هر زنی در مورد گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا خیال­‌پردازی می­کنه تا بتونه وقتی وارد هر مکانی می­شه اظهارنظر کنه و حرفی برای گفتن داشته باشه. کیف­‌های دستی، دیگر صرفا یک زینت یا کیسه‌­ای برای حمل و نقل کالاهای ضروری نیستند. یک کیف دستی زنانه، اکنون یک بیانیة مد هست که جایگاه و تصویر اجتماعی شما رو بیان می­کنه.

احتمالا می‌­توانید جایگاهی را تصور کنید که یک کیف گران­‌قیمت به یک زن زیبا هدیه می‌­دهد.

در این مقاله به این نوعی دیگر به این جایگاه می‌­پردازیم و می­‌خواهیم از نگاه برندهای برتر کیف زنانه به گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا نگاه کنیم. پس اگر دوست­دار این برندها و کیف­‌های گران هستید با ما همراه باشید.

10 برند گران­‌قیمت کیف زنانه در جهان

شاید اگر شما هم عاشق کیف زنانه باشید و استفاده از انواع لوکس کیف دستی آرزوی شما باشد، خواندن فهرستِ گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا لذت ببرید. در ادامه فهرستی می‌­آوریم با ده تا از گران‌ترین کیف زنانه جهان که دانستنش خالی از لطف نیست.

1. برند کیف موعود

شماره اول گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا تعلق دارد به این کیف با قیمت: 3.8 میلیون دلار 

Mouawad  یک شرکت سوئیسی و اماراتی هست که در ساخت جواهرات، اشیاء هنری و ساعت‌­های لوکس تخصص دارد.

این شرکت در سال 1891 به­‌ وسیله دیوید موواد تاسیس شد و حالا به­ وسیله فرد، آلن و پاسکال موواد رهبری می‌­شود.

یکی از برجسته‌­­ترین طرح­‌های این شرکت‌­ها، کیف الماس 1001 شب هست که در سال 2011 ساخته شد. این شرکت اکنون رکورد گینس را برای ارزشمندترین کیف دستی در جهان دارد.

ساخت کیف دستی طلای 18 عیار، این گران‌ترین کیف زنانه جهان بیش از 8800 ساعت طول کشید و با 4517 الماس پوشانده شده که شامل 105 الماس زرد، 4356 الماس بی رنگ و 56 الماس صورتی هست.

این کیف دستی به ­وسیله کریستیز در پیش نمایش حراجی در هنگ کنگ در سال 2017 در فروش خصوصی عرضه شد.

موعود دارای پنج رکورد جهانی گینس از جمله باارزش‌­ترین کیف دستی جهان است.

2. برند کیف هرمس

کیف هرمس دومین برند گران در دنیا

جایگاه دوم از گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا متعلق است به برند هرمس با قیمت: 2 میلیون دلار دومین برند گران قیمت کیف دستی در جهان هرمس است.

هرمس، تولید کننده کالاهای لوکس مد فرانسوی در سال 1837 تاسیس شد و در زمینه جواهرات، عطرسازی، چرم، پوشاک آماده و لوازم جانبی سبک زندگی تخصص دارد.

کیف‌های دستی هرمس یکی از مشهورترین کیف­‌های دنیا هستند و به طور مرتب به ­وسیله افراد مشهور دیده می­‌شوند. بسیاری از کیف­‌های دستی هرمس در طول سال­‌ها تولید کرده است؛ با این حال، کیف ‘Kelly Rose Gold’  از نظر قیمت بالاتر از همه آن­‌هاست.

این کیف شبیه چرم تمساح ساخته شده و از رزگلد جامد ساخته شده است. این همکاری بین هرمس و جواهرفروشی به نام پیرس هاردی بود.

علاوه بر رزگلد خالص، این کیف دستی دارای 1160 الماس است که در بالای کیف و دسته قرار گرفته است. ساخت هر کیف تقریبا دو سال طول می­کشد و در مجموع فقط 12 کیسه ساخته شد.

3. برند کیف لانا مارکس

نفر سوم از گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا با قیمت: 400000 دلار

لانا مارکز یک طراح مد آمریکایی و بنیان­گذار برند مد مشهور جهان، لانا مارکس است. این برند در زمینة چرم­‌های عجیب و غریب تخصص دارد و به دلیل ساخت برخی از گران‌ترین کیف زنانه جهان مخصوصا گران­‌ترین کیف‌­های دستی جهان شناخته شده است.

یکی از این کیف‌ها «کلاچ کلئوپاترا» هست که قیمت آن از 100000 تا 400000 دلار متغیر است. قیمت را می‌توان به نادر بودن آن نسبت داد، چون هر سال تنها یک کلاچ کلئوپاترا ساخته می‌­شود.

گران‌ترین کلاچ متعلق به بازیگر و خواننده چینی، لی بینگ بینگ هست. کلاچ او متشکل از 1600 الماس سفید 40 قیراطی ست که روی قفل آن پوشانده شده و ترکیبی از الماس صورتی و طلای صورتی برای نوشتن نام او استفاده شده است.

کیف‌های دستی لانا مارکز  در بین افراد مشهور محبوب هستند و اغلب با آن­‌ها در مراسم مختلف و مراسم جوایز دیده می‌شوند.

4. برند کیف شنل

برند شنل چهارمین برند برتر کیف زنانه در جهان

نمی‌­شود از گران‌ترین کیف زنانه جهان سخن گفت اما نامی از شنل نیاورد. رتبه چهارم گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا، به نام برند شنل است با قیمت: 261000 دلار

Chanel  یک خانه مد فرانسوی است که در زمینه مد زنانه و کالاهای لوکس تخصص دارد.

این شرکت در سال 1909 با نام “خانه شنل” به­ وسیله کوکو شنل تاسیس شد و از آن زمان به یکی از بزرگ­‌ترین برندهای لوکس در جهان تبدیل شده است. بیش از 20000 کارمند در سراسر جهان دارد و سالانه میلیاردها دلار درآمد ایجاد می­‌کند.

Chanel  در دنیای کیف‌های دستی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و برخی از کیف‌های منحصر به فرد آن­ها ارزش یک ثروت مطلق را دارند.

5. لویی ویتون

کیف برند لویی ویتون

پنجمین جایگاه گران‌ترین کیف زنانه جهان را لویی ویتون برای خود کرده است با قیمت: 133430 دلار

لویی ویتون یک خانه مد فرانسوی و شرکت خرده­فروشی لوکس است که به­ وسیله لویی ویتون در سال 1854 تاسیس شد. این شرکت انواع محصولات لوکس را تولید می­‌کند، از صندوق عقب و کالاهای چرمی گرفته تا کفش، جواهرات، ساعت، لوازم جانبی و عینک آفتابی.

یکی از گران‌ترین کیف‌های دستی آن‌ها، کیف کدو تنبل لوئیس ویتون کاسوما هست که با همکاری لویی ویتون و طراح ژاپنی، یایو کاسوما، ساخته شده است. این کیف دستی 133430 دلار قیمت دارد و پس از الهام گرفتن از کیف‌های شب کوچکی که به ­وسیله glitterati  فرانسوی در دهه 1930 استفاده می­شد، دست‌­ساز شد. این محصول از طلای خالص و فلز ساخته شده و دارای بند شانه­ای از جنس طلای اصلی و چرم مشکی است.

6.برند جودیت لیبر

گران­‌ترین کیف دستی با قیمت: 92000 دلار

جودیت لیبر یک طراح مد و تاجر مجارستانی-آمریکایی بود که شرکت مد خود به نام جودیت لیبر را در سال 1963 راه اندازی کرد. طرح‌های او به سرعت شهرت یافت و کیف­‌های دستی او مورد استقبال طرفداران در سراسر جهان قرار گرفت.

لیبر بیش­تر به خاطر مینائوری‌های کریستالی‌اش شناخته می‌شود که کیف‌های شبانه‌ای هستند که با پوسته‌ای فلزی ساخته شده و با طرح‌های مختلف طلا یا نقره روکش شده و با کریستال‌های سواروسکی پوشانده شده‌اند.

کیف‌های جودیت لیبر که از جمله تولیدکنندگان گران‌ترین کیف زنانه جهان است، در بوتیک­‌های انحصاری در سراسر جهان فروخته می‌­شد و از آن زمان به عنوان نمادی برای بسیاری از زنان تبدیل شده است.

7. مارک جیکوبز

گران‌ترین کیف دستی: 50000 دلار

مارک جیکوبز یک طراح مد آمریکایی است که از سال 1997 تا 2014 مدیر خلاقیت سابق لویی ویتون بود.

جیکوبز سپس اقدام به راه‌­اندازی برند مد خود به نام مارک جیکوبز کرده و شروع به ایجاد خط تولید لوازم­جانبی و محصولات مد خود کرد.

او اکنون به­‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین طراحان مد در جهان شناخته می‌­شود و برند او در یک مقطع زمانی بیش از 200 فروشگاه خرده­‌فروشی در 80 کشور جهان داشت.

یکی از تحسین شده‌‌ترین کیف‌های دستی او «کروکودیل کارولین» نام دارد. به‌­دلیل این­که کاملاً از پوست تمساح ساخته شده، به درستی نام‌گذاری شده است و در طرح آبی یا بنفش لحافی در دسترس است.

“کروکودیل کارولین” ارزش تخمینی 50000 دلار دارد و به­وسیلة یکی از گران­‌ترین برندهای کیف دستی در جهان ساخته شده است.

8. برند هیلده پالادینو

گران‌­ترین کیف دستی زنانه: 38470 دلار

هیلد پالادینو یک طراح نروژی تحسین­‌شده است که مجموعه کیف‌­های دستی طراح خود را در سال 2001 راه اندازی کرد. کیف­‌های دستی او در ایتالیا با تمرکز ویژه بر جزئیات تهیه شده­‌اند و این برند به تولید برخی از منحصر به فرد­ترین و زیباترین کیف­‌های روی کره زمین معروف شده است.

یکی از تحسین‌شده‌ترین کیف‌های دستی آن‌ها «گادینو» هست، یک کیف با نسخه محدود، که از پوست تمساح سفید ساخته شده و با 39 الماس و بند طلای سفید تزئین شده است.

ارزش این کیف تقریبا 38470 دلار است. هیلد پالادینو اظهار داشت که دیگر کیف‌های دستی گادینو تولید نمی­‌کند تا مطمئن شود که محدود و مطلوب باقی می‌­مانند.

9. برند فندی

کیف برند فندی

برند نام‌­آشنای دیگری که گران‌ترین کیف زنانه جهان را تولید می­‌کند. جایگاه نهم این لیست متعلق است به برند فندی با قیمت: 38000 دلار

خانه مد لوکس ایتالیا مجموعه­‌ای از محصولات لوکس از جمله پوشاک آماده، خز، کالاهای چرمی، کفش، عطر، ساعت، عینک و لوازم جانبی تولید می‌­کند. این شرکت در سال 1925 در رم تاسیس شد و به­‌دلیل کیف­‌های دستی جمع و جور “باگت” در سراسر جهان شناخته شده است.

این کیف‌­ها در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 محبوب شدند و به‌­سرعت به یکی از خواستنی‌­ترین کیف‌های دستی جهان تبدیل شدند. یک “باگت” معمولی حدود 28000 دلار قیمت دارد و در طرح­‌ها و اندازه­‌های مختلف متناسب با آن عرضه می‌­شود.

با این حال، کیف دستی «Selleria» توسط Fendi به طور قابل­‌توجهی بیش­تر از یک «باگت» در حدود 38000 دلار قیمت دارد. بنابراین، بسته به اینکه به دنبال چه سبکی هستید،Fendi  می­‌تواند آن را بپذیرد، به‌­شرطی که پول نقد داشته باشید و قیمت آن را بپردازید.

10. سن لوران

رتبه دهم از گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا را به سن لوران می‌­دهیم با کیفی به قیمت: 33900 دلار

سنت لوران (Yves Saint Laurent) یک خانه مد لوکس فرانسوی است که در سال 1961 تأسیس شد و بیش­تر به خاطر سبک تک‌­رنگ مینیمال، مدرن و پاریسی‌­اش شناخته شده است.

این برند چندین محصول مختلف از جمله طیف وسیعی از پوشاک آماده پوشاک زنانه و مردانه، کالاهای چرمی، جواهرات، کفش و کیف های دستی را تولید می­‌کند.

سنت لورن با درآمد سالانه بیش از 1.21 میلیارد دلار به یکی از بزرگ‌ترین و گران‌­ترین برندهای کیف دستی در جهان تبدیل شده که گران‌ترین کیف زنانه جهان را هم تولید و عرضه می‌­کند.

جمع­‌بندی

قرن نوزدهم که پایان یافت، مد برای کیف­‌ها آغاز شد. فقط تا دهه 20 در قرن بیستم کیف‌­های دستی جایگاهی پیدا کردند و مورد استفاده قرار گرفتند.

رشد تولید و طراحی کیف­‌ها پس از آن شروع شد و معلوم شد که این یک راه عالی برای به‌­دست آوردن پول زیاد و انجام تجارت با چیزی است که زنان بیش از همه دوست دارند.

فرقی نمی‌کند که هزینه آن چقدر گران باشد مایلند بپردازند. به ­همین دلیل است که شما هم از حداقل خواندن این 10 برند معروف و گران کیف­‌های دستی لذت بردید.

4 دیدگاه

  • حقیقتا برند هیلده پالادینو رو نمیشناختم… انگار وجود نداشت چون بیشتر برند فندی و شنل و هرمس و زارا و اینا محبوبن حتی لویی ویتون ولی خب این برند ناشناخته بود برام…

  • مارک جیکوبز واقعا طرحاش قشنگ نیست و خیلییییی هم گرونه خیلی دل میخواد طراحشو از نزدیک ببینم:(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *