لباس ورزشی از وسایل لازم جهت ورزش و پیاده روی است که هر فرد می‌تواند با شناسایی برند‌ها و کیفیت محصولات به خرید لباس ورزشی مناسب اقدام نماید.

لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی مردانه در برندهای متنوع وجود دارند که برخی از برندهای برتر در رویدادهای ورزشی نیز نقش به‌سزایی دارند. در ادامه مقاله به شرح برندهای برتر لباس ورزشی در انواع لباس ورزشی زنانه و مردانه پرداخته شده است.

بهترین برند لباس ورزشی زنانه و مردانه

لباس ورزشی از وسایل‌های مورد استفاده در صنعت ورزش است که امروزه با تنوع یافتن رشته‌های ورزشی انواع مختلفی از برند لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی مردانه در بازار موجود می‌باشد.

برندهای برتر لباس ورزشی با افزایش ویژگی، طراحی لباس و عملکرد مناسب به دنبال افزایش مشتریان خود هستند و همواره در حال رقابت با سایر برندهای موجود در بازار هستند.

برخی از برندهای برتر لباس ورزشی در میان سایر برندهای موجود در بازار به شرح زیر است:

برند آدیداس آلمان 

برند آدیداس تولید کننده لباس ورزشی در رشته‌های فوتبال، دو و میدانی و نیز صنعت مد است که بیش از نیم قرن در این زمینه فعالیت می‌نماید. برند آدیداس به واسطه نوآوری و ابداعات محصولاتی از قبیل کیف اسپرت، کفش ورزشی، توپ و راکت، گرمکن ورزشی، دئودورانت، ساعت، تی شرت و… در انواع زنانه و مردانه روانه بازار نموده است.

این برند برتر دارای طرفداران زیادی است و در رویدادهایی همچون جام جهانی شرکت داشته و چهره‌های معروف در زمینه تبلیغ این برند فعالیت نموده‌اند.

برند مونیخ

این برند معتبر دارای رشد چشمگیری بوده که توسط  براندا پایه گذاری شد. هدف اصلی این برند تولید محصولاتی دارای کیفیت و راحتی به همراه اصالت کالا است که طرفداران زیادی را به این برند جلب نموده است.

برند مونیخ در زمینه تولید کفش ورزشی، لباس ورزشی زنانه، بوکس، لباس ورزشی مردانه، لباس هندبال و… فعالیت می‌نماید.

برند پوما

این برند معتبر محصولاتی از جمله لباس ورزشی و نیز کفش ورزشی را به بازار عرضه کرده و در حدود 120 کشور در جهان به فروش این محصولات اقدام نموده است. برند پوما توسط برادران داسلر پایه گذاری شد و به علت بروز درگیری میان آن‌ها ادامه فعالیت توسط رودولف انجام شد که از محصولات اولیه آن‌ها می‌توان به تولید صندل و کفش راحتی اشاره کرد.

از علل موفقیت این برند بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه و کیفیت در تولید محصولات و نیز روش‌های نوین در فروش و بازاریابی محصولات می‌باشد.

برند ریباک کانادا

ریباک از بهترین برندها در حوزه تولید لباس ورزشی است که در سال 1895 توسط فاستر ایجاد شد و در دوران اوج این برند به تولید کفش و کتانی اقدام نمود. این برند دارای طرفداران زیادی در میان جوانان است و امروزه در زمینه تولید محصولاتی از قبیل کیف، عینک آفتابی، کفش ورزشی، لباس ورزشی، بازوبند و… فعالیت می‌نماید.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این برند استفاده از طراحی سه بعدی و فریم مایع در کفش ورزشی است که دارای دوام و کیفیتی فوق العاده می‌باشد.

برند نایک آمریکا

این برند برتر تولید لباس ورزشی با کیفیت به واسطه نوآوری یکی از معتبرترین برندهای ورزشی محسوب می‌شود که توسط بورمن دنایت پایه گذاری شد. برند نایک همکاری بسیاری با افراد معروف مانند رونالدو و نیمار و… داشته و در رویدادهای ورزشی به واسطه افزایش اعتبار و فروش شرکت داشته است.

برند نایک محصولات متنوعی از قبیل کفش ورزشی، لباس شنا، تاپ ورزشی، کاپشن، بازوبند و… را در انواع لباس ورزشی زنانه و لباس ورزشی مردانه روانه بازار کرده است.

برند اسکچرز

برند اسکچرز در زمینه تولید کفش ورزشی برای کودکان و نوجوانان فعالیت کرده که دارای طراحی فوق العاده و کیفیتی بی نظیر در مقایسه با سایر برندها می‌باشد. این برند برتر توسط پدر و پسری با نام‌های رابرت و مایکل پایه گذاری شد که محصولات این برند تا کنون حدود 170 کشور به صورت آنلاین و یا توسط فروشگاه‌ها به فروش رسیده است.

برند فیلا

این برند به تولید لباس ورزشی مردانه و زنانه اقدام نموده که این برند در سال 2007 میلادی توسط فردی کره ای خریداری شد و امروزه محصولات ورزشی با کیفیتی را در بازار عرضه می‌نماید.

برند فیلا

برند برتر لباس ورزشی مردانه

در مقاله ” معرفی گرانترین برندهای پوشاک ” به معرفی برندهای شنل، هرمس، گوچی و … پرداخته‌ایم. امروزه برندهای داخلی و خارجی زیادی به تولید لباس ورزشی مردانه معتبر و با کیفیت اقدام کرده‌اند که برخی از معروف‌ترین برندها شامل موارد زیرمی‌شود:

برند آندرآرمور

 این شرکت معتبر واقع در آمریکا به تولید لباس ورزشی، هودی، دستکش و شلوار ورزشی مردانه و… می‌پردازد و به سرعت توسعه یافته است.

برند کلمبیا

این برند معتبر توسط فردی با نام بویل پایه گذاری شده و به تولید لباس ورزشی مردانه و نیز وسایل ورزشی اقدام کرده است.

برند جک اند جونز

این برند معتبر به تولید پوشاک ورزشی متنوع، کفش و لوازم جانبی پرداخته که اغلب لباس‌های این برند از جنس جین می‌باشد.

برند استارت

فروشگاه استارت شاپ در زمینه پوشاک ورزشی مردانه و سایر البسه‌های ورزشی فعالیت می‌نماید.

برند برتر لباس ورزشی زنانه

لباس ورزشی زنانه نیز در برند و قیمت‌های متنوع در بازار موجود است که برخی از این برندها عبارتند از:

برند آدیداس استلا

این برند لباس‌های ورزشی بانوان را در طرح‌های متنوع مانند گل دار و رنگ‌های شاد و با کیفیت مناسب روانه بازار کرده است. گویا استایل ویمسیکال به لباس‌های ورزشی نیز راه یافته است.

برند پینز توکیل

این برند به تولید شلوارهای ورزشی زنانه و با کیفیت کشی اقدام نموده است که مناسب جهت تمرینات ورزشی مشتریان می‌باشد.

برند الیمپیا

برند الیمپیا به بهره گیری از طرح‌های مدرن و رنگ‌های مشکی، صورتی ملایم و قهوه‌ای، لباس‌های ورزشی با کیفیتی را در بازار عرضه نموده که از پارچه‌هایی از قبیل ابریشم و کتان به دلیل انعطاف پذیری بالا در تولیدات خود استفاده می‌نماید. برای آشنایی با جنس پارچه‌ها می‌توانید مقاله “ انواع پارچه و الیاف ” را مطالعه کنید.

برند هانتر

این برند در استرالیا پایه گذاری شد که حدود 40 درصد تولیدهای آن لباس ورزشی برای بانوان می‌باشد.

در نهایت…

با توجه به مطالب فوق نتیجه می‌گیریم که لباس‌های ورزشی زنانه و نیز مردانه در برندهای متنوعی اعم از برندهای داخلی و خارجی موجود می‌باشد که هر یک دارای تنوع رنگ، طرح و نیز کیفیت هستند. برخی از برندهای برتر به جهت توسعه فروش و بازاریابی با همکاری در المپیادها و نیز مسابقه‌های جام جهانی و همچنین افراد مشهور نقش به سزایی در افزایش طرفداران و فروش محصولات خود داشته‌اند.

2 دیدگاه

    • سلام مریم جان
      با توجه به هزینه بالای برندها و مطابق سلیقه و قدرت خرید کاربرانمون، فعلا برند در برنامه ما قرار نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *