اکسسوری های ترند بهار 1402 را می‌شناسید؟ مانند گل‌های فصل بهار، مد هم با ارائۀ جدیدترین ترندهای اکسسوری به ما، خود را نو کرده‌است. جای تعجب نیست که اکسسوری‌ها می‌توانند استایل شما را ارتقا دهند. با همۀ چیزهایی که می‌دانیم، آنها می‌توانند یک لباس را بسازند یا بشکنند.

در این مقاله، از ترندهای برتر اکسسوری بهار امسال صحبت می‌کنیم. از کلاه‌های شیک پاریسی گرفته، تا عینک آفتابی تمام‌چوب، فصل بهار همه چیز برای ابراز وجود و نشان دادن شخصیت خود به دنیا، با سبک است. پس، با ما همراه باشید.

اکسسوری های ترند بهار 1402 چیست؟

ترندهای برتر لوازم جانبی برای بهار 2023 یا بهار 1402 چیست؟ آیا متوجه شده‌اید که مردم در مورد استایل لباس‌ها، بیش‌تر به جزئیات توجه می‌کنند؟ به همین‌دلیل است که بازار لوازم جانبی یا همان اکسسوری، در حال رونق است و به‌راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید!

اکسسوری‌ها می‌توانند یک لباس را در عرض چند ثانیه، از حالتِ ساده، به شیک تبدیل کنند. از گوشواره‌های استریت گرفته تا عینک‌های آفتابی بزرگ، گزینه‌های خوب و بی‌پایان هستند. بنابراین، آیا شما مقصر هستید که خانه را بدون پوشیدن حداقل یکی از جدیدترین اکسسوری‌های ترند بهار 1402 ترک می‌کنید؟

12 ترند برتر اکسسوری برای بهار 1402

فصل بهار، همه چیز در مورد بازگرداندن عناصر کلاسیک اما با پیچ‌وتاب مدرن است. اگرچه، ما به شما توصیه می‌کنیم که در کمد خود عمیق بگردید، احتمالاً قطعات مد نمادینی وجود دارند که باید به‌روز شوند. بنابراین، در حال حاضر، با بررسی 12 تا از برترین اکسسوری های ترند بهار 1402، چند نکته را یادداشت کنید:

1. برت پاریسی

دوست‌داران مد، دست‌وپنجه نرم‌کنید! بهار 1402 از راه رسید، و عشق ما به ماجراجویی‌های خرید را یادآوری می‌کند، حتی اگر فقط برای چیزهای کوچک باشد. بنابراین، بیایید سفری به پاریس داشته باشیم و اولین مورد از بسیاری از اکسسوری های ترند بهار 1402 را بررسی‌کنیم. فقط کافی‌است یک کلاه برت پاریسی بگیرید، و احساس خواهید کرد که در کم‌ترین‌زمان، در خیابان‌های جذاب شهر عشق قدم می‌زنید.

به ما اعتماد کنید، این بهترین راه برای فرار از واقعیت برای چند ساعت و طعم‌دادن به کمد لباس شما است. بنابراین، چه کسی آماده است تا با یکی از بهترین اکسسوری های ترند بهار 1402 طعم فرانسوی را به لباس خود اضافه کند؟

کلاه - ترند اکسسوری 1402

همان‌طور که تاریخ نشان می‌دهد، هنرمند هلندی “رامبراند”، اولین کسی بود که آخرین ترند را پوشید. برت‌ها، اولین اکسسوری نمادین فرانسه هستند که به‌وسیلۀ طبقۀ کارگر، مانند کشاورزان و هنرمندان استفاده‌می‌شود.

در گذشته، تشخیص موقعیت اجتماعی شهروندان فرانسوی با رنگ کلاه آنها آسان بود. کسانی که در رده‌های نخبۀ ارتش بودند، اغلب کلاه آبیِ روشن می‌پوشیدند، در حالی که دهقانان، به پوشیدن سیاه محدود‌ می‌شدند. صرف‌نظر از رنگی که انتخاب می‌کنید، کلاه کله، راه بسیار خوبی برای افزودن ظرافت فرانسوی به هر لباسی است.

زیبایی کلاهک این است که به اندازۀ کافی، سبک است که شما را به بهار برساند. در نتیجه، این اکسسوری مد پرطرفدار، بدون دردسر است و با کمی پیچ‌وتاب بازگشتی عظیم ایجاد می‌کند: ما در مورد کلاه‌های توری صحبت می‌کنیم. شما می‌توانید آن را با یک مجموعۀ مناسب بپوشید، در حالی که جواهرات خود را به حداقل برسانید.

تمرکز اصلی شما باید روی اکسسوری های ترند بهار 1402 باشد. بنابراین، کلاه توری را روی سر خود قرار دهید، بیش‌تر قسمت پیشانی شما را بپوشاند و مطمئن شوید که یک تا دو سانت، پشت گوش شما قرار دارد. سپس، می‌خواهید آن را از یک طرف بکشید، در حالی که توری، کل صورت شما را می‌پوشاند. البته، این مدل استایل‌کردن، چندان در ایرانِ ما رواج ندارد، اما اگر مایل به انجامش هستید، می‌توانید برای بعضی جاها و مهمانی‌های خاص به‌کار ببرید.

2. زنجیر عینک

شاید شوکه شوید که چرا زنجیر عینک، جز اکسسوری‌های ترند بهار 1402 محسوب می‌شود، با این‌حال، مردم آنها را در حال‌حاضر، بیش از هر زمان دیگری مفید می‌دانند. آیا وقتی دیگر نمی‌توانید عینک خود را پیدا کنید، احساس بدی ندارید؟ آنها، یک راه عالی برای نگه‌داشتن عینک شما در صورت نبودن روی صورت شما هستند.

علاوه‌بر این، می‌توانید آنها را با عینک آفتابی، عینک و ماسک صورت خود هم، حالت دهید! دانستن نحوۀ پوشیدن زنجیر عینک، برای اینکه لباس شما باکلاس و شیک به‌نظر برسد، بسیار مهم است. آیا ترند عینک 2023 را می‌شناسید؟

الهام بخش طراحی‌های جدید، می‌تواند از هر کجا یا هر کسی باشد. برای زنجیر عینک، از افراد اجتماعی ویکتوریایی، لباس‌های خیابانی دهۀ 90 و حتی کتاب‌داران می‌توان الهام‌گرفت! اما مطمئناً باید کل محصول را ارتقا‌دهید. در نتیجه، اکنون می‌توانید این مدل‌های اکسسوری های ترند بهار 1402 را با مواد گران قیمت، مانند مهره‌ها، مرواریدها، پیوندهای کوبایی، شاه ماهی و حتی زنجیرهای عینک بند دار پیدا کنید.

به‌عنوان بخشی از اکسسوری های ترند بهار 1402، به شما توصیه می‌کنیم، بند مناسب خود را انتخاب کنید. با تنوع زیادی که پیش روی شماست، ممکن است کمی احساس گم شدن کنید. فراموش نکنید که با زنجیر عینک، ظاهر کلی شما تغییر خواهد کرد.

3. عینک آفتابی فانکی

در مورد زنجیر عینک صحبت کردیم؛ خب، به چیزی نیاز دارید که آنها را به آن وصل کنید، درست است؟ لایه‌بندی فقط روی لباس کار نمی‌کند، می‌تواند برای اکسسوری‌های ترند بهار 1402 هم کار کند! اکسسوری مد روزِ کامل، برای اتصال زنجیر عینک مد روز به آن چیست؟

درست متوجه شدید، ما در مورد یک عینک آفتابی صحبت می کنیم؛ آن هم، جدیدترین ترند عینک!

بند عینک - ترندهای اکسسوری 2023

فریم‌های هندسی، مانند عینک‌های آفتابی شش‌ضلعی یا هشت‌ضلعی، بخشی از لیست ترندهای اکسسوری برای بهار 1402 هستند. همان‌طور که قبلا ذکر شد، مد، تماماً در مورد خود بیانی است. بنابراین، دم‌دمی‌بودن خود را در آغوش بگیرید و با مدل‌های عینک خود کاملاً تلاش کنید زیبا شوید. از آنجایی که قانون شماره یک، همیشه محافظت از چشمان خود در برابر اشعۀ ماوراءبنفش است، اکنون می‌توانید این کار را در حالی که با جدیدترین اکسسوری های ترند بهار 1402 آشنا می‌شوید، انجام‌دهید. درست مانند زنجیر عینک، چیزهای زیادی برای انتخاب دارید.

چطور به‌دنبال چیزی آگاهانه به‌همان اندازه که مد است، بروید؟ به‌عبارت دیگر، می‌توانید با انتخاب سازگار با محیط‌زیست و با این روند، پایداری را در آغوش بگیرید. مطمئن شوید که عینک‌های شیک که ویژگی‌های صورت شما را متعادل می‌کند، انتخاب کنید. بنابراین، فرم صورت خود را مطالعه کنید و بر اساس آن پیش بروید.

4. دستبند

انتخاب دیگری از ترندهای اکسسوری برای بهار، مورد علاقۀ طرفداران است. دستبندها، وسیله‌ای برای بیان خود هستند. آنها اضافه شدۀ معمولی شما نیستند. برعکس، آنها با ارتقای سبک شما، به سطحی کاملاً جدید، آن را ارتقا‌ می‌دهند. آیا می‌دانستید که دستبندها علاوه‌بر اینکه اکسسوری های ترند بهار 1402 هستند، اهمیت فرهنگی خاصی دارند؟

در گذشته، اجداد ما برای محافظت از خود در برابر ارواح شیطانی یا آفتاب خشن، دستبندهای مچی می‌بستند. آنها قرار است تمام انرژی منفی را از شما دور کنند تا افراد خوب را جذب کنید. با گذشت زمان، دستبندها به یک اکسسوری مد روز تبدیل شدند.

در حالی که در حال انتخاب یک دستبند عالی هستید، چرا چیزی با معنای خاص برای خود انتخاب نکنید؟ مانندِ دستبندهایی ساخته‌شده از مواد باکیفیت و پایدار، که در ذات خود یادآور طبیعت هستند. یا می‌توانید حالتِ مدرنِ این‌چنین اکسسوری های ترند بهار 1402 را پیدا کنید؛ دست‌بند ماکرامه مهره‌دار دارای مهره‌های ظریف طلایی، رزگلد یا فلزی و یک مهرۀ کاملاً طبیعی چوب بلوط در مرکز، برای یک قطعۀ برجسته و بی‌انتها. این طرح‌های منحصربه‌فرد، از آخرین روند جواهرات و زیبایی طبیعت، الهام گرفته شده است.

5. کفش‌های زیست تخریب پذیر

استلا مک کارتنی، یکی از اولین برندهایی است که به پایداری فکر می‌کند. محصولات سازگار با محیط‌زیست او در حال ایجاد تغییر در جهان هستند. شما هم می‌توانید با تغییر به سمت روندهای اکسسوری سازگار با محیط‌زیست، بخشی از آن جنبش جهانی باشید. دلیلی وجود دارد که آنها را به لیست اکسسوری های ترند بهار 1402 رساندند. آنها، نه‌تنها برای پوشیدن، راحت هستند؛ بلکه شیک هم هستند! تعجب نکنید، چون کفش‌های پایدار، از مواد گیاهی ساخته شده‌اند.

در نتیجه، با پوشیدن کفش‌های سازگار با محیط‌زیست، پیامی را به دنیا ارسال خواهید کرد. ما می‌دانیم که زمان آن فرا رسیده‌است که مردم، تولید اقلام با استفاده از پلاستیک و سایر مواد غیرقابل تجزیه را متوقف کنند.

6. کفش پاشنه بلند

اجازه دهید این را از شما بپرسیم، آیا فکر می‌کنید کفش یک لباس ضروری است؟ اگر فکر کردید کار ما با کفش تمام شده است، در اشتباهید. وقتی صحبت از استایل، به‌میان می‌آید، مردم قدرت کفش را دست‌کم می‌گیرند. درست، مانند بسیاری از دیگر اکسسوری های ترند بهار 1402، کفش‌های شما می‌توانند یک لباس را بسازند یا آن را بشکنند.

کفش‌های زیبا می‌توانند ذوق و حس هنری شما را بیان کنند. چه چیزی می‌تواند جذاب‌تر از یک جفت کفش پاشنه بلند شیک باشد؟

ما در مورد هر پاشنه بلندی صحبت‌نمی‌کنیم. به یاد داشته‌باشید، یک جفت کفش خوب، به ظرافت لباس شما می‌افزاید و به شما حالت مطمئنی می‌دهد. و برای این بهار، هر چه پاشنه، بلندتر باشد، احساس بهتری دارید! تمام شوهای لباس و کفش، در شهرهای مختلف فشن‌شوهای برتر جهان، طرح‌های متفاوتی از کفش‌ها را به نمایش گذاشته‌اند، که توانسته‌اند در فهرست اکسسوری های ترند بهار 1402 و ترندهای برتر لوازم جانبی بهار ۲۰۲۳ جای بگیرند.

پی‌نوشت: مواظب باشید در اولین قدم‌هایتان زمین‌نخورید!

7. کیف‌های بزرگ

کیف، یک قطعه مد است که زندگی شما را نجات می‌دهد. همان‌طور که قبلا ذکر شد، خوب است که بسیاری از لوازم جانبی مد، سازگار با محیط‌زیست باشند. راستش را بخواهید، ما نمی‌توانیم به‌اندازۀ کافی تاکید کنیم که چقدر مهم است که یک مصرف کنندۀ آگاه شوید؛ در حالی که بهترین ظاهر خود را دارید. از این رو، کیف‌های جوراب‌دار، به بهترین اکسسوری های بهاری راه پیدا کرده‌اند.

همه، یک کیف خوب را دوست دارند. هدف اصلی، این است که همه‌چیز را به یک‌باره با خود حمل کنید. آنها، همه‌کاره، راحت، بادوام و قابل‌استفادۀ مجدد هستند. اساساً، یک کیف پارچه‌ای برزنتی از پارچه‌های پنبه‌ای یا کتان ساخته‌می‌شود. علاوه‌بر این، برای هر موقعیت و خلق‌وخویی مناسب است. ناگفته نماند که در روزهای پرمشغلۀ ما هنگام انجام وظایف، این گزینه از اکسسوری های ترند بهار 1402 چقدر مفید است.

در نتیجه، کیف‌های حمل‌ونقل بزرگ در رنگ‌ها و مواد مختلف روی باند فرودگاه مشاهده شد. طراحان، این کار را برای ما آسان‌کردند که همه چیز را جمع‌آوری‌کنیم و به سبک روتین خود برگردیم. آنها ترندهای اکسسوری عالی برای بهار هستند.

8. کیف بنفش

با فصل بهار، شکوفایی گل‌ها و تولد ترندهای جدید اکسسوری های ترند بهار 1402 می‌آید. اما، البته، همۀ ما می‌دانیم که چگونه بهار بر روی رنگ‌ها تمرکز می‌کند. چه کسی دوست ندارد رنگی به لباس خود اضافه کند؟ بنابراین، ما به شما توصیه می‌کنیم که به کمد خود نگاه کنید، چون برای این فصل، به یک کیف بنفش نیاز دارید. هیچ راه بهتری برای ارتقای استایل خود، به‌جز استفاده از رنگ جواهر وجود ندارد تا به آن پیچ‌وتاب مدرنی که به‌دنبالش بودید، ببخشید.

ترند اکسسوری

در واقع، برای کیف‌ها، هر نوع اندازه مفید است. همه‌چیز، به سبک زندگی شما بستگی دارد اما، تا زمانی که بنفش باشد، در مسیر پیروی از روند مد و اکسسوری های ترند بهار 1402 هستید. مهم نیست که چه سایه‌ای بپوشید؛ بنفش، فوراً لباس را روشن‌می‌کند. ما تضمین می‌کنیم که در ثانیه‌ای که وارد اتاق می‌شوید، سرها به سمت شما برمی‌گردند. این نتیجه، از فشن‌شوهای مجموعه بهار/تابستان طراحان است.

با این‌حال، مقابله با آن، یک‌ رنگ دشوار است. اگر می‌خواهید ایمن بازی کنید، همیشه می‌توانید آن را با سیاه، خاکستری یا سفید کلاسیک جفت کنید. اگر می‌خواهید آن را تا حدی بالا ببرید، می‌توانید رنگ آبی یا صورتی را انتخاب کنید. اما، اگر می‌خواهید جنبۀ وحشی خود را به رخ بکشید، کمی زرد یا سبز به شما آسیبی نمی‌رساند.

9. لوازم جانبی سبز

از آنجایی که ما در مورد رنگ‌ها صحبت می‌کنیم، سبز به فهرست ترندهای برتر اکسسوری برای بهار 1402 هم راه پیدامی‌کند. طراحان، از زیبایی اطراف ما الهام می‌گیرند. و وقت آن است که به رنگ‌های غیرمنتظره اعتبار بدهید.

مانند بنفش، رنگ سبز، سایه‌ای است که این فصل بهار را فرا گرفته است. واقعاً مهم نیست که کدام مورد را انتخاب می‌کنید، اما تا زمانی که یک اکسسوری سبز رنگ در لباس شما دیده شود. سپس، شما خوب خواهید بود که بیرون بروید.

اکسسوری سبز

ممکن است فکر کنید کنار آمدن با این رنگ، سخت است و راه مطمئنی برای شما وجود دارد که بتوانید این  اکسسوری های ترند بهار 1402 را در لباس خود بگنجانید. توصیۀ ما این است که با لباس‌های معمولی رفتار کنید. رنگ‌های تسکین‌دهنده یا حتی جین، می‌تواند به جلب توجه به سبز کمک کند. می‌توانید صندل سبز، کیف کوچک یا حتی عینک آفتابی سبز را امتحان کنید.

10. جواهرات مروارید

ما به پایان لیست نزدیک شده‌ایم و بهترین موارد را برای آخرین‌بار ذخیره می‌کنیم. مورد بعدی از لیست گرایش‌های اکسسوری برای هر زن، بسیار ارزشمند است. با خواندن عنوان، متوجه می‌شوید که در مورد چه چیزی صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر این، روش‌های مختلفی برای تکان‌دادن این ترند اکسسوری‌ وجود دارد. البته، می‌توانید با یک جفت گوشواره مروارید سنتی با یک گردنبند هماهنگ همراه شوید. یا می‌توانید آن‌ها را در موهایتان یا اطراف پایتان مانند یک خلخال (پابند) زیبا حالت‌دهید.

اما، داشتن حداقل یک تکه مروارید در جعبۀ جواهرات، ضروری است. هرگز، زمان اشتباهی برای قطعات مد پیچیده وجود ندارد. و هر زمان، می‌توان از این مدل اکسسوری های ترند بهار 1402 بهره برد.

11. اکسسوری‌های ترند بهار 1402: گردنبند دولایه

در مورد جواهرات، شما هرگز نمی‌توانید کار اشتباهی انجام دهید. شما فقط باید از جدید ترین سبک، آگاه باشید. برای بهار امسال، گردنبندهای دولایه، ترندهای اکسسوری هستند که باید دنبال شوند.

افراد مشهوری، مانند بلا حدید و هایلی بالدوین، با گردنبندهای لایه‌نازک، به‌عنوان بخشی از استایل خیابانی خود دیده شدند. بنابراین، چه کسی دوست ندارد مانند آن‌ها لباس بپوشد؟

با گردنبندهای دولایه، آن را به یک سطح بالا ببرید تا شما را از بقیه متمایز کند. از طول‌های مختلف برای ایجاد توهمِ گردن بلندتر استفاده کنید. و خبر خوب، این است که هر سبکی که تصمیم بگیرید، گردنبندهای چند لایه، به طرزی جادویی جا می‌گیرند. بنابراین می‌توانید سراغ پانک، جین یا حتی کلاسیک بروید.

این جالب است که چگونه برخی از اکسسوری‌ها درست زیر بینی ما هستند، با این‌حال، زمان زیادی طول می‌کشد تا اهمیت آنها را درک کنیم. درست مثل، اکسسوری‌های پایدار و محصولات سازگار با محیط‌زیست، با این اوصاف، گردنبندهای دولایه، جواهرات کلاسیکی هستند که سال‌ها از آن استفاده خواهید کرد.

12. روسری

ما به آخرین قطعۀ مد خود برای بهار 1402 رسیدیم. فصل بهار، تماماً بیان آزادی شما و رها کردن روزهای بد است. بنابراین، دنیای مد هرگز به شما اجازه نمی‌دهد فرصتی را برای تجدید خود و حس سبک خود از دست بدهید. آخرین اکسسوری مد روز که ارائه می‌کنیم، روسری است.

شما می‌توانید آن‌ها را در همۀ اندازه‌ها، بافت‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها پیدا کنید. بنابراین اگر می‌خواهید حال‌وهوای خاصی با اکسسوری های ترند بهار 1402 به نمایش بگذارید، به شما توصیه می‌کنیم که روسری بپوشید که با عینک آفتابی خشن شما هم‌خوانی داشته باشد.

در نهایت…

پس از فراگیر کردن جدیدترین لباس‌های امسال، و توجه به اینفلوئنسرهای مد سطح بالا، در این مقاله، برخی از اکسسوری های ترند بهار 1402 را برای شما گردآوری کردیم، تا کمکی باشد برای بهتر استایل کردن و به‌روز بودن و زیبا بودن شما.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *