در این مقاله از وبلاگ فروشگاه اینترنتی کیف شیک که در آن انواع کیف زنانه از جمله کیف زنانه مجلسی، کیف اداری، کیف اسپرت، کیف دانشجویی و … به فروش می‌رسد، به معرفی برندهای معروف در صنعت پوشاک می‌پردازیم که علاوه بر پوشاک شروع به تولید سایر اکسسوری‌ها مانند کیف و ساعت نیز کرده‌اند.

برند شنل

شنل یک خانه مد معروف که توسط خیاطی به نام گابریل «کوکو» شنل در پاریس فرانسه تأسیس شده است. این برند از مهمترین موسسات طراحی لباس و مد مخصوص بانوان به شمار می‌رود.  

برند شنل که جهانی شده است، امروزه در زمینه طراحی و عرضه پوشاک زنانه، کیف‌های دستی، عطر، زیورآلات و لوازم آرایشی فعالیت می‌کند. شنل به عنوان یکی از مطرح‌ترین و لوکس‌ترین برندها محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند. در آمد این شرکت در سال ۲۰۱۰، ۱٫۸۰۹ میلیارد یورو اعلام شد.        

در مقاله ” معرفی برند شنل ” بطور کامل به معرفی برند شنل پرداخته‌ایم. برند شنل در تولید انواع کیف زنانه نیز شهرت دارد و  ثروتمندان بسیاری طرفدار پرو پاقرص کیف طراحی وتولید شده توسط این برند هستند.

برند گوچی

برند گوچی (GUCCI) برندی ایتالیایی و یکی از باسابقه‌ترین برندهای لاکچری در جهان است که نزدیک به یک قرن قدمت دارد. این برند سالهاست که در صنعت مد فعالیت می‌کند.

 دفتر مرکزی گوچی در فلورانس ایتالیا واقع شده است. با استناد به ارائه مجله هفته اقتصاد، گوچی سال ۲۰۰۸ میلادی در سرار جهان درآمدی در حدود ۴٬۲ میلیارد دلار تولید کرده است.

در سال ۲۰۰۹نیز  به مقام چهل‌و‌یکم در جدول ۱۰۰ نام تجاری برتر صعود کرد. گوچی پرفروش‌ترین نام تجاری ایتالیایی بوده و حدود ۲۷۸ نمایندگی مستقیم در سراسر دنیا دارد.      

برند آرمانی

آرمانی نام یک شرکت طراحی مد و لباس است. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی از جمله لوازم فشن، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، لوازم دکور، جواهرات، عینک و ساعت با مارک‌های گوناگونی شامل جورجو آرمانی، آرمانی کولزیونی،امپوریو آرمانی، آرمانی جینز، آرمانی جونیور، آرمانی اکسچینج و آرمانی کاسا مشغول است. این برند نیز مانند گوچی برندی ایتالیایی است.

برند پرادا

برند ایتالیایی تخصصی مدل های لوکس مردانه و زنانه است. پرادا تولید کننده تخصصی عینک،چرم، کفش، چمدان و کیف دستی است. این برند در سال ۱۹۱۳میلادی توسط ماریو پرادا بنیان‌گذاری شده است. دفتر مرکزی پرادا واقع در میلان ایتالیا است. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۰، ۲٫۱۵میلیارد یورو اعلام شده است.

برند ورساچه

برند ورساچه نام برندی ایتالیایی است که سال هاست در حوزه مد و پوشاک فعالیت می کند. برند ورساچه پس از تاسیس اش دوران رشد خوبی را پشت سر گذاشت. این برند در حوزه تولید پوشاک و عطر بسیار معروف بوده و در سال 2011 حدود 500 کارمند داشت.

جانی ورساچه که یکی از طراحان با استعداد در دوخت و طراحی لباس‌های خاص بوده بنیان‌گذار این برند است. پس از مرگ او کمپانی ورساچه به مالکیت خواهر و خواهر زاده‌اش در آمد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۰ با کاهش نسبت به گذشته، ۱۶۲٫۷ میلیارد یورو اعلام شده است. 

 برند ولنتینو

کمپانی ولنتینو در سال ۱۹۵۹ توسط ولنتینو گاراوانی در رم ایتالیا پایه گذاری شد. گاراوانی در سال ۱۹۲۳ بنیان‌گذاری شد. گاروانی از همان ابتدای کودکی به طراحی و مد، نقاشی و هنرهایی از این قبیل علاقه‌ی خاصی داشت. همچنین او در زمینه طراحی و مد جوایز مهمی دریافت کرده است.

     

      

برند کریستین دیور

این شرکت در زمینه تولید کالاهای لوکس فعالیت دارد که در سال ۱۹۴۶ توسط کرستین دیور در پاریسِ فرانسه تاسیس شده است. از زیباترین طراحی‌های این برند می‌توان به طراحی کیف اشاره کرد. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۰، ۲۱٫۱۲ میلیارد یورو و سود حاصله آن، ۱٫۲۶۱ یورو اعلام شده است.      

برند مارک جیکوبز

این کمپانی در پائیز ۱۹۹۳ توسط مارک جیکوبز تاسیس شده است. وی دارای تحصیلات عالیه در زمینه مد و طراحی است و موفق به دریافت جوایز و افتخاراتی در این زمینه نیز شده است. تا تابستان ۲۰۱۱ کمپانی مارک جیکوبز موفق به تاسیس بیش از ۲۰۰ بوتیک اختصاصی در ۶۰ کشور شد.

برند فندی

برند فندی، برندی لاکچری و لوکس تمام عیار ایتالیایی است که در سال ۱۹۲۵ توسط ادواردو فندی و ادل فندی تاسیس شد. یکی از ویژگی‌های برجسته برند فندی، روش غیر معمول این برند برای کار کردن با پوست‌های سنتی است. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۱، ۶۰۰ میلیون یورو اعلام شد.

برند دولچه اند گابانا D&G  

دولچه و گابانا برندی محبوب در صنعت مد و پوشاک است که نام آن الهام گرفته از نام دو موسس این برند یعنی دومنیکو دلچه و استفانو گابانا می‌باشد.

برند D&G  یکی از جوانترین برندهای مشهور دنیای مد است که طراحی‌های آن مورد پسند افراد مشهوری همچون جنیفر لوپز، مدونا، مونیکا بلوچی، آشانتی، مشیله ویلیامز، کریستینا آگیلرا، ایزابل روسلینی و کایلی مینوگ قرار گرفته است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *