کیف پاییزی برای خانم‌هایی که در همه‌فصل، به استایل خود می‌رسند، بسیار اهمیت دارد. پاییز، با آن شاعرانگیِ رنگ‌هایش، هر خانم بااحساسی را به‌وجد می‌آورد. در استایل پاییزیِ خانم‌های حساس و بااحساس، کیف نقشِ اساسی دارد.

کیف‌های پاییزی زنانه در انواع و اشکال مختلف وجود دارد که می‌تواند هر بانویی با هر نوع سلیقه‌ای را راضی کند. سوال بسیاری از خانم‌ها این است که با این‌همه تنوعِ کیف، پاییز امسال چه کیفی بخریم؟

در این مقاله، قصد داریم کیف‌ پاییزی زنانه ترند 2022 را با هم ببینیم. اگر شما هم مایلید از کیف‌های ترندِ پاییز امسال بدانید، به خواندن ادامه دهید.

نقش کیف در استایل یک خانم چیست؟

برای استایل یک خانم، کیف، جزئی جدانشدنی و بسیار تاثیرگذار است. به‌همین دلیل، هر خانمی، با در نظر گرفتن پوشش خود، متناسب با سبک و استایل شخصی‌ش، کیف مدنظر و موردعلاقه‌ش را انتخاب می‌کند. کیف‌، به‌نوعی به استایل یک خانم، شخصیت می‌دهد. پس باید در انتخاب آن، بسیار دقت کرد.

ما این‌جا از کیف‌های روی مد می‌گوییم تا از دغدغۀ شما برای انتخاب کیف مناسب کم کنیم و انتخاب شما آسان‌تر شود.

پاییز امسال این کیف ها مده!

پاییز، فصلِ رنگ‌های جذاب و شاد، از زیباترین فصل‌های سال است. شعر و احساسِ نهفته در رنگ‌های زرد و نارنجی، همه را به شوق و ذوق عکس با استایل خاص می‌برد. شما با کمی سلیقه و دقت، می‌توانید استایل مناسب خودتان را بسازد و بیرون بروید. البته یک نکتۀ مهم در استایل پاییزه شما، همین توجه به انتخاب رنگ‌هاست.

در ادامه، کیف‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در سال 2022 مد شده‌اند.

17 مدل کیف مد روز سال 2022

  • استایل پاییزه دخترانه

برای خانم‌های جوانی که شیک‌پوش هستند و به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، ست‌کردن رنگ‌های هم‌تناژ، گزینۀ مناسب و خوبی است. آن‌ها بهتر است با یک کیف پاییزه از رنگ‌های خنثی و هم‌خانواده استفاده کنند.

کیف پاییزه دخترانه
  • کیف مکعبی

اگر به برندهای معروف امسال، نگاهی بیندازید، شکل‌های هندسی زیادی می‌بینید. این مدل از کیف‌های مکعبی، بیش‌تر برای مهمانی‌های شبانه استفاده می‌شود و خانم‌های باکلاس، طرفدار این نوع کیف‌ها هستند.

  • کیف‌های خزدار

کیف‌های خزدار، از کیف‌های فشن امسال هست که در فصل زیبای پاییز، مورد استقبال بسیاری از خانم‌های جوان قرار گرفت. همان‌طور که از اسمش پیداست، جنس این کیف پاییزی زنانه، از خز بوده و فقط با ست‌های پاییزی و زمستانی، قشنگ و جذاب می‌شود.

  • کیف مینیمال پاییزه

این نوع کیف‌ها را که معمولاً از جنس چرم می‌سازند، سایزشان کوچک است. کیف‌های مینیمال، که مخصوص مهمانی‌هاست، برای یک خانم که به‌دنبال کیف پاییزه شیک می‌گردد، مناسب است.

کیف مینیمال پاییزه
  • کیف پاییزه تخم‌مرغی

یک مدل ترند دیگر که در پاییز امسال، بسیار به چشم می‌خورد، کیف‌های تخم‌مرغی‌شکل هستند. به‌دلیل شکل خاص این نوع کیف پاییزی، آن‌ها بیش‌تر برای خانم‌های لاغر و قدبلند مناسب هستند.

کیف پاییزه تخم مرغی
  • کیف هلالی پاییزی

کیف‌های هلالی را آن‌قدر دیده‌ایم که به‌جرئت می‌توان گفت هر خانمی، یک نمونه از آن را دارد. امسال هم، در صنعت کیف‌وکفش، کیف‌های هلالی، از محبوب‌ترین‌ها هستند. دلیل این محبوبیت هم این است که با این مدل کیف پاییزی زنانه، خانم‌ها می‌توانند همۀ وسایل و لوازم شخصی خود را با خیالی راحت، در آن جای دهند و به محل کار خود یا به بازار بروند. می‌دانید که خانم‌ها چقدر لوازم شخصی دارند!

کیف هلالی پاییزی
  • کیف حصیری

از کالکشن‌های پاییز امسال، کیف‌های حصیری هستند. کیف‌هایی که با بافت ریز و درشت خود، مد شده‌اند و بین خانم‌های طرف‌دار این سبک، محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند.

  • کیف پاییزه با تزئینات مرواریدی

این مدل کیف‌های تزئینی، بیش‌تر مورد توجهِ خانم‌های جوان و با سلیقه است که دوست دارند جذاب‌تر و زیباتر به‌‌نظر برسند. همانطور که در تصویر می‌بینید، در تزئین این مدل کیف پاییزه دخترانه از مروارید استفاده شده، که به‌صورتِ دوردوزی با دست، روی کیف کار شده است.

  • کیف طلقی پاییزه

کیف‌های طلقی را معمولاً خانم‌های با سلیقۀ خاص انتخاب می‌کنند. به همین‌دلیل است که این کیف پاییزی شیک، جز کیف‌های محبوب و ترند امسال است. کیف طلقی، مد روز است و برای بانوانی که با همیشه مد روز پیش می‌روند، بسیار خواستنی و جذاب خواهد بود.

کیف بند بلند پاییزه زنانه
  • کیف بند بلند

کیف‌های بند بلند هم که در اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند، از مدل‌های جدید کیف پاییزه امسال هستند. و خانم‌های با تیپ اسپرت، بیش‌تر از آن استفاده می‌کنند.

کیف چرم پاییزی
  • کیف پاییزه چرم

هر خانمی که به‌دنبال یک کیف پاییزه شیک می‌گردد، محال است از کیف چرم غافل شود. یک کیف چرم با دسته‌های حلقه‌ای‌شکل، ‌یکی از بهترین و باکلاس‌ترین کیف‌های پاییزی است. این مدل کیف، به شما یک استایل خاص و جذاب می‌دهد، که برای هر دختر و خانم جوانی، وسوسه‌انگیز است.

  • کیف کمری پاییزه

کیف کمری یکی دیگر از کیف‌های ترند امسال است که می‌توانید در استایل‌های پاییزۀ خود استفاده کنید. مدتی است که کیف‌های کمری در دنیای فشن، ترند شده و همۀ سنین و سلیقه‌ها هم از آن، به‌خوبی استقبال کرده‌اند. در واقع، وجود تنوع در کیف‌های کمری سبب این استقبال ‌شده است.

نکته: شما اگر می‌خواهید با یک کیف، به‌راحتی چند ست پاییزه برای خود بسازید، می‌توانید یکی از رنگ‌های خنثی، مانند رنگ خاکی یا کرم را انتخاب کنید.

  • کیف پاییزه سایز بزرگ

هر خانمی در کمد کیف و کفش خود، قطعاً یک کیف سایز بزرگ دارد؛ این یک انتخابِ همیشگی برای خانم‌هاست. این مدل کیف‌ها، اغلب در مجموعه‌کیف‌های خانم‌های شاغل دیده می‌شود.

کیف دستی پاییزی زنانه
  • کیف دستی پاییزه

این مدل کیف‌ها، ظاهری زیبا دارند و برای خانم‌های باسلیقه، یک اکسسوری زیبا محسوب می‌شوند. همان‌طور که از اسم کیف‌های دستی مشخص است، در دست شما قرار می‌گیرند و فضای چندانی برای قرار دادن وسایل و لوازم شما ندارند. کیف‌های دستی، بیش‌تر نقش‌ خود را در تکمیل ستِ شما، ایفا می‌کنند.

کیف و کفش ست پاییزی
  • کیف و کفش ست پاییزی

فصل پاییز، پر از رنگ است و زیبایی، در میان این تنوع، ست‌های چریکی هم انتخاب جالب‌توجهی خواهد بود. به‌عنوان مثال، یک ست چریکی را تصور کنید، با رنگ مشکی و ترکیب رنگ کرم. یک استایل شیک با رنگ‌های گرم پاییزه را برای‌تان خواهد ساخت.

کیف براق مناسب فصل پاییز
  • کیف براق

پاییز امسال، کیف‌های براق، مد هست. ولی باید حواس‌تان باشد که این مدل کیف‌ها بیش‌تر مناسب مهمانی هستند. این کیف پاییزی به‌دلیل جنس براقی که دارد، به مراقبت بیش‌تری هم نیاز دارد.

کیف بدون بند پاییزه
  • کیف بدون بند

از جمله کیف‌های ترند امسال، که بسیار هم مورد توجه خانم‌هاست، کیف‌های بدون بند هستند. فقط یک نکته را به خاطر داشته باشید که با انتخاب کیف بدون بند، دست‌های شما دیگر آزاد نخواهد بود. فقط ظاهرتان جذاب و شیک خواهد شد.

نکتۀ بعدی در مورد سایز این کیف‌هاست؛ کیف‌های بدون‌بند، سایز کوچکی دارند، که آن‌ها را به کیف‌های کاملاً مجلسی تبدیل می‌کند. به‌این‌صورت، فقط می‌توانید لوازم ضروری‌تان را در این کیف پاییزه بگذارید.

پاییز و زمستان امسال چه کیفی استفاده کنیم؟

خب، تا اینجا کیف‌های ترند پاییز امسال را دیدیم، اما واقعاً کدام کیف پاییزی زنانه می‌تواند ما را خوشحال کند؟! یا با کدام کیف پاییزی، شیک‌تر به‌نظر می‌رسیم؟ شما با انتخاب هر کدام از کیف‌های معرفی‌شده در بخش قبل، می‌توانید به استایل رزوانه، کاری، و مهمانی خود، جلوه‌ای زیبا ببخشید.

اما اگر هنوز هم می‌پرسید که برای پاییز امسال چه کیفی بخرم، در بخش بعد به شما خواهیم گفت.

 

پاییز امسال کیف چی بخرم؟

خانم‌ها باید دقت داشته باشند که اگر قصد خرید کیف پاییزه را دارند، باید روی جنس آن حساسیت بیش‌تری داشته باشند.

بعضی‌ها نظرشان این است که کیف پاییزی زنانه از نوع «چرم جیر» و رنگ‌های بین قرمز گرم و قهوه‌ای خاکی، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. یک کیف زنانۀ مناسب، باید به جثۀ شما بخورد و مناسب قد شما باشد.

در واقع، نکتۀ قابل‌توجه پیش از انتخاب و خریدن کیف پائیزی، متناسب بودن آن با استایل و قد شماست که معمولاً توجه کم‌تری به آن می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر ریزجثه هستید، یک کیف با سایز کوچک‌تر و اگر درشت‌اندام هستید، کیف بزرگ‌تری را می‌توانید انتخاب کنید.

تناسب‌نداشتنِ کیف پاییزه شما با جثه‌تان، یک ناهماهنگی در استایل شما به‌وجود می‌آورد و ریزنقشی و درشت‌هیکلی شما را بیش‌تر به‌چشم می‌آورد.

اگر یک خانم‌ تنوع‌طلب هستید و مایلید یک کیف پاییزی زنانه با مدل خاص داشته باشید، مدل‌های پشمی و بافتنی هم پیشنهاد می‌شود.

امسال در دنیای مد و مخصوصاً کیف زنانه، رقابت بر سر کیف پائیزه از نوع بافتنی و پشمی دیده می‌شود. کیف‌هایی که در روزهای سرد فصل پاییز، تداعی‌کنندۀ گرمای لذت‌بخشی است.

یک مدل کیف جذاب دخترانه که می‌تواند کیف پاییزی مناسبی برای استفادل روزانه یا حتی سرکار باشد، کیف‌های مربعی‌شکل هستند. ظاهراً ترند بودن این مدل کیف پاییزی زنانه، از تابستان شروع‌ شده و تا زمستان هم ادامه خواهد داشت.

 

در نهایت…

تمام خانم‌های امروزی، کیف را جز اکسسوری موردعلاقۀ خود می‌دانند که همیشه همراه‌شان دارند. پیر و جوان ندارد، یک خانم امروزی، به استایل خود و تناسب آن با فصل دقت می‌کند.

در این مقاله، با انواع کیف پاییزی آشنا شدید و کیف‌‌هایی به شما معرفی شد که در مورد آن‌ها هیجان‌زده می‌شوید. پس اگر به تناسب کیف پاییزه و لباس خود اهمیت می‌دهید، چیزی را که خواندید، به یاد داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *