ترند آرایشی 2023 برای خانم‌هایی که همیشه، به مد روز، آرایش می‌کنند، مهم است. آنها هر ساله، به دنیال آخرین سبک میکاپ هستند، تا طبق مد روز، زیبا باشند. گرچه در هر برهه‌ای از زمان، آرایش طبیعی (نچرال) و مینیمال، نسبت‌به سبک‌های دیگر، محبوب‌تر بوده؛ اما آرایش‌های غلیظ و شلوغ هم، جذابیت‌های مخصوص خودشان را دارند.چیزی که بیش از همه، در ترند آرایشی 2023 قابل توجه است، بازگشت سبک Y2K و نوستالژی دهه 2000 است.

دهۀ 2000، دهه‌ایست که در آن، در صنعت مد و فشن، و هم در آرایش، زرق‌وبرق فراوان و تجملاتی دیده می‌شد. حالا در سال 2023 هم شاهد زنده‌شدن و بازگشت این ترند آرایشی و استفاده از اکلیل‌ها، پروانه‌ها و گلیترهای زیادی را شاهد خواهیم بود. ترند آرایشی 2023 پر از جسارت و جذابیت است. برای آشنایی با انواع ترند آرایشی 2023، این مقاله را با ما همراه باشید.

ترندهای آرایشی 2023

سال جدید میلادی، فرصتی عالی برای شروع تازه است. چه تصمیم به تعیین هدف بلندپروازانه برای تنظیم مجدد سبک زندگی خود داشته باشید و چه تصمیم بگیرید که ظاهر خود را با بلوند پلاتینی تغییر دهید. صرف‌نظر از این، اول ژانویه 2023، زمان ایده‌آلی برای نگاه‌کردن به آینده و همۀ چیزهای هیجان‌انگیزی است که ممکن است با ترند آرایشی 2023 داشته باشید.

از نظر زیبایی، سال جدید مجموعه‌ای از فرصت‌ها را برای آزمایش ظاهر جدید نشان می‌دهد. بله، ما در مورد رنگ مو، هنر ناخن، و مدل مو صحبت می‌کنیم. امّا بیایید دنیای بزرگ و خلاقانه‌ای را که با لوازم آرایشی رنگی همراه است، فراموش نکنیم. فرصت‌های بی پایانی برای ابراز وجود و شادی وجود دارد که از رژلب‌ها، پالت‌های سایه‌چشم، کانسیلرها و موارد دیگر حاصل می‌شود. صورت شما، یک بوم است و زمین بازیِ عالی برای رنگ‌آمیزی با ترند آرایشی 2023 است.

10 میکاپ برتر از ترند آرایشی سال 2023

همان‌طور که شما هم می‌دانید، دیگر، دورۀ آرایش‌های سنگین با زیرسازی‌های لایه‌لایه از رونق و مد افتاده‌است. ضمن اینکه آرایش‌های طبیعی، جذابیت‌های بسیاری دارند که می‌توانند زیبایی طبیعی صورت شما را به نمایش بگذارند. مدل ترند آرایشی 2023، سبکی نچرال و طبیعی، با خلاقیت و جسارت‌های بسیار است. ترندهای آرایشی 2023 سبب می‌شود تا افراد، بیش‌تر به فکر و مراقب سلامت پوست خود باشند. و علاوه‌بر این‌که لوازم آرایش مرغوب تهیه می‌کنند، لوازم مراقبتی پوست را هم تهیه کنند.

آرایش براق و درخشان

با اینکه آرایش‌های مات، زیباست و طرف‌داران بسیاری دارند، ولی 2023، سال آرایش‌های براق و درخشان است. برق لب‌ها، رژگونه‌های براق، و سایه‌ها، همگی در سال جدید پرطرف‌دار خواهند بود و افراد با براقیت آنها می‌درخشند.

ترند میکاپ 2023

لب‌های براق از مهم‌ترین ترند آرایشی 2023

یکی از ترندهای آرایشی دیگر 2023، لب‌های درخشان و براق است. برق لب، جزء لوازم مراقبتی پوست لب به‌شمار می‌رود. چون می‌تواند در سلامت پوست لب، موثر باشد. شاید این یک آیتم خیلی ساده به نظر بیاید، اما در سال جدید، یکی از شیک‌ترین مدل‌های میکاپ است.

یک بالم لب یا برق لب تهیه کنید و به‌عنوان یک ترند آرایشی 2023، در کیف لوازم آرایشی خود بگذارید. اگر هم که اهل آرایش طبیعی نیستید، می‌تواندی آن را روی رژ لب خود استفاده کنید.

ترند آرایشی سال 2023

لب‌های قرمز

در اجرای فشن‌شوی مایکل کورس، مدل‌های یا صورت ساده و چشمانی پنهان‌شده در عینک، با لب‌های قرمز دیده‌شدند، که همین یک‌بار دیگر نشان داد که این رنگ، تا چه اندازه، روی زیبایی چهره تاثیر می‌گذارد. رژ لب قرمز، محبوب دل اغلب خانم‌هاست و در کیف همه‌شان پیدا می‌شود و معمولاً در مراسم‌های مهم و رسمی از آن استفاده می‌کنند.

رنگ قرمز، این ترند آرایشی 2023، زیبایی خاصی به هر چهره‌ای می‌بخشد. با توجه‌به این‌که پوست صورت‌تان گرم یا سر د است، می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ قرمز، رژ لب خود را انتخاب و استفاده کنید.

ترند آرایشی 1401

سایه های پاستیلی

سایه‌های پاستیلی، بعد از نمایش سلطنتی ویکتور و رولف در هفته مد پاریس، محبوب و ترند آرایشی 2023 شدند. استفاده از سایه چشم با رنگ‌های پاستیلی، آن هم در فصل بهار، زیبایی خیره‌کننده‌ای به چهرۀ شما می‌دهد. ضمن این‌که باعث شادابی و سرزنده شدن صورت شما می‌شود.

ترند آرایشی سال 1401

سایه‌های نئونی از جدیدترین ترندهای آرایشی ۲۰۲۳

استفادۀ دوباره از سایه‌چشم‌های نئونی در فشن‌شوهای گوناگون، روی صورت مدل‌ها، نشان از این است که سبک اوایل دهۀ 2000 احیا شده‌است. فقط، روش استفاده از این این نوع سایه‌ها عوض شده‌است و چشم‌هایی با ظاهر گربه‌ای یا آبنباتی می‌سازند.

سال 1401 چه آرایشی مده؟

ست‌کردن سایه با لباس

گزینۀ دیگری که برای هماهنگی با ترند آرایشی 2023 می‌توانید استفاده کنید، ست‌کردن سایۀ نئونی یا اکلیلی با رنگ لباس شماست. با این مدل آرایشی، می‌توانید جزء به‌روزترین‌ها باشید. این ست‌کردن سایه با لباس، به میکاپ شما هم، جلوه‌ای خاص می‌دهد و ظاهری زیبا را برایتان می‌سازد.

ترند خط چشم 2023

خط چشم دوتایی

خط چشم دوتایی که از اسمش هم، خاص‌بودن می‌بارد، از محبوب‌ترین ترند آرایشی 2023 است که به‌وسیلۀ پیتر فیلیپس، مدیر زیبایی و خلاقیت برند دیور خلق شده‌است. او می‌گوید که برای آفرینش این نوع خط‌چشم، از نوعی سبک قدیمی الهام گرفته‌است.

این نوع خط چشم، بیش‌تر میان نوجوانان و جوانان محبوب و خواستنی است.

مدل های آرایش 2023

خط چشم رنگی

از سایه‌های نئونی و پاستیلی گفتیم که یکی از ترندهای آرایشی سال 2023 شده، امّا فقط این نیست. خط چشم پاستیلی هم یک ترند آرایشی 2023 محسوب می‌شود که در میان افراد جسور پرطرف‌دار است. اگر اندکی جسارت به‌خرج دهید و به‌جای چشم‌های مشکی، رنگ‌های پاستیلیِ مناسب‌ با صورت خود را استفاده کنید، تاثیرش را می‌بینید. بعید نیست، بعد از آن یک‌بار، همۀ سال را با این مدل خط چشم‌های رنگی طی کنید.

تزئین چشم با نگین و کریستال در سال 2023

تزئین چشم با نگین و کریستال

یکی از جدیدترین و تازه‌ترین ترندهای آرایشی 2023، استفاده از نگین‌ها و کریستال‌های مختلف در اطراف چشم است. به‌عنوان مثال، در فشن‌شوی سیمون روشا در شهر لندن، از فویل رزگلد، برای آرایش چشم مدل‌ها استفاده شد. خوبی این تزئینات این است که به‌آسانی جدا می‌شوند و احتیاجی به شست‌وشوی صورت ندارید. سال 2023، از تزئینات کریستالی، بیش‌تر از هر کانسیلری استفاده می‌شود.

ترند رژ گونه 2023

رژ گونه

معمولاً استفاده از رژ گونه، برای برجسته‌کردن استخوان گونه بوده و در رنگ‌های نود استفاده می‌شده‌است. امّا امسال رژ گونه براق و پررنگ، در دستۀ ترند آرایشی 2023 قرار گرفته‌است. جسارت ویژه‌ای به‌خرج دهید و از این ترند در میکاپ خود استفاده کنید، و به چهرۀ خود، نشاط و جلوه‌ای خاص هدیه کنید. البته، به‌جای رژ گونه، می‌توانید از هایلایترها هم، روی استخوان گونه خود استفاده کنید و زیبایی گونۀ خود را نشان دهید.

رژگونه، که مدتی است با ترند آرایشی 2023 بازگشته است، با ترندهایی مانند “رژگونه‌های آفتاب‌سوختگی” که در فرش های قرمز و IRL حاکم است – و این، یک عنصر اصلی است که در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

مور، که رژگونه Maybelline Fit Me Viral TikTok را برای روکشی جسورانه و در عین‌حال، نرم توصیه می‌کند، می‌گوید: «احساس می‌کنم استفاده از رژگونه، رنگی عالی برای افزودن رنگ به پوست شما است و ظاهری نرم و زیبا به شما می‌دهد.

محصولات زیبایی چند منظوره در فهرست ترند آرایشی 2023

همان‌طور که قبلا اشاره شد، ما عاشق یک روال ساده هستیم. به این ترتیب، ما خوشحالیم که بگوییم، پیش‌بینی می‌کنیم که محصولات آرایشی چندمنظوره در سال جدید ترند خواهند شد، چون مردم تصمیم می‌گیرند روال آرایش خود را ساده‌تر کنند.

مومیایی‌کننده‌های گونه، در حال تبدیل‌شدن به یکی از داغ‌ترین ترند آرایشی 2023 هستند، چون می‌توانند لب‌ها و هم‌چنین، گونه‌های شما را زیباتر کنند. شراره‌های نئون صورتی، همراه با لبه‌های قرمز شاداب، جوهرۀ خلاقیت بی‌پایان را در بر می‌گیرد.

ابروهای لیفت‌شده؛ یک ترند آرایشی 2023 که محبوب است

در کنار آرایش چشم غلیظِ نئونی و اکلیلی، و خط‌چشم‌های کلفت یا دوتایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، ابروهای لیفت‌شده هم جزء ترند آرایشی 2023 به‌حساب می‌آیند. برای دیده‌شدن با این نوع ترند آرایشی 2023، می‌توانید ابروهای خود را به سمت بالا و متمایل‌به سمت دم ابرو شانه کنید، و یا از ژل ابرو و یا صابون ابرو استفاده نمایید.

در کنار ابروهای لیفت‌شده، ابروهای کم‌رنگ و یا محو هم، مورد توجه و استقبال افراد قرا خواهند گرفت. به شما قول می‌دهیم در سال جدید از این مدل ابروها زیاد ببینید! نمی‌شود که از این ترند آرایشی 2023 که بسیار هم خاص و جذاب است، به‌راحتی عبور کرد.

ابروهای لیفت‌شده یک ترند آرایشی 2023

ترند آرایشی 2023 : مراقبت از پوست و موی سر پادشاه است

درست است که با ترندهای آرایشی 2023، به‌یاد لوازم آرایشی برای صورت میفتیم، امّا چیزی که در سال جدید واضح است، استفادۀ بیش از پیش از محصولات مراقبتیِ سلامت پوست و مو است. یعنی، اغلب خانم‌ها در سال جدید، علاوه‌بر به‌کارگیری ترند آرایشی 2023، برای سلامت پوست صورت و موی خود، اهمیت ویژه‌ای قائلند. چون در هر صورت، سلامت، همیشه حرف اول را می‌دهد. و البته هماهنگ‌شدن با هر نوع ترند آرایشی، بدون سلامت و زیبایی طبیعی، ممکن نیست.

در نهایت…

برای اینکه زیبا باشیم و یا زیبا به‌نظر برسیم، گاه ناچاریم همراه با ترندهای آرایشی روز دنیا پیش برویم. این جمله‌ای عجیب نیست؛ چون به‌هرحال، در بین مثلاً انواع ترند آرایشی 2023، یک مورد که به مدل و رنگ پوست ما و هم‌چنین سبک و شخصیت ما بخورد، پیدا می‌شود. پس، معطل نکنید و از میان ترندهای آرایشی 2023، به‌سراغ سبک دوست‌داشتنیی خودتان بروید و زیبایی چندبرابری را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *