ترند کفش سال 2023 چیست؟ آیا برای کفش سال جدید خود، ایده‌ای دارید؟ به مدل کفش 1402 خود فکر کرده‌اید؟ اگر تصمیم سال نو شما این است که کمد لباس خود را به‌روزرسانیِ مناسبِ فصلی داشته باشید، بهترین مکان برای شروع، از پایین کمد است. جایی که قرار است کفش‌هایی جابه‌جا شوند و انواع مختلف ترند کفش مناسبِ سالِ جدید در آن قرار گیرد.

انتخاب استایل جامد با پایه‌های مد روز آغاز می‌شوند، بنابراین چه راهی بهتر از یکی از بزرگ‌ترین ترندهای کفش 2023، برای قدم‌گذاشتن در مجموعه‌ای از مجموعه‌های تازۀ امسال؟!

اگر در لیست آرزوهای‌تان برای سال جدید، داشتنِ ترند کفش 2023 است و می‌خواهید همۀ ترندهای کفش سال جدید را بشناسید، به جای درستی آمده‌اید. کفش‌ها، لباس، شب و کل زندگی‌تان را می‌سازند یا می‌شکنند. باند فرودگاه‌ها و خیابان‌های ماه مدِ بهار 2023، با انواع کفش‌ها تسخیر شد. از پلتفرم‌های بسیار بلند گرفته تا کفش‌های پاشنه‌دار بچه گربه‌ای کوچک، چکمه‌های درهم و برهم گرفته تا کفش‌های مجسمه‌سازی!

در این مقاله، سعی شده در رابطه با ترند کفش 2023 صحبت شود، تا شما با انواع ترند کفش در سال جدید آشنا شوید. بعضی از این کفش‌ها را می‌توانید با کیف اداری و برخی دیگر را حتی با کیف دانشجویی هم ست کنید و بپوشید. پس، اگر اهل مد هستید یا به دنیای فشن علاقه دارید، با ما همراه باشید.

درباره ترند کفش 2023 چه می‌دانید؟

وقتی نوبت به ترندهای کفش در سال 2023 می‌رسد، باید انتظار چیزهای زیادی را داشت. ممکن است در حال حاضر در اعماق زمستان باشیم، اما فصل‌های بهار و تابستان، مملو از طرح‌هایی از ترند کفش هستند که نیازهای همۀ ما را برآورده می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر از بازی مد باشید، اکنون زمان آن است.

چه کسی، یک جفت کفش جدید براق را دوست ندارد؟ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استفاده از ترندهای مد 2023، این است که هرگز قدرت تغییردهندۀ یک جفت کفش عالی را دست‌کم نگیرید. از لندن تا نیویورک و میلان تا پاریس، باندها و مراسم‌های ترند کفش 2023 زیادی برای هیجان‌انگیز بودن به‌نمایش گذاشتند.

چه به‌دنبال یکی از برترین ترندهای بوت هستید که اکنون می‌توانید آن را بپوشید یا به‌دنبال فصل بعدی با چند صندل بهاری و تختِ راحت هستید، جدیدترین مدل‌های کفش سال جدید، هر سبکی را پوشش می‌دهد. علاوه‌بر موارد ضروری، برخی بیانیه‌سازان جدی هم وجود داشتند.

از کفش‌های پاشنه‌دار مجسمه‌ایِ عجیب و غریب گرفته تا پارچه‌های فوق‌العاده براق، انتظار داشته باشید که با مدل کفش 1402 خود – که ترند کفش سال 2023 هم هست – کفش‌هایتان در لباس‌های فصل جدید شما، نقش اصلی را ایفا کنند.

نکته: با توجه به گستردگی انواع مدل کفش 1402 که ترند کفش سال نو میلادی یعنی 2023 هم هستند، به‌راحتی می‌توانید انواع کیف اسپرت یا کیف مجلسی را هم با آن‌ها ست کنید.

حالا، آیا آماده اید تا انگشت پای خود را در بعضی از مدل‌های ترند کفش 2023 فرو کنید؟ در اینجا ظاهر مورد علاقه ما که توسط یک ویرایشگر مد انتخاب شده است. طرفداران کفش، توجه داشته باشید.

6 ترند کفش سال 2023 | ترندهای کفش 2023

1. آپارتمان باله

کفش های ترند 2023

این محبوب، هم مراسم‌های 2022 حضور دارد، هم 2023، بازگشت بزرگی داشته است و این سبک از کفش سال جدید، مطمئناً رای ما را جلب می‌کند. از رنگ‌های نئونی در تادز گرفته تا طرح‌های براق تسمه‌ای در Simone Rocha، آپارتمان‌های باله در قالب‌های مختلف ظاهر شدند.

مطمئناً می‌توانید لباس دوم را با چند جوراب شلواری درخشان، برای یک لباس مهمانی شیک که به طرز لذت‌بخشی هم راحت است، شروع کنید.

آپارتمان‌های باله شیک، اغلب با طرح پاپیون شیکی که در تادز دیده می‌شود و پنجۀ گرد دیده می‌شوند. طراح هم‌چنین، پیچ‌وتاب عملی‌تری را اضافه کرده است، با کفی‌های محکم‌تر که آنها را بسیار بادوام‌تر و طولانی‌تر می‌کند. به این‌ترتیب، با ترند کفش سال نو میلادی، باله کلاسیک، به سال 2023 آورده شد.

کفش‌های باله، تقریباً با همه‌چیز جور در می‌آیند، اگرچه شما می‌خواهید شبیه یک رقصندۀ بالۀ واقعی به‌نظر نرسیدید، بنابراین آن‌ها را با چیزهای خیلی شیک مانند دامن توری نپوشید. در عوض، آن را ساده نگه دارید. وقتی تصمیم می‌گیرید در پاریس که مهد مد و فشن است، با این ترند کفش 2023، لباسی مناسب بپوشید، کت بالۀ خود را با شلوار جین و بلوز خود ست کنید تا لباسی شیک و ساده داشته باشید.

2. کفش‌های آرتی

کفش های آرتی ترند 2023

طراحان کفش، واقعاً خلاقیت خود را با کفش‌هایی که در یک گالری هنری نامرتب به‌نظر نمی‌رسند، به‌نمایش می‌گذارند. در تصویری که می‌بینید، برندِ دریس ون نوتن، کفش‌هایی با پاشنه‌های موج‌دار انتخاب کرد، در حالی که برند فراگانو، آن را با خطوط دایره‌ای مجسمه‌ای بلندتر کرد و برند آف‌وایت، تصمیم گرفت از یک اسباب‌بازی باریک با طراحی حلقه‌های فلزی برجسته‌اش عکس بگیرد – حداقل پاشنه درشت آن‌ها را برای پوشیدن، آسان می‌سازد.

در حالی که این ممکن است کاربردی‌ترین ترند کفش سال جدید نباشد، اما مطمئناً ظاهری سرگردان (یا چرخاندن پاشنه پا) است، که تضمین می‌کند در پایین‌ترین ظاهرها، جلوۀ بیشتری پیدا کند. اگر به‌دنبال آزمایش این ترند کفش عجیب‌وغریب هستید، مطمئن شوید که آن را با حداقل نگه‌داشتن بقیۀ ظاهر خود متعادل کنید.

آن ها را با یک کت‌وشلوار دو تکۀ شیک، شلوار جین مورد علاقۀ خود یا بهترین لباس‌های جامپر بپوشید و برای آن تعریف‌ها و ظاهر، آماده شوید.

3. صندل رشته‌ای

صندل رشته ای ترند 2023

کسانی که کمد لباس کپسولی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند، در حال حاضر کاملاً با این ترند کفش 2023 همراه هستند. صندل‌هایی مانند اولا جانسون، فیلسوفی دی لورنزو و آلتوزارا، که در نقطۀ مقابل چکمه‌های پر پیچ‌وخم قرار داشت، تنها چند مورد از این روند کفش سال جدید است.

ما تضمین می‌کنیم که این مدل صندل‌ها، در تابستانی که می‌آید برای لباس‌هایی که در گرما می‌پوشید، ایده‌آل است. ساده، شیک و ظریف. آن‌ها، یک قدم با صندل‌های اسپرت که تابستان گذشته زیاد دیدیم، فاصله دارند، اما هم‌چنان، به‌همان اندازه پوشیدنی هستند.

این مدل کفش 1402، برای پوشیدن روزمرۀ شما ایده‌آل هستند. به سایه‌های خنثی برنزه، کرم و مشکی توجه کنید و از این رنگ‌ها برای این مدل ترند کفش استفاده کنید تا با همه‌چیز در کمد لباس شما کار کنند.

وسایلی که برای تعطیلات ساحلی باید بسته‌بندی شوند، بهتر است فضای بسیار کمی را اشغال ‌کنند. برای این‌منظور، طراحی باریک این صندل‌ها، بسیار مناسب است و آنها را به یک رویا تبدیل می‌کند.

4. پاشنه گوه‌ای

کفش پاشنه گوه ای ترند 1402

کفش‌های کوتاه، با یک پاشنۀ بلند، که باندهای ترندهای کفش 2023 را اشغال کردند، گوه نام دارند. طراحی درشت چنین کفش‌هایی، در چندین‌بار تکرار شد و آن را چند منظوره‌تر از همیشه کرد. یک بوت گوه‌ای، حتی در باند فرودگاه فندی ظاهر شد و پر زرق‌وبرق‌ترین چادرها را خلق کرد.

با وجود راحتی در هستۀ آن، پای شما بسیار سپاسگزار خواهد بود که این ترند کفش در حوزۀ مد 2023 را برای خود انتخاب کرده‌اید. در حالی که مدل‌های صندل زیادی برای ایده‌های لباس تابستانی وجود داشت، انبوهی از طرح‌های شیک‌تر هم وجود داشت، از کفش‌های صندلیِ پر زرق‌وبرق گرفته تا کفش‌های نوک تیز.

5. چکمه‌های STOMPER

شاید فصل بهار و تابستان باشد، امّا هنوز چکمه‌های زمستانی خود را نبسته باشید. اگر می‌خواهید ترند کفش 2023 را شروع کنید، چکمه‌ها یک انتخاب‌ایده‌آل است. چکمه‌های استومپی از ترندهای کفش سال 2022 به فهرست کفش سال جدید منتقل شده‌اند، اما آنها اینجا هستند تا حداقل برای یک فصل دیگر بمانند.

هر چکمۀ پر جنب‌وجوشی که با آن، تصمیم‌به رفتن دارید، زیبایی‌شناسی و سبک آنها را با لباس‌های زنانه، دامن‌های شناور و رنگ‌های پاستلی ملایم جبران کنید. این چکمه‌ها که ترند کفش امسال هستند، به‌همان اندازه که شیک هستند، کاربردی هستند و در تمام طول سال، لباس‌های زیادی از آنها خواهید پوشید.

6. مری جینز 2.0

مری جینز 2.0 ترند 2023

یکی دیگر از تغییرات فصل گذشته، طرح مری جین در سراسر سال 2022 محبوب بود، که هم در ترندهای کفش بهار تابستان و هم در پاییز زمستان 2022 به چشم می‌خورد. طرح زنانه که با پنجۀ گرد و یک بند سگک ساده تعریف می‌شود، یکی از محبوب‌ترین کفش‌های مدرسه است، اما برای ترند کفش 2023 کمی تغییر شکل داده است.

مری جینز کلاسیک که در باند نمایش‌های کریستین دیور و ورساچه دیده می‌شود، برای یک به‌روزرسانی جدید و امروزی، با سگک‌های متعدد، زیره‌های پلتفرم روی‌هم و پاشنه‌های زاویه‌دار دیده می‌شود. و با این شمایل، در لیست ترند کفش امسال، ظاهر شده است.

جای تعجب نیست که عشق ما به مری جین، هیچ نشانه‌ای از کاهش پیدا نمی‌کند، به لطف احیای انبوهی از روندهای Y2K ، شکل ظاهری زیباتر به خنثی‌کردن زیبایی‌شناسی اولیه و مناسب آن کمک می‌کند و با دامن‌ها و بهترین لباس‌های میدی عالی به‌نظر می‌رسند. مری جینز مانند مدل‌ آپارتمان‌های باله مرسوم، سبک روزمره پیچیده‌ای را حفظ می‌کند و در عین حال راحت است.

انواع مدل کفش 1402

احتمالاً از همین الان که هنوز زمستان است، قصد دارید یک انتخاب عالی برای خرید مدل کفش 1402 خود داشته باشید. چه خوب که بدانید چه مدل‌هایی، ترند کفش سال است، که بتوانید از میان فهرست ترند کفش 2023، کفش سال جدید خود را انتخاب کنید. هیچ‌چیز، مانند یک ولخرجی حساب‌شده، برای شروع سال جدید، لذت‌بخش نیست. پس، بیایید در مورد انواع مدل کفش 1402، بیش‌تر بدانیم.

  • کفش‌های با حلقه انگشت پا

انگشترهای پنجه‌ای که به روند جواهرات بدیعِ افراد بدعت‌گذار و نوگرا تبدیل شده است، در حال بازگشت به دنیای مد امسال است. این ترند کفش را افرادی مانند AWAKE Mode، Stella McCartney و Lanvin در مدل‌های کفش خود گنجانده‌اند. این مدل از کفش سال جدید، به آن‌هایی که خاص‌پسند هستند، توصیه می‌شود.

  • ترند کفش سرخابی

پنتون فاش کرد که Viva Magenta، رنگ رسمی سال 2023 خواهد بود، به این معنی که ترکیبی جادویی از قرمز زرشکی، صورتی تند، فوشیا، تمشکی و قهوه‌ای به شکل یک رنگ روشن و پررنگ به کمد ما راه پیدا خواهد کرد. حالا چه خوب می‌شود که یک کفش کتانی سرخابی، که ترند کفش امسال هم هست، کفش سال جدید ما باشد.

  هیچ راه اشتباهی برای پوشیدن این رنگِ تقویت‌کنندۀ خلق‌وخو وجود ندارد، چون می‌تواند به همه‌چیز، از کفش‌های کتانی و کفش‌های تخت گرفته تا پاشنه‌ها، رنگ و درخشش بیش‌تری بدهد.

  • کفش مدل پاپیون

همان‌طور که ما عاشق کت و شلوار شیک هستیم، این روند خیره‌کننده، هیچ ربطی به لباس‌های تاکسیدو ندارد. در عوض، پاهای خود را به‌عنوان هدیه‌ای در نظر بگیرید که باید در یک مدل ترند کفش، بسته‌بندی شود. انگشتان پا را به‌عنوان هدیه‌های کوچکی بدانید که می‌توانید درست در یک پاپیون ببندید.

این، نماد برندهای روبه‌رشدی مانند Mach & Mach است که در سال 2017 به‌وسیلۀ دو خواهر ساکن تفلیس، در راه رسیدن به بزرگ‌ترین سال خود تأسیس شده است.

  • چکمه‌های بلند تا زانو

همان‌طور که اعتقاد بر این است که لبه‌های دامن، تا حدودی با قیمت سهام افزایش و کاهش می‌یابد، بعضی از طول‌های چکمه، بسته‌به حال‌وهوای هر فصل نسبت‌به مدل‌های دیگر ترجیح داده می‌شود. یک بوت خوش‌نظر، هرگز واقعاً از مد نمی‌فتد، ولی همان‌طور که در آغاز سال جدید، برای ترند کفش، به آینده نگاه می‌کنیم، ترجیحات کفش‌های ما هم، مطابق همین‌روند است.

برای مدل کفش 1402، نه به‌اندازۀ یک چکمه اما نه به بلندی همتای روی زانو خود، بوت تا روی زانو گزینۀ مناسبی است، بدون‌توجه به رنگ، پارچه یا پاشنه که آن را ست می‌کنید.

  • کفش‌های کتانی هیبریدی

چه اتفاقی می‌فتد وقتی با یک کفش محکم و ضد سرمای زمستان، از طرح کفش‌های کتانی همیشه خنک عبور کنید؟ باور کنید یا نه، یک مدل هیبریدی فوق‌العاده مد روز و ترند کفش 2023 است که می‌تواند گشت‌وگذار شما را در فضای باز لذت‌بخش کند – دون نیاز به تعویض کفش.

  • صندل بند دار

رومی‌ها، از بسیاری جهات، از جمله مد، جلوتر از زمان خود بودند. صندل‌های تنگ که در اصل به دلیل جذابیت عملی و کیفیت هوا پوشیده می‌شدند، بهترین انتخاب برای فصل تابستان بود. برای بهار/تابستان 2023 طراحان این مدل کفش 1402 دوست‌داشتنی را انتخاب کرده و آن را برای به‌عنوان ترند کفش 2023 قرار داده‌اند.

و صندل بنددار را مطابق با زیبایی‌شناسیِ انتخابی خود تغییر داده‌اند. این تغییر، شامل استفاده از یک رویکرد بند پهن‌تر بود که به ما چرم بیشتری برای بازی کردن با این ترند کفش، و ست‌کردن بقیه لباس‌های‌مان می‌داد.

چیزی که ما را بیش‌تر در مورد صندل بنددار ترغیب می‌کند، ظرافت غیررسمی آن است. حتی ساده‌ترین ظاهر و کارها، آن را زیباتر می‌کند. پس، بدون‌دردسر، آن رابا شلوار جین سبک و یک تاپ بپوشید.

در نهایت…

با مطلبی که در بالا از نظرتان گذشت، با تعدادی از مهم‌ترین  انواع کفش سال جدید آشنا شدید، که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به‌عنوان مدل کفش 1402 خود انتخاب کنید. هر کدام از مدل‌هایی که در بالا ذکر شد، ترند کفش سال 2023 هستند که در همه‌‌جای دنیا شناخته و پدیرفته شده‌اند. اگر شما هم مایلید که در قافلۀ مد و فشن، همراه چهان باشید، به‌راحتی از کنار این کفش‌ها نگذرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *