همیشه لباس‌هایی به تن می‌کنند که کاملاً سایز و اندازۀ آن‌هاست؟ یک خانم باکلاس و خوش‌تیپ، از پوشیدن لباس بسیار تنگ یا بسیار گشاد خودداری می‌کند. واقعاً ما می‌خواهیم چطور شیک پوش باشیم درحالی‌که لباس اندازۀ سایز بدن خود نمی‌پوشیم؟!

البته، پوشیدن لباس آزاد هم حس خوبی به یک خانم می‌دهد، ولی با پوشیدن چنین لباس‌هایی، احتمالِ شلخته به‌نظر رسیدن زیاد است. بنابراین، او ترجیح می‌دهد لباسش درست سایز بدن او باشد.

  • توجه خانم شیک پوش به موقعیت

خانم‌های شیک پوش و جذاب، هنگامِ پوشیدنِ لباس، به مکانی که می‌خواهند بروند هم توجه می‌کنند و مطابق موقعیت‌های‌شان لباس بر تن می‌کنند. به‌عنوان مثال، آن‌ها هیچ‌گاه در موقعیت‌های رسمی، با لباس راحتی و غیررسمی ظاهر نمی‌شوند. لباس مناسب برای یک جلسۀ شبانه با لباس مناسب برای یک جلسۀ کاری متفاوت است.

مطمئن شوید که لباس‌ها را با توجه‌به رویداد یا مهمانی و مکانی که می‌روید، انتخاب می‌کنید. سپس، به بهترین شکل خود نگاه خواهید کرد. داشتن یک لباس خوب برای یک مراسم رسمی مهم است. اگرچه فقط شام است، اما خوش‌پوش‌بودن، ظاهری جذاب به شما می‌دهد.

  • رضایت از لباس و بالا بردن اعتماد به نفس

یک خانم شیک پوش و جذاب، همیشه لباس‌هایی را می‌پوشد که از آن راضی و خوشنود است. چون اگر از لباسی که به تن کرده، راضی نباشد در همۀ آن مدت‌زمانی که لباس را پوشیده، احساس بی‌قراری و ناآرامی می‌کند و به زیباییِ ظاهر خود اعتماد ندارد.

می‌گوییم چطور شیک پوش باشیم و انتظارِ جذابیت داریم، ولی به لباسی که می‌پوشیم اعتماد نداریم و از آن راضی نیستیم؟! شیک پوشی با اعتمادبه‌نفس، رابطۀ مستقیم دارد؛ حتی اگر لباسی ساده پوشیده باشید. پس، باید لباسی بپوشید که از آن لذت می‌برید و آن را دوست دارید.

  • توجه‌به نحوۀ سِت کردن رنگ‌ها

چطور شیک پوش باشیم اما با رنگ‌ها و خانوادۀ رنگ‌ها آشنا نباشیم؟! خانمی که می‌خواهد باکلاس و شیک باشد، نحوۀ ست‌کردن رنگ‌ها را بلد است و می‌داند چه رنگ‌هایی را با هم ست کند. او رنگ‌ها را می‌شناسد، با رنگ‌ها ی مکمل و متضاد آشناست، و می‌داند چطور تیپ ظاهری خود را با یک رنگِ خنثیف تکمیل کند.

  • پوشیدن لبا‌س‌های متناسب با آب‌وهوا

خانمی که شیک پوش است، هنگام لباس پوشیدن، پنجره را باز کرده، به هوا توجه می‌کند. و به هوای مکانی هم که به آنجا می‌رود، دقت می‌نماید. بله! ما چطور خوش‌لباس و خوش‌تیپ باشیم، اگر مطابقِ فصل لباس نپوشیم؟! در هنگامۀ یک روز برفی، پوشیدن صندل، جایز نیست و با شلوار دم‌پاگشاد هم نمی‌توان در روز بارانی خوش گذراند.

  • انتخاب رنگ قرمز برای مورد توجه قرار گرفتن

یک خانم شیک پوش، گاهی در مراسم یا یک مهمانیِ خاص، برای جلب‌توجه، قرمز می‌پوشد. بله! تعجب نکنید، شما هم قرمز بپوشید و از جیغ‌بودن آن لذت ببرید. رنگ قرمز، چشم را جذب می‌کند و شور یا شهوت را القا می‌کند. چطور شیک پوش باشیم اما در کمد لباس خود، یک لباس قرمز برای مهمانی‌های خاص نداشته باشیم؟!

قرمز، به‌عنوان رنگی در نظر گرفته می‌شود که جذاب‌ترین ظاهر را به افراد می‌دهد. به‌عنوان مثال، می‌توانید یک اکسسوری قرمز، مانند روسری بپوشید یا یک پیراهن قرمز انتخاب کنید.

  • همراه‌شدن با مد روز

درست است، احتمالاً الان می‌گویید شما که در بالا گفتید بندۀ مد نباشید و با مد، کاری نداشته باشید. بله! هنوز هم می‌گویم تقلید کورکورانه از روند مد سال، درست نیست، در واقع، اصلاً شاید به‌صلاح شما نباشد، اما این‌که هیچ لباس و رنگی از ترند روز و مد سال را هم در کمد خود نداشته باشید هم جالب نیست.

برای شیک پوشی، کمی مد روز بودن را هم باید درنظر گرفت. لااقل، یک کتِ رنگِ سال را در کمد خود داشته باشید. چطور است؟

  • داشتن آرایش مناسب

خانم‌های شیک پوش، محال است به لباس‌های خود اهمیت بدهند اما صورت خود را فراموش کنند. بیرون‌رفتن بدون یک آرایش معمولی و ساده، چندان جذابیتی برای‌شان ندارد. پس، یک کرم پودر (یا حداقل یک ضدآفتاب)، یک خط چشم ساده، یک ریمل‌کشیدن ملایم، رژ لب رنگ مناسب با آرایش و استایل، همه وهمه، آرایش مناسبی را برای یک خانم شیک پوش فراهم می‌کند.

چطور باکلاس باشیم اما از صورت‌مان رنگ‌پریدگی و پریشان‌احوالی نمودار باشد. بدانید، جلوه‌ای که گاهی با یک آرایش ساده به‌دست می‌آورید، با آرایش غلیظ هرگز نخواهید داشت.

  • داشتن مدل موی مناسب و متمایز

آیا تا به‌حال، خانم خوش تیپ و شیک پوشی را دیده‌ید که با موهای ژولیده به محل کار یا به مهمانی برود؟ یا حتی برای یک خرید روزانه، شیک بپوشد اما به موهای خود نرسد؟! معلوم است که مو و آراستن مو، به جذابیتِ تیپ ما اضافه می‌کند. پس اگر می‌خواهید برای شیک پوشی خود، چهرۀ خود را تکمیل کنید، موها را فراموش نکنید.

ژل را در موهای خود قرار دهید و یک مدل موی متمایز ایجاد کنید. و هم‌چنین، می‌توانید ظاهری برجسته یا صاف ایجاد کنید. نه‌تنها این که می‌توانید از آن (ژل)، فقط برای نگه‌داشتن برخی موها در جای خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را با ملایمت در بالای آن قسمت بمالید، از سفت‌‌شدن موهای خود جلوگیری کنید.

اگر می‌خواهید موهای خود را صاف کنید، از اتو مو استفاده کنید. اگر موهای شما به‌طور طبیعی صاف است، از یک برس و یک سشوار آبی استفاده کنید تا ظاهری صاف داشته باشید. از یک اتو فر برای ایجاد فرهای مختلف در اندازه‌های مختلف استفاده کنید.

می توانید از چیزهایی مانند کلاه، مدل مو، روبان یا کلاه استفاده کنید. لوازم جانبی‌ای را انتخاب کنید که با لباس شما هماهنگ باشد و سبک خلاقانۀ شما را به‌رخ بکشد. به‌عنوان مثال، یک کلاه سیاه با لباس سیاه و سفید بپوشید یا از مدل موی پروانه‌ای در موهای خود استفاده کنید تا عشق خود را به طبیعت نشان دهید. برای داشتن ظاهری آرام، از کلاه آفتاب‌گیر یا کلاه بیسبال استفاده کنید.

  • داشتن اکسسوری‌ها

اکسسوری‌ها، شخصیت و علاقۀ بصری را به لباس اضافه می‌کنند. به همین‌خاطر است که بسیار جذاب هستند.

از آنجایی که لباس‌های شما عموماً باید در رنگ‌های خنثی و بی‌صدا باشند، باید اکسسوری‌های خود را تکه‌ها و قطعات برجسته خود کنید. این‌ها باید مورد توجه قرار گیرند و ظاهر جالبی به لباس شما بدهند. داشتن اکسسوریِ به‌روز، با آخرین مدها و ترندها آسان است، پس نگران آن نباشید. با این‌حال، باز این سوال مطرح است که با اکسسوری چطور شیک پوش باشیم؟

به‌عنوان مثال، می‌توانید یک کلاه فلاپی و روسری طرح‌دار با یک ژاکت قهوه‌ای، سه‌راهی آبی، شلوار جین تنگ سفید و چکمه‌های قهوه ای بپوشید.

مثال دیگر، پوشیدن یک لباس مشکی و ست‌کردن آن با گوشوارۀ قرمز و یک دستبند است.

فقط مطمئن شوید که پالت رنگ خود را در کل لباس حفظ کرده‌اید. رنگ‌های اکسسوریِ تاکیدی، معمولاً باید یکسان باشند یا هم‌دیگر را تحسین و تکمیل کنند.

  • کفش مناسب برای خوش تیپ شدن

یکی از رازهای شیک پوشی خانم‌ها این است که ببینند در کجا و چه موقعیتی، چه کفشی به پا کنند. کفش‌های پاشنه بلند، ظاهر هر خانمی را برازنده‌‌تر می‌کند و گام‌های خانم‌ها با کفش پاشنه‌بلند، زیباتر می‌شود.

اما آیا می‌شود در همه‌جا، مثلاً برای عبور از خیابان، از کفش پاشنه بلند استفاده کرد؟ معلوم است که نه! در خیابان، تیپ شما فرق دارد و با این کفش‌های پاشنه بلند، خوش تیپ دیده نخواهید شد. بنابراین، مهم است که بر اساس موقعیت خود، کفش بدون پاشنه یا پاشنه دار بپوشید.

  • کیف دستی شیک و با کیفیت خوب

داشتنِ یک کیف دستی شیک و با کیفیت، شما را باکلاس و جذاب جلوه می‌دهد. پس، در جواب این‌که چطور باکلاس باشیم، باید کیف مناسب استایل خود را هم پیدا و انتخاب کنید. یک کیف شیک، از مواد خوبی تولید شده و ظاهر زیبایی دارد.

  • انتخاب درست لباس زیر

تصور کنید لباس شیکی به‌تن کرده‌اید اما لباس زیر نامناسبی و شُلی پوشیده‌اید. خیلی ناجور و نافرم شده است، مگر نه؟! چطور شیک‌پوش باشیم اما لباس زیر و سوتین نافرمِ ما در چشم دیگران باشد و ما را از خوش‌تیپی بیندازد؟! پس، لباس زیر مناسب را با سایز و اندازۀ متناسب با خودتان انتخاب کنید.

  • یک ساعت نه‌چندان گران ولی جذاب

یک خانم شیک پوش، در استایل خود، ساعت را فراموش نمی‌کند. برای جذاب و باکلاس‌بودن، حتماً نیازی نیست ساعت گران‌قیمتی به دست خود ببندید. همین‌‌که ساعت شما نسبتاً خوب و متناسب‌با سایز دست شما باشد، و به تیپ شما بیاید، کافی است.

  • عطری خوشبو هرچند با قیمت مناسب

ما به‌عنوان یک خانم شیک پوش، بوی عرق نمی‌دهیم، به نظافت خود اهمیت می‌دهیم و همیشه می‌دانیم با چه نکاتی و چطور شیک پوش باشیم. یک خانم شیک پوش، وقتی از کنار کسی عبور می‌کند، بوی عطرش همۀ سرها و نگاه‌ها را به سمت او می‌آورد. چنین خانمی، همیشه جذاب است.

  • توجه خانم‌های شیک پوش به زیور‌آلات

خانم‌های باکلاس و جذاب، حتماً زیورآلات هم دارند، اما می‌دانند از آن‌ها چطور استفاده کنند. آن‌ها جواهرات و طلاهای زیادی را به خود آویزان نمی‌کنند، بلکه بهترین زیورآلات را در جای درست و متناسب با لباس خود انتخاب و استفاده می‌کنند. چون می‌دانند زیورآلات جذاب قرار است به زیبایی آن‌ها بیفزاید، پس، با حداقل‌ها می‌توان زیبا و به یاد ماندنی جلوه کرد.

چطور شیک پوش باشیم؟

حالا که این‌همه از خوش پوشی و شیک پوشی در مورد لباس و موارد دیگر گفتیم، به‌راستی، چگونه شیک و جذاب شویم؟

شیک و جذاب شدن، یک موضوع کاملاً ذهنی است. شاید جمله‌ای که گفتم، برای‌تان عجیب باشد. فارغ از سن و ویژگی‌های ظاهری، هر کسی می‌تواند شیک و جذاب باشد. بنابراین، به‌عنوان یک خانم یا یک زن، ممکن است همیشه به این موضوع فکر کنید. چون یک کنش روانی است که به‌طور طبیعی در بین آنها اتفاق میفتد.

بنابراین، اگر وحشتناک به‌نظر می‌رسد، برگردید و از اول، این مطلب را بخوانید که به‌عنوان یک زن، چطور شیک پوش باشیم؟ چون یک راهنمای کامل است، در مورد نحوۀ شیک و جذاب شدن به‌عنوان یک زن.

برای اینکه همیشه، جذاب و شیک به‌نظر برسید، باید به بهترین‌شکل ظاهر، احساس و عمل کنید. ظاهر جذاب، از درون شروع می شود، اگر شما احساس جذابیت می‌کنید، دیگران اعتمادبه‌نفس شما را می‌بینند و به سمت شما جذب می‌شوند.

چند کار اساسی وجود دارد که می‌توانیم برای بهبود ظاهر خود و در عین حال سالم ماندن انجام دهیم. ضمن این‌که به ما، در این‌که چطور باکلاس باشیم هم کمک می‌کند. از جمله، شستن روزانۀ صورت، سالم‌ماندن و انتخاب لباس‌هایی که استایل شما را نشان می‌دهد.

با لبخندهای همیشگی و زبان بدن مثبت، اجازۀ شوک اعتمادبه‌نفس را بدهید (حتی اگر اعتمادبه‌نفس ندارید یا پایین است، این لبخند همیشگی، شما را باعتمادبه‌نفس نشان می‌دهد). در صورت لزوم، با استفاده از آرایش، ویژگی‌های چهرۀ خود را تقویت کنید.

چطور با کلاس باشیم؟

تا حالا از این‌که چطور شیک و جذاب باشیم صحبت کردیم، اما چند نکته را هم برای این‌که بیش از قبل، باکلاس شویم، باید بگوییم. آن هم، نکته‌هایی مربوطه‌به بهداشت و سلامت فردی است. با دانستن و رعایت این نکات هم، بهتر می‌دانیم که از کجا باید شروع کنیم و چطور شیک پوش باشیم و باکلاس.

  • بهداشت فردی را رعایت کنید

برای این‌که بدانیم چطور با کلاس باشیم، باید از بهداشت فردی شروع کنیم. به‌منظور حفظ بهداشت فردی به‌عنوان یک زن، می‌توانید موارد زیر را انجام دهید.

  • زودتر بیدار شو

هر روز، زود از خواب بیدار شوید تا زودتر آماده شوید. اینکه چقدر سریع از خواب بیدار می‌شوید، به مدت‌زمانی که طول می‌کشد تا آماده شوید، بستگی دارد. ما چطور باکلاس باشیم و چطور شیک پوش باشیم، درحالی‌که کم خوابیدیم و با چهره و لباس نامرتب به بیرون می‌رویم؟!

واقعاً انتظار زیادی است! معمولاً ممکن است به ۲۰ دقیقه یا یک ساعت کامل، برای حاضر شدن نیاز داشته باشید. پس، مطمئن شوید که زمان کافی برای مسواک زدن، دوش گرفتن، لباس پوشیدن، آرایش مو و آرایش صورت دارید.

  • دندان‌های خود را دو بار در روز مسواک بزنید

مسواک زدن دو بار در روز به مدت دو دقیقه دندان‌های شما را سالم نگه می‌دارد. و هم‌چنین نفس خود را با بوی تازه و تمیز نگه دارید.

  • از دهان شویه استفاده کنید
  • زبان خود را به آرامی مسواک بزنید
  • از سفید کنندۀ دندان استفاده کنید

برای روشن‌تر شدن لبخند، بهتر است از سفیدکنندۀ دندان استفاده کنید. می‌توانید با دندان‌پزشک مشورت کنید و سفید کنندۀ دندان را امتحان کنید. هنگامی که از سفید کنندۀ دندان استفاده می‌کنید، حتماً دستورالعمل‌ها را به‌دقت دنبال کنید.

  • از خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید
  • خرید نوارهای سفید کننده
  • برای مسواک‌ زدن از جوش‌ شیرین استفاده کنید
  • به‌طور منظم دوش بگیرید

دوش گرفتن هر 1 یا 2 روز درمیان باعث می‌شود بوی تازگی و تمیزی داشته باشید. و هم‌چنین، برای از بین بردن هرگونه عرق یا کثیفی روی پوست‌تان هم بهتر است که این کار را انجام دهید. بنابراین، هر دو روز یک‌بار از یک شامپو بدن و شامپو برای موهای خود استفاده کنید.

  • برای نرم‌کردن موهای خود از نرم کننده استفاده کنید.
  • پس از سرخ‌شدن از حمام، دئودورانت را فراموش نکنید.
  • موهایت را شانه کن

مهم است که موهای خود را هر روز برس بزنید، اگرچه اگر موها را حالت نمی‌دهید. برس‌زدن موهایتان، درخشش طبیعی به موهایتان می‌بخشد. از شانه یا برس برای از بین‌بردن گره‌خوردگی‌ها، به‌آرامی استفاده کنید. اگر متوجه شدید که یک انتهای دوشاخه وجود دارد که باید کوتاه شود، حتماً این کار را انجام دهید. واقعاً ما چطور شیک پوش باشیم درحالی‌که در موهای ما، موخوره دیده می‌شود!

  • از پوست خودمراقبت کنید

داشتن پوستی سالم و هیدراته، راهی آسان برای دست‌یابی به ظاهری جذاب است. مرطوب کنید، از کرم ضدآفتاب استفاده کنید، پاک‌کنندۀ صورت را با توجه‌به نوع پوست خود بمالید. اگر مطمئن نیستید رنگ پوست مناسب شما چیست، به یک فروشگاه لوازم آرایشی بروید و از یک مشاور مراقبت از پوست بپرسید.

  • مرتب اصلاح کنید

در صورت لزوم، مرتباً اصلاح کنید تا موهای زائد از بین بروند. این کاملاً به شما بستگی دارد که چندوقت یک‌بار و کجا اصلاح کنید. هر چند روز یک‌بار زنان وسوسه می‌شوند که پاها و زیر بغل خود را بتراشند.

  • از کرم موبر و تیغ تیز برای محافظت از پوست خود استفاده کنید.
  • در صورت داشتن هر گونه بریدگیِ باز یا جوش، از اصلاح خودداری کنید.
  • از یک سر تیغ، چندین بار استفاده نکنید

در نهایت…

بتا این‌جا آمده‌اید و مقاله‌ای را از دید خود گذرانده‌اید که یک راهنمای کامل برای شما در شیک پوشی و باکلاسی است. دیگر نمی‌گویید چطور شیک پوش باشیم، یا چطور باکلاس باشیم. البته، اگر بخواهیم وارد بسیاری از جزئیات بشویم، می‌توانیم تا ساعت‌ها حرف بزنیم و از خوش‌تیپی، شیکی و باکلاسی بگوییم. اما در همین زمان مقتضی، در این مقاله، نکات مهمی را آوردیم تا شما را کمکی باشیم برای زیباتر شدن و جذاب شدن.

امیدواریم از این مطلب خوشتان آمده باشد و اگر نکته‌ای هست که ما در این‌جا نگفتیم، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات، از زبان شما بشنویم. 😊

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *